anoppilan koira näykkii poikaamme..
tätä on tapahtunut siitä lähtien kun anoppilaan otettiin koiranpentu.. (kyse ei ole isosta koirasta)
huomasin samantien ettei se koira pidä lapsista ja käyttäytyy muutenkin vähän oudosti..
no aika kului ja pieniä näykkimisiä oli koko ajan, mutta nyt kun koira on jo aikuinen niin näykkimiset jatkuu edelleen!! vekki+kuhmu otsassa.. (tuli juuri mummolasta 10 min sitten) helvetti jos siinä olisi pojalla silmä mennyt!!! koska joko ylä tai ala hampaat ovat osuneet otsaan, koska siinä on selvä "reikä".
minä olen sanonut että koiraa PITÄÄ kouluttaa ettei saa käydä kiinni, mutta eipä vissiin ole moista tapahtunut..
en halua että poika vierailee siellä koska koira EI OLE KOULUTETTU NIINKU MILLÄÄN TAVALLA!!
onko ketään sellaista joka on saman kokenut ja osaisi sanoa että mitenkä minä voin sanoa ystävällisesti että se koira voi olla LÄMMITETYSSÄ TARHASSA joka siinä pihalla on silloin kun poika mummolassa on!
Kommentit (22)
että poika ei tule anoppilaan ellei koira ole muualla. Ja minä en ilman valvontaa jättäisi lastani ko. paikkaan.
Koiranomistaja olen itsekin
Käske pojan purra kunnolla kerran takas niin oppii paikkansa!