Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anteeksi, mutta en pysty näkemään lihavia naisia kauniina :(

Vierailija
11.03.2011 |

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin monet hoikat, ulkoisesti kauniit naiset on sisäisesti niin rumia? Jos se oma elämä kerran on niin ihanaa kun on tietyn painoinen, niin luulisi että voisi hyväksyä muutkin, ulkoisesti "rumemmat", eikä tarvitsisi olla ilkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään tapauksessa puoleensavetävä. Vaikka olisi miten kiva ja reilu jne, en voisi olla hänen kanssaan, koska elämäntapamme olisivat kuitenkin niin täysin erilaiset. Itse tykään liikkua ja urheilla, aika tylsää olisi jos mies vain popsisi sipsejä sohvalla kun minä jumppaisin salilla. Ja on miehen iso takapuoli aikamoinen turn-off ulkonäöltään... Ja miksihän muuten myös lihavat naiset haluavat mieluummin hoikan miehen kuin lihavan? Voisivat ajatella asiaa samalta kantilta, elämäntapaerot ovat niin suuret, että suhde ei tulisi toimimaan.

Vierailija
24/34 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin monet hoikat, ulkoisesti kauniit naiset on sisäisesti niin rumia? Jos se oma elämä kerran on niin ihanaa kun on tietyn painoinen, niin luulisi että voisi hyväksyä muutkin, ulkoisesti "rumemmat", eikä tarvitsisi olla ilkeä.

Ovat niin täynnä itseään, että kaikki heistä poikkeava on vastenmielistä. Vain heidän ajatukset ovat oikeita, vain heidän ruokavalio on oikea, vain heidän paino on oikea. Varmaankin aika yksinäistä sakkia. Jostain katkeruudesta kertoo, kun moititaan tai ohjastetaan toisia.

Vierailija
25/34 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en pysty näkemään tyhmiä, itseään täynnä olevia, pyntättyjä naisia kauniina!

Vierailija
26/34 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/34 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään tapauksessa puoleensavetävä. Vaikka olisi miten kiva ja reilu jne, en voisi olla hänen kanssaan, koska elämäntapamme olisivat kuitenkin niin täysin erilaiset. Itse tykään liikkua ja urheilla, aika tylsää olisi jos mies vain popsisi sipsejä sohvalla kun minä jumppaisin salilla. Ja on miehen iso takapuoli aikamoinen turn-off ulkonäöltään... Ja miksihän muuten myös lihavat naiset haluavat mieluummin hoikan miehen kuin lihavan? Voisivat ajatella asiaa samalta kantilta, elämäntapaerot ovat niin suuret, että suhde ei tulisi toimimaan.

itse olen melkolailla normaalipainoinen nainen. en ole asiaa koskaan ajatellut sen kummemmin. painan 54 kiloa ja olen 162 senttiä lyhyt.

mieheni oli suhteellisen hoikka kun tapasimme. hän oli myös erittäin lihaksikas fyysisen työnsä takia.

viimeisten muutaman vuoden kuluessa hän on varmasti lihonut parikymmentä kiloa. syynä on olleet raskas työ, jatkuva huono syöminen huoltoasemilla ja varmasti myös osittain juominen. olen huolissani hänen terveydestään, mutta en silti koe hänen ulkonäköään millään tavalla yhtään epämiellyttävämpänä kuin silloin kun aikoinaan tapasimme. hän on edelleen yhtä komea ja kiihottava kuin silloin.

toki toivoisin hänen laihtuvan terveytensä takia, mutta ulkonäkö ei ole tähän millään tavalla syypää.

Vierailija
28/34 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun tänne ilmestyy joku avaus tai muu viesti jossa joku tilittää ahdistustaan TOISTEN läskeistä, ja kertoo kuinka itse on hoikka ja kaunis - ensimäisenä tulee mieleen että onnellinen ei taida kuitenkaan olla. Ei käy kateeksi.

Olen sitä mieltä että onnea elämään tuo sisäinen tasapaino, se, että on sovussa itsensä ja maailman kanssa. Silloin ei ole edes tarvetta vahtia neuroottisesti omia (saati toisten) kilojaan. Pyrkikää mieluummin siihen niin saatatte jonain päivänä huomata elävänne onnellista elämää!

Vierailija
29/34 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nou hätää!

Vierailija
30/34 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä mölyt mahassasi!

Vierailija
31/34 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuokaan niin yksiselitteistä ole. Itse käyn salilla, lenkillä enkä mutustele mitään sipsejä, ja silti olen ylipainoinen. Sinä kai jättäisit kumppanisi, jos hän esim. sairastuisi, eikä voisi enää käydä salilla??

Tää triidi on niin turha. Yleiseen kauneusihanteeseen kuuluu naisista puhuttaessa hoikkuus tai ainakin normaalipaino. (Mikä toisaalta on outoa, koska kuitenkin miehiä vetää puoleensa muodot, jotka on lähinnä rasvaa...) Joten siksi tuo asenne, että lihava nainen ei voi olla kaunis, on erittäin yleinen. Ymmärrettävämpi aloitus siis olisi, että hoikka nainen ei voi olla kaunis. Silloin saattaisi syntyä rakentavaa keskustelua aiheesta, jossa yleinen käsitys kyseenalaistuisi. Nyt tulee lähinnä mieleen, että ketjun aloittaja halusi provosoida.

Vierailija
32/34 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo alku oli siis vastaus nro 28:lle.

Vierailija
33/34 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vanha totuus.

Vierailija
34/34 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä asiasta olisi minkään valtakunnan merkitystä?

Eli suomeksi; ketä kiinnostaa? oo mitä mieltä tykkäät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän