Jenkeistä tilanneet, toimiiko USPS seurantakoodi Suomessa?
Kommentit (35)
usps koodilla näkyy ainoastaan missä postissa on otettu vastaan, sen jälkeen ei liikkeet näy ulkomaille lähetettäessä.
Ei auta kun odotella
Malttamaton...
usps koodilla näkyy ainoastaan missä postissa on otettu vastaan, sen jälkeen ei liikkeet näy ulkomaille lähetettäessä.
ethän nyt tosiaan sekoita ups kuten jo joku tuolla aikaisemmin. useamman paketin olen lähettäny ja ikinä ei ole näkynyt ja postista syyn selittivät. olisi aika kummallista jos sinulla näkyisi.
nyt puhutaan siis ihan normi paketin lähettämisestä normi postin kautta. siitä jää kuittiin aina seurantakoodi mutta tosiaan ulkomailla ei toimi. usps ei sitä pakettia perille asti toimita.
USPS=United States Postal Service.
Kaksi eri lafkaa.
No minä hieman kärjistin , usps toimitti suomeen paketin missään ei ollu tietoa tästä heidän seurannassa, asiasta eteenpäin .Itse sain vinkin kysy seurantakoodilla Itellalta, ja löytyihän se.mutta se jäi odottamaan noutoa,tullipostista.Hohhoijaa mun pitää toimittaa selvitys, tullata se , kauppasumma ja paketin sisältö Suomenkielisenä ja vielä y-tunnus. kaikesta tästä pitää vielä maksaa ja verot päälle. Tästä opin kantapään kautta ,antaa kuriirin hoitaa ,pääsee vähemmällä ja selkeästi halvemmalla.
Suomessa oli Vappu just ja arvaa mitä se tekee postille?
No miksi sitten toimituksen yhteydessä kysytään jakeluosoite jos ei sitä sinne kumminkaan toimiteta. Vain maahan josta tilaus on tullut , olis parantamisen varaa.
Jos se on kirjattu ni voi seurata, muissa ei näy ku siihen asti et lähtee usasta. Useimmiten paketit on 4:ssä arkipäivässä euroopassa, ne voi mennä yli 20 päivityksen kautta, varsinkin jos tulevat eteläranniolta. Eli aina kun vaihtaa konetta, ja on varastossa jossakin. Jos menee tulliin, siihen voi mennä 5 arkipäivää täällä suomessa. Onneksi kaiken voi tullata netissä, se ei ole vaikeaa. Olen tilannut yli 150 lähetystä ebayn kautta, ja toisen mokoman amazonilta. Yksikään lähetys ei ole hukkunut, mutta kanadasta lähettivät pintapostina, ja se kesti lähes 3kk.
Itella ei tuntenut mun pakettia, viimeinen havainto oli USA:sta.. voihan se olla vielä matkallakin, mutta luulis olevan jo Suomessa.
Your item was processed through our ISC MIAMI FL (USPS) facility on May 1, 2013 at 11:53 am. The item is currently in transit to the destination.
No mihin se toimitettas jos ei olis jakeluosoitetta??????
[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 22:33"]
No minä hieman kärjistin , usps toimitti suomeen paketin missään ei ollu tietoa tästä heidän seurannassa, asiasta eteenpäin .Itse sain vinkin kysy seurantakoodilla Itellalta, ja löytyihän se.mutta se jäi odottamaan noutoa,tullipostista.Hohhoijaa mun pitää toimittaa selvitys, tullata se , kauppasumma ja paketin sisältö Suomenkielisenä ja vielä y-tunnus. kaikesta tästä pitää vielä maksaa ja verot päälle. Tästä opin kantapään kautta ,antaa kuriirin hoitaa ,pääsee vähemmällä ja selkeästi halvemmalla.
[/quote]
Ei se ole USPS:n vika jos SUOMEN tulli sen ottaa. Hyvä ihme, ei se ole postin vika ollenkaan, oletko nyt ihan nuija?!
Meikä tilas 3.5 jenkeistä puhelimen suojakuoren ja kuljetuspalveluna toimii USPS ja 4.5 on tullut viimeisin päivitys seurantaan USPS:n sivuilla:
Depart USPS Sort Facility, Los Angeles
Mahtaakohan se tulla laivarahtina, kun kestää näin? Eikä ole päivittynyt mitään 4.5 jälkee, eikä myöskään itellan seurannassa toimi kyseinen seurantakoodi.
No mene USPS:n sivuille ja katso kuinka kauan mikäkin lähetys vie aikaa, esim tuleeko prioritynä, vai minä? Niihin halvempiin saattaa mennä pahimmillaan kolmekin viikkoa, kuriirilla tulee parissa vuorokaudessa, ja maksaakin sitten sen edestä..
USPS First International eli se halvin mahdollinen, no odotellaan...
Korjaan:
[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 22:51"]
No mihin se toimitettas jos ei olis jakeluosoitetta??????
[/quote]
Tulliin.
www.ups.com
Sinne voit syöttää sen seurantakoodin.