Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaako lasten opettajat teille aktiivisesti palautetta lapsesta Wilman kautta?

Vierailija
17.01.2011 |

Meillä ekaluokkalainen poika. Ope laittanut vähän väliä jotain negatiivista pojan käytöksestä. On tosin jotain myönteistäkin joskus.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viestittele ikinä mistään.

Vierailija
2/4 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on ollut vähän väliä puhetta, esim. jotkut vanhemmat saavat paljon negatiivista palautetta, mutta positiivista ei tule lainkaan. Arvo siinä sitten, että onko joku asia auttanut oman lapsen tukemisessa vai ei. Wilma on meillä ainakin ihan lapsenkengissään, vaikka melkein kaikki vanhemmat käyttävät nettiä aktiivisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jotakin nelosluokkalaiselle (aika harvoin), mutta seikaluokkalaiselle yllättävänkin usein ja positiivista. Usein kiltit jäävät huomiotta, mutta tytöllä jo pitkä keltainen kausi takana. Kiva että näinkin muistetaan.

Vierailija
4/4 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan turha koko wilma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän