Kyttääjä kysyy: Mitä teen niille, jotka eivät poimi koiran kakkoja?
Meidän ikkunan alapuolella kulkee kävelytie, joka on koiranulkoiluttajien suosiossa. Tulee väkisinkin huomattua, että noin kolmannes ulkoiluttajista ei poimi koiriensa kakkoja. Ikävää taaperon kanssa, kun ei voi lasta päästää yhtään lumipenkkoihin, kun on paljon ulkoiluttajia ja paljon kakkaa.
Koska mulla on hoitovapaalla liikaa aikaa, kertokaa mulle hyvä keino, millä nuo saisi poimimaan koirienssa kakat? Tai edes viemään koiransa metsään asti (on ihan vieressä)?
Kommentit (32)
Kun olet hoitovapalla ja sinulla on aikaa ikkunassakin vahtailla koiraa paskoja, niin käytä aikasi hyödyllisemmin -> käy joutessasis noukkimassa paskat pois, niin eivät sinua häiritse.
..juosta äkkiä kakattajan perään, kampittaa roisisti katuuun, raahata jättämänsä kakkaläjän luo ja hieroa huolella kakattajan naama siihen läjään. Sitten juokset hysteerisesti nauraen karkuun.
En mä tohon oikein muuta ratkaisua nyt näe.
osaan kyllä valita lapsilleni sellaiset paikat ukoiluun, missä kakkoja ei ole.
Tekö ette osaa?
KAkka on luonnotuote, joka maatuu keväällä sitten, kun lämpötila nousee tarpeeksi korkealle. Se on lannoitetta se koiran kakka!!!Harmi, että te idiootit näette vain talvella jäätyneet kakit ja luulette, että ne eivät maadu.
Ja idioottimaisuutta on myös se, ettei katso mihin räkänokkansa vie ulkona!! Koska koirat kakkivat vain sinne, missä ei yleensä liikuta!
ja sisäistä fakta, että koiranpaska ei maadu asvaltilla!
Terv. Se, jonka kodin lähitienoon kevyenliikenteen väylät ovat täynnä paskaa!
p.s. En vie lastani kävelemään metsään kun olemme matkalla lähikauppaan.
roskia joka paikkaan. Ne maatuvat huomattavasti hitaammin ja paistavat silmiinkin ikävämmin kuin koirankakat.
Itse kerään kakat tarvittaessa. Ojan pohjilta, pelloilta tms. en nouki. Onneksi meidän lähistöllä on sellaiset maastot, että kakkoja ei tarvi yleensä keräillä.
Mistä minä kävelen lasten kanssa vai lennänkö?
Kyllä, olen opettanut ettei niihin saa koskea, mutta hyvä koiranomistaja, miksi et vaan kerää kakkoja pois, niin olisi rauha maassa???
tiet ovat lumen takia kapeampia ja kun lumi sitten alkaa sulaa, ovat ne sadat kakat tiellä, ei tien vieressä. Minulla on koira ja inhottaa varoa kun niitä on jossain kohdin tuhottomasti. Varmaankin sama omistaja koko talven käyttänyt koiransa samassa paikassa ja siitähän niitä kertyykin mukavasti sitten!
Ja huomautuksena, kaikki koirat eivät välttämättä ole kakalla vaikka näyttäisi siltä. Narttukoirat eivät nosta jalkaa, vaan kyykistyvät pissalle. Monet kun katsovat kauempaa että toikaan ei nyt sitten korjannut koiransa jätöksiä!
ja printtailla virallisennäköisen varoituskyltin, jossa lukee esim. 'Koiran jätöksien keräämisestä määrätään €1000 sakko.' ja perään kotikaupunkisi nimi esim. Tampereen Poliisi.
Ihmettelin jonkin aikaa miksi historiallisissa englantilaisissa kaupungeissa ei ollut sitä iänikuista koiranpaskaa missään, ja se johtuu siitä, että paskojen keräämättäjättämisestä todella tulee välittömästi 1000 punnan sakko.
paskalla näiden koiranpaskattajien oven pielessä.
Mikään ihmisryhmä ei inhota minua niin kuin elukanpaskattajat! Kiva jäkättää lapsille kaikki kävelyreissut sitä samaa virttä: Pois sieltä pientareilta, ne ovat täynnä koiranpaskaa! Meidän 5-vuotiaskin haluaisi kävellä tien reunaa pitkin, mutta eihän hänen voi antaa kävellä siellä vaan pakko käskeä hänet keskemmälle tietä ettei kengät ole paskassa.
paskalla näiden koiranpaskattajien oven pielessä.
Mikään ihmisryhmä ei inhota minua niin kuin elukanpaskattajat! Kiva jäkättää lapsille kaikki kävelyreissut sitä samaa virttä: Pois sieltä pientareilta, ne ovat täynnä koiranpaskaa! Meidän 5-vuotiaskin haluaisi kävellä tien reunaa pitkin, mutta eihän hänen voi antaa kävellä siellä vaan pakko käskeä hänet keskemmälle tietä ettei kengät ole paskassa.
Ja vaikka kouluttaisi lapsen kävelemään keskellä tietä niin täällä päin ainakin sitä sontaa on myös siellä. Ei voi luottaa siihen, että kakat olisi vain reunalla. Innolla jo odotan kevättä; tykkäävät esim. pyöräilijät hurjasti kun taapero seilaa keskellä tietä....
oli oikein hyvä. Lämmin p*ska takaraivossa vois laittaa yhden jos toisenkin ajattelemaan. Kesympi vois olla toi valokuvaaminen. Ehkä sekin laittaisi normaalin ihmisen vähän häpeämään.
eipä pitäis olla ongelmaa. Möyritkö sä itsekin siellä penkoissa?