Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hemmetti! Appukko mennyt omin luvin kaatamaan puita

Vierailija
11.03.2011 |

meidän pihasta! On tänne ajanut toistasataa kilometriä päiväsaikaan ja ihan omin nokkineen kaatanut pari puuta meidän pihasta, kun hänestä ja anopista oli rumia!

Toinen oli valtava pilarikataja ja toinen ikivanha omenapuu. Hemmetti, kun suututtaa eikä mieskään ole vielä kotona, tulee aamulla työreissusta! Paiskasin oven takana olleen ruokakassin roskiin suoraan. Tekis mieli soittaa ja antaa kuulla kunniansa!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, et mulle tulee kauhee morkkis, jos esitän tietämätöntä ja soitan poliisille ja saatan miehen isän vaikeuksiin. Toisaalta enhän mä mitään väärää tee, enhän? Mulla alkaa olla mitta muutenkin täynnä appiukon jyräämiseen.

Vierailija
22/35 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan meille tulla jotain rapsuja vaikkei itse olla kaadettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, et mulle tulee kauhee morkkis, jos esitän tietämätöntä ja soitan poliisille ja saatan miehen isän vaikeuksiin. Toisaalta enhän mä mitään väärää tee, enhän? Mulla alkaa olla mitta muutenkin täynnä appiukon jyräämiseen.

Soita poliisille. Leikit oikeasti tietämätöntä. Jos ja kun appesi joutuu vaikeuksiin, toteat vaan että mistä hitosta sä olisit voinut tietää kuka ne kaatoi luvatta. Ehkä sitten appesikin oppii jotain?

Vierailija
24/35 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehesi tehtävä taata sinulle kotirauha ja oikeus omaan omaisuuteen, kun miehen vanhemmat niitä uhkaavat.

Vierailija
25/35 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puita voivat kaataa vaikka kaupungin omat metsurit. Sähkölinja tai vesijohto ovat laillisia syitä kaataa puut, ei siinä omistajalta kysellä.

Vierailija
26/35 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos/kun niiden puiden kaatamiseen tarvitaan lupa, et joudu maksumieheksi, kun teet ilmoituksen poliisille.

Ja voithan sanoa apellesi, että yritit sitä toki perua, kun tajusit, että hän on sen kaatanut... :D

Kyllä minäkin antaisin tuollaiselle opetuksen!

Vierailija
27/35 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puita voivat kaataa vaikka kaupungin omat metsurit. Sähkölinja tai vesijohto ovat laillisia syitä kaataa puut, ei siinä omistajalta kysellä.

Vierailija
28/35 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä voi kaataa vaikka kuusiaidan ilman että poliisia asia kiinnostaa.

Vierailija
29/35 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pälli appi :(

tosi törkeetä! eihän niitä puita millään voi korvata tai saada takasin! siis voi elämän kävyt. raivostuttavaa.

Vierailija
30/35 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä voi kaataa vaikka kuusiaidan ilman että poliisia asia kiinnostaa.

Vierailija
31/35 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei etenkään joku appi, jolla on osaamista ja taitoa. Lunta on juurella toista metriä, ja se on raskasta ja märkää.

Vierailija
32/35 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille voit sanoa että et tiedä kuka on puut kaatanut, mutta pelkäät että ovat appivanhemmat olleet asialla - joskin heille on sanottu hyvin selvästi että te ette halua heidän kaatavan puitanne.

Vierailija
33/35 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin taloyhtiöstä kaadettiin toissa viikolla kymmenisen puuta. Kaivoivat vaan tyvet esiin lumen alta ja surrur puut poikki ja pinoon.

Vierailija
34/35 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei etenkään joku appi, jolla on osaamista ja taitoa. Lunta on juurella toista metriä, ja se on raskasta ja märkää.

Mekin kaadettiin pari viikkoa sitten puu pihalta pois :) Tässä pitäisi vielä pari puuta kaataa.

Vierailija
35/35 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes sen takia, että appivanhempasi tuskin itsestään tajuavat pitää järkevää etäisyyttä teihin, ja en usko, että pystyt millään muulla tavalla heille osoittamaan, että he ylittivät rajan ja tuhosivat omaisuuttanne. (Vaikkei nyt rahallisesti arvokasta, mutta omaisuutta silti.) Voit saada rikosilmoituksella paljon rauhaa tulevaisuudessakin, ja kodistasi tulee omasi, eikä appivanhemmien myllerryskenttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä