Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3-4 lasta, kaikki samaa sukupuolta?

Vierailija
11.03.2011 |

Rehellisiä vastauksia: te, joilla on 3 tai 4 tyttöä tai poikaa eikä lainkaan toista sukupuolta, oletteko olleet jossain vaiheessa pettyneitä siihen, ettei sitä toista sukupuolta koskaan tullutkaan? Vaivasiko asia paljon/vähän ja miten pääsit siitä ylitse vai pääsitkö?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti ekasta raskaudesta sekä että, tytön ja pojan. nyt on 3 poikaa ja 2 tyttöä ja kyllä varmaan olis erilaista, jos kaikki olis samaa sukupuolta. en väitä, että asiat olis huonommin, mutta onhan se rikkaampaa, kun on molemmat sukupuolet siinäkin lajityypissä edustettuina.

Vierailija
2/25 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetullut. Pidän itseäni onnellisena äitinä poikakatraani kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastatkaa vain ne, joilla 3-4 tyttöä/poikaa eikä toista sukupuolta.

Ja etenkin kiinnostaa se, jos asia on jotenkin harmittanut, miten siitä on päässyt ylitse? Vai voiko siitä päästä ylitse?

ap

Vierailija
4/25 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkö saisi olla tyytyväinen ja onnellinen?

ai niin, enpä tietenkään, täällä saa vaan valittaa ja rypeä. mene pois!

Vierailija
5/25 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan sitten niitä tyttöjä kun tuovat miniän taloon :) Ei vaan, en ole kokenut minkään puuttuvan, olen iloinen omista rakkaista lapsistani.

Vierailija
6/25 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ilmenee mm. ylenpalttisena vakuutteluna että en sitä toista sukupuolta olisi todellakaan halunnutkaan.

Klassinen ilmiö: "happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista"

Vierailija
7/25 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin myöntää että neljättä tehtiin sillä mielellä että "kokeillaan jos tulis se tyttö nyt". Mutta kun syntyikin ihana poika, niin en häntä vaihtaisi enkä ole mitenkään pettynyt kun ei meille koskaan tyttöä tullutkaan.

Vierailija
8/25 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka vaan

t. 3 tytön ja 3 pojan äiti

Vierailija
9/25 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kyllä ollenkaan ole pettynyt!Jos olisi entuudestaan esim 3 poikaa, niin ehkä siinä tapauksessa toivoisin neljännestä tyttöä. Sais ostella ihania mekkoja yms:)

Vierailija
10/25 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi varmaan ollut ihan kiva, jos olisi ollut tyttökin, mutta en osaa itseäni pitää mitenkään pettyneenä. Päinvastoin, kaikki kolme lasta ovat erilaisia yksilöitä ja tuovat iloa jokainen omalla tavallaan.

Toisaalta, en alunperinkään ole toivonut sukupuolta, olemme vain toivonut kolmea lasta ja olleet niin onnekkaita, että ne olemme saaneet. Ei ole paineita enää kasvattaa lapsilukua :)

Vierailija
11/25 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki saa vastata kuka vaan, mutta jos haen vertaistukea tilanteeseen, niin tuo sinun vastaus ei sitä tuo. Olen kiitollinen lähinnä niistä vastauksista, joissa kuulee kohtalotovereiden ajatuksia. Ne, joilla on molempia sukupuolia, eivät ole samassa tilanteessa, vaikka olisivatkin toivoneet vain tyttöjä tai poikia ja saaneet molempia. Ymmärrät varmaan mitä haen?

ap

kuka vaan

t. 3 tytön ja 3 pojan äiti

Vierailija
12/25 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkuu tyttöjä lyttyyn ja korostaa miten ei ikipäivänä tyttöä halunnutkaan (riskin otti kuitenkin 4 kertaa?)

9, oletko selvännäkijä, joka tietää kaikkien asiat ja tuntemukset :)

Vierailija
13/25 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita en yhteenkään tyttöön vaihtaisi. Mutta jos vielä yksi tulisi, se voisi olla tyttö. Mutta neljäs poikakin kelpaisi :)

Vierailija
14/25 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun toista odottaessani sain tietää tulijan olevan tytön, olin hetken vähän pettynyt. Mutta totuin nopeasti ajatukseen ja sen jälkeen ei ole ollut mitään pettymyksen tunteita.

Kolmatta odottaessani mies sanoi olevansa vähän pettynyt, kun tulija nähtiin tytöksi. Mutta kyllä hänkin äkkiä yli siitä pääsi ja on todella iloinen kaikista tytöistämme.

Olen taaas raskaana ja ihan rehellisesti, en odota kumpaakaan sukupuolta toista enempää. Tätä on toki monien vaikea käsittää. Mieskin sanoi, että ei ole kyllä mitään väliä asialla.

Nuo lapset ovat niin mahtavia tyyppejä kaikki. Yhteistä on sukupuoli, muuten kolme niin erilaista ihmistä.

Vierailija
15/25 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut. Olen hiukkasen ylpeä äiti. Jos saan vielä tytön, toivon vielä yhtä lasta lisää. Jos tulee poika, on lapsiluku täysi.

Vierailija
16/25 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja molemmilla tytöillä on vaan tyttöjä, toisella 5 ja toisella 2. Poikaa toivoo varsinkin tää viiden tytön äiti ja isä, ja eno on sanonut että ei tartte enää lapsia kun kaikki vaan on tyttöjä.

Vierailija
17/25 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 3 poikaa ja kyllähän sitä välillä toivoo että olisivat vaikka kaikki tyttöjä kun tuota kohellusta katsoo...! ; )

mutta toisaalta olen tyytyväinen, ettei ole tyttöjä ja tyttöjen juttuja... ja tavallaan tunnen itseni vapaammaksi ilman tyttölapsia; pojat saavat tehdä miesten hommia isänsä kanssa ja minä saan olla rauhassa..! : )

Vierailija
18/25 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää että olette kaikki tyytyväisiä elämäänne.

Ehkä minäkin joskus.

ap

Vierailija
19/25 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisitko oikeesti onnelliseksi, jos saat lapsen, joka on toivomaasi sukupuolta? Lapsi voi olla sairas tai vammainen tai hankala. Satsataan aika isoja odotuksia lapseen, jos oleteaan sukupuolen perusteella tulevan toiveiden täyttymys.

Aika kova ajattelutapa, että pääseekö tästä yli. Ole onnellinen lapsistasi.

Vierailija
20/25 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen meidän perheen kolmesta siskoksesta vanhin, ja tiedän että isä toivoi nuorimmaisesta poikaa. Tiedän hänen olleen pettynyt, ja muistan kuinka joskus kalaverkoilla pikkutyttönä soutaessani hän mutisi puoliääneen että pitäis tässä hommassa poika olla. Mutta siitähän minä vain sisuunnuin ja soudin kahta tarmokkaammin! Mutta ehkäpä olemme päässeet tekemään "mies-asioita" (nikkarointia, kalaverkoilla käyntiä, mato-ongintaa, laiturin asennusta, jne.) juuri siksi, ettei poikia ollut. Näin ei ehkä olisi ollut, jos nuorimmaisesta olisi tullut poika.

Tiedän että hän kyllä meitä kaikkia kolmea rakastaa, on ilmeisesti päässyt yli huonoista tuntemuksistaan, etenkin nyt kun olemme alkaneet tuoda poikaystäviä taloon :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän