Voi hemmetti! Appukko mennyt omin luvin kaatamaan puita
meidän pihasta! On tänne ajanut toistasataa kilometriä päiväsaikaan ja ihan omin nokkineen kaatanut pari puuta meidän pihasta, kun hänestä ja anopista oli rumia!
Toinen oli valtava pilarikataja ja toinen ikivanha omenapuu. Hemmetti, kun suututtaa eikä mieskään ole vielä kotona, tulee aamulla työreissusta! Paiskasin oven takana olleen ruokakassin roskiin suoraan. Tekis mieli soittaa ja antaa kuulla kunniansa!
Kommentit (35)
Voikohan meille tulla jotain rapsuja vaikkei itse olla kaadettu?
Pelkään, et mulle tulee kauhee morkkis, jos esitän tietämätöntä ja soitan poliisille ja saatan miehen isän vaikeuksiin. Toisaalta enhän mä mitään väärää tee, enhän? Mulla alkaa olla mitta muutenkin täynnä appiukon jyräämiseen.
Soita poliisille. Leikit oikeasti tietämätöntä. Jos ja kun appesi joutuu vaikeuksiin, toteat vaan että mistä hitosta sä olisit voinut tietää kuka ne kaatoi luvatta. Ehkä sitten appesikin oppii jotain?
On miehesi tehtävä taata sinulle kotirauha ja oikeus omaan omaisuuteen, kun miehen vanhemmat niitä uhkaavat.
puita voivat kaataa vaikka kaupungin omat metsurit. Sähkölinja tai vesijohto ovat laillisia syitä kaataa puut, ei siinä omistajalta kysellä.
Jos/kun niiden puiden kaatamiseen tarvitaan lupa, et joudu maksumieheksi, kun teet ilmoituksen poliisille.
Ja voithan sanoa apellesi, että yritit sitä toki perua, kun tajusit, että hän on sen kaatanut... :D
Kyllä minäkin antaisin tuollaiselle opetuksen!
puita voivat kaataa vaikka kaupungin omat metsurit. Sähkölinja tai vesijohto ovat laillisia syitä kaataa puut, ei siinä omistajalta kysellä.
sitä voi kaataa vaikka kuusiaidan ilman että poliisia asia kiinnostaa.
pälli appi :(
tosi törkeetä! eihän niitä puita millään voi korvata tai saada takasin! siis voi elämän kävyt. raivostuttavaa.
sitä voi kaataa vaikka kuusiaidan ilman että poliisia asia kiinnostaa.
ei etenkään joku appi, jolla on osaamista ja taitoa. Lunta on juurella toista metriä, ja se on raskasta ja märkää.
Poliisille voit sanoa että et tiedä kuka on puut kaatanut, mutta pelkäät että ovat appivanhemmat olleet asialla - joskin heille on sanottu hyvin selvästi että te ette halua heidän kaatavan puitanne.
Meidänkin taloyhtiöstä kaadettiin toissa viikolla kymmenisen puuta. Kaivoivat vaan tyvet esiin lumen alta ja surrur puut poikki ja pinoon.
ei etenkään joku appi, jolla on osaamista ja taitoa. Lunta on juurella toista metriä, ja se on raskasta ja märkää.
Mekin kaadettiin pari viikkoa sitten puu pihalta pois :) Tässä pitäisi vielä pari puuta kaataa.
edes sen takia, että appivanhempasi tuskin itsestään tajuavat pitää järkevää etäisyyttä teihin, ja en usko, että pystyt millään muulla tavalla heille osoittamaan, että he ylittivät rajan ja tuhosivat omaisuuttanne. (Vaikkei nyt rahallisesti arvokasta, mutta omaisuutta silti.) Voit saada rikosilmoituksella paljon rauhaa tulevaisuudessakin, ja kodistasi tulee omasi, eikä appivanhemmien myllerryskenttä.
Pelkään, et mulle tulee kauhee morkkis, jos esitän tietämätöntä ja soitan poliisille ja saatan miehen isän vaikeuksiin. Toisaalta enhän mä mitään väärää tee, enhän? Mulla alkaa olla mitta muutenkin täynnä appiukon jyräämiseen.