Mikä on pisin jakso ilman seksiä teidän suhteessanne?
Eli mikä on ollut pisin jakso ilman seksiä teidän suhteessanne:
ennen lapsia?
lasten jälkeen?
Mietin vaan, että kuinka tavallisia nämä useamman kuukauden seksittömät jaksot suhteessa ovat. Onko paluuta enää entiseen?
Kommentit (50)
Minä en tee aloitetta ja mies on joskus loukkaantunut siitä eikä tee enää itsekään, joten meillä ei ole ollut seksiä enää vuosiin. Mies taitaa käydä vieraissa tai runkkailla minkä ehtii.
Onko kyseessä joku vinksahtanut perinnenäkemys miehen pakollisesta aloitteen ottamisesta? Vai etkö tunne vetoa miestäsi kohtaan?
"normaali" pitkä tauko on n 3 viikkoa, on voinut olla pidempikin joskus, mutta en muista. Tällainen siis aina välillä tulee. Nyt lapsi vajaa 2v ja kohta toinen lapsi syntyy. Raskaudet ei ole vaikuttaneet seksin tiheyteen juurikaan. Ja kumpikin voi tehdä aloitteen, useimmiten se on kyllä mies.
lasten jälkeen vuosi
yhdessä oltu 18 vuotta, eikä tässä mikään kaadu mihinkään, vaikka ei aina niin kiihkeää makuukammarissa olisikaan
viisi lasta
Sitä ennen 6 viikkoa, muiden synnytysten jälkeen tai jos raskausaikana tuli seksikieltoa.
Ennen lapsia ei monen päivän taukoja ollut, mutta oltiin oltu yhdessä alle puoli vuotta kun alettiin vauvan yritys, joten kaikki seksi ei ollut ihan sponttaania.
Kun ollaan oltu samassa maassa niin varmaan pisin tauko silloin on ollut 2 vko. Viikon tauot on ihan normaaleja. Mutta 3kk on ollut pisin aika, ei kylläkään nähty tuona aikana että ei ollut mahdollistakaan.
vauvaa oli ennen synnytystä kuukausi, jos sitä ei lasketa mukaan niin olisko viikko pisin aika ennen lasta. lapsen syntymän jälkeen on ollut viikko se pisin kanssa, mutta normaalisti meillä on seksiä 3-4kertaa viikossa. :)
Lasten jälkeen muutama viikko, itse asiassa ehkäpä nyt meneillään on pisin tauko, kun olen ollut pahasti sairaana jo monta viikkoa :(