Anteeksi, mutta en pysty näkemään lihavia naisia kauniina :(
Kommentit (34)
Kenenkään ei tarvitse nähdä mua kauniina. Minulla ei ole mitään pyrkimyksiä näyttää muiden ihmisten silmissä kauniilta.
Riittää että olen tyytyväinen elämääni ja itseeni. Pyri sinäkin siihen.
en minäkään.
Mielestäni se että pitää lihavuutta kauniina on yhtä friikkiä kuin että lämpeää naisten karvaisuudesta (viitaten siihen yhteen dokkariin joka tuli tällä viikolla joku ilta).
Kauneinta on sirot, sopusuhtaiset naiset. Ei missään nimessä satakiloiset tonnikeijut. Hyi.
T- Nainen 28-v, 159 cm/ 51 kg
upeat kasvot, kaunis luonne!
Mutta esim jos en pidä jostain ihmisestä, ja hän on vielä ylipainoinen, niin hän etoaa minua.
Kuten ex naapurini, kerran vittuili minulle, heti alkoi näyttää rumalta läskiltä minun silmissäni.
Ja läski olikin!
isoja tyttöjä että laihat jää varjoon.
Totuuden nimissä...
niin en oikeastaan kiinnittänyt huomiota siihen, jos joku oli lihava. Kun itse lihoin, aloin ajattelemaan muistakin lihavoista tosi negatiivisesti ja halveksi heitä, aivan kuten itseänikin. Nyt olen onnistunut laihduttamaan jonkun verran ja toivon moisen luonteenpiirteen katoavan kilojeni myötä.
jossa oli kuva Sanna Saarijärvestä. Linkissä siis kauhisteltiin kuinka SS on lihonut. Oli kyllä kaunis niissä kuvissa?
By the way, miksi te luulette että teidän pitäisi pitää lihavia kauniina? Miksi te luulette että teillä pitäisi ylipäätään olla joku mielipide lihavista?
makunsa kullakin, sanoi musti kun muniaan nuoli.
Ei kenenkään ole mikään pakko pitää toisia kauniina. Eikä sitä tarvitse pyytää anteeksi. Taas sitten ystävällinen pitää (ainakin minun mielestäni) olla kaikille.
niin ainoa mitä ajattelen on, että miksi ihmeessä kasvoiltaan noin nätti ihminen ei laihduta niin olisi oikeasti kaunis... Lihava ei vaan voi olla kaunis mun mielestä.
en minäkään. Mielestäni se että pitää lihavuutta kauniina on yhtä friikkiä kuin että lämpeää naisten karvaisuudesta (viitaten siihen yhteen dokkariin joka tuli tällä viikolla joku ilta). Kauneinta on sirot, sopusuhtaiset naiset. Ei missään nimessä satakiloiset tonnikeijut. Hyi. T- Nainen 28-v, 159 cm/ 51 kg
miettimään, miksi pitää aina kommentoida noin rumasti? Ei lihavia ole pakko pitää kauniina. Jokaisella on omanlaisensa kauneuskäsitys, ja monen mielestä lihava ei ole kaunis.
Eikö sitä silti voi sanoa neutraalisti, ilman näitä ala-astetasoisia nimittelyjä? Onko pakko päästä pahoittamaan jonkun mieli, ja jos, niin oletko sinut itsesi kanssa?
En minäkään pidä mallityyppisesti laihoja ihmisiä kauniina, mutta en silti kuvaile heitä "luurangoiksi" tms... Ajattelinpa vain...
mielipiteeseen, ei sitä tarvitse anteeksi pyydellä.
<a href="http://2.bp.blogspot.com/_dgAe_4zXi3Q/Sx0p-dcFFsI/AAAAAAAAAS8/YjJg5FYMq…" alt="http://2.bp.blogspot.com/_dgAe_4zXi3Q/Sx0p-dcFFsI/AAAAAAAAAS8/YjJg5FYMq…">http://2.bp.blogspot.com/_dgAe_4zXi3Q/Sx0p-dcFFsI/AAAAAAAAAS8/YjJg5FYMq…;
Se on naisellisen pyöreä nainen. Ja kaunis, todellakin.
Tulee vaikutelma että ulkonäkö on ykkösasia elämässä, ja oletetaan että se on sitä kaikkien ihmisten elämässä.
Eihän se suinkaan niin mene. Meitä on kuulkaas paljon jotka emme ollenkaan ajattele ihmisistä ovatko he kauniita vai eivät. Aivan sama, ihan muut asiat kiinnostaa ihmisessä kuin ulkonäkö tai elopaino.
en minäkään. Mielestäni se että pitää lihavuutta kauniina on yhtä friikkiä kuin että lämpeää naisten karvaisuudesta (viitaten siihen yhteen dokkariin joka tuli tällä viikolla joku ilta). Kauneinta on sirot, sopusuhtaiset naiset. Ei missään nimessä satakiloiset tonnikeijut. Hyi. T- Nainen 28-v, 159 cm/ 51 kg
miettimään, miksi pitää aina kommentoida noin rumasti? Ei lihavia ole pakko pitää kauniina. Jokaisella on omanlaisensa kauneuskäsitys, ja monen mielestä lihava ei ole kaunis. Eikö sitä silti voi sanoa neutraalisti, ilman näitä ala-astetasoisia nimittelyjä? Onko pakko päästä pahoittamaan jonkun mieli, ja jos, niin oletko sinut itsesi kanssa? En minäkään pidä mallityyppisesti laihoja ihmisiä kauniina, mutta en silti kuvaile heitä "luurangoiksi" tms... Ajattelinpa vain...
ole ehkä se ykkösasia mutta todella tärkeä. Miksi en pitäisi huolta ja kauniina ruumistani kun joudun sitä n. 80 vuotta katselemaan.
Panostan ulkonäkööni ja olen tyytyävinen siihen että olen kaunis ja hoikka.
mutta toisten ihmisten ulkonäön vaisi jättää rauhaan.
ole ehkä se ykkösasia mutta todella tärkeä. Miksi en pitäisi huolta ja kauniina ruumistani kun joudun sitä n. 80 vuotta katselemaan. Panostan ulkonäkööni ja olen tyytyävinen siihen että olen kaunis ja hoikka.
Itsekään en näe hyvin laihoja ihmisiä (miehiä tai naisia) kauniina. Kaunein on mielestäni normaalipainoinen tai hieman pyöreä, luiseva tai sairaalloisen lihava ei.
Ja itse painan n. 100 kiloa ja olen 170 cm pitkä.