Mikä on pisin jakso ilman seksiä teidän suhteessanne?
Eli mikä on ollut pisin jakso ilman seksiä teidän suhteessanne:
ennen lapsia?
lasten jälkeen?
Mietin vaan, että kuinka tavallisia nämä useamman kuukauden seksittömät jaksot suhteessa ovat. Onko paluuta enää entiseen?
Kommentit (50)
frigidiä porukkaa..... Herran jestas! Ihmekös jos tulee eroja ja pettämisiä. Ennen lapsia pisin tauko alle viikon varmastikin, mutta lasten jälkeen 1,5 viikkoa taitaa olla pisin tauko, ja sekin teki tiukkaa.. Siis eikö teillä osalla ole haluja vai mikä mättää? Meinaan jos halut ovat kadonneet, niin suosittelen lämpimästi lääkärissä käyntiä...
ja mä luulin että kk on paljon. Siis kk pisimmillään lasten jälkeen, parisen viikkoa ennen...
Jos penetrointia tarkoitetaan, on kaksi viikkoa pisin aika. Silloin olemme olleet eri paikkakunnilla. Eipä tuon pitempiä kausia ole missään vaiheessa muulloin ollut.
Kuukautisten aikana meillä on seksiä, muttei yhdyntöjä.
Mutta ilman seksia en aio elää, harrastan sitä sitten jonkun muun kanssa kuin oman mieheni.
Oon aina miettinyt miten naiset saa seksistä mitään irti jos sitä harrastaa sellaisen ihmisen kanssa ketä ei rakasta?
Kyllä minä ainakin valitsisin seksin tuntemattoman kanssa, jos toisena vaihtoehtona on täysin seksitön elämä. Ja kuka sanoi, että tuossa tarkoitettiin tuntematonta? Jospa lähtee suhteeseen jonkun kanssa, jonka jo tuntee.
pisin seksitön jakso ennen vauvaa ehkä 3 päivää,
nyt vauvan jälkeen noin 2 viikkoa. Se oli synnytyksen jälkeen.
sittemmin loppuraskaudesta ja synnytyksen jälkeen reilu kuukausi on ollut pisin. Useaa kuukautta ei ole mennyt koskaan. Yhdessä yli 15v ja nelikymppisiä ollaan.
4½kk.
Ja se oli ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen 7v. sitten. Tarvittiin tikkejä eikä oikein seksi ollut mielessä.
Kahden muun synnytyksen jälkeen seksiä on ollut n.1-2kk päästä.
En ole ennen kuullutkaan, ettei miehelle kelpaa seksi, kun raskausmaha alkaa näkyä. Itsehän mies on naisensa siihen tilaan saattanut. Ihmettelen, millaisia miehiä voi olla olemassa. Naisen pitäisi tulla raskaaksi, muttei se saa näkyä missään.
Mille kehitysastelle tuollaiset pojanklopit on jääneet..
Naisen kohdalla ymmärrän täysin, että vauvan synnyttyä vie aikaa, ennen kuin seksiä tahtoo. Hormonit jyllää ja väsyttää ja vauva valvottaa.
Jos alkaa mennä kuukausia ilman seksiä, on jotain hakusessa. Tai sitten joillekin pareille sopii seksitön parisuhde ja se on ihan ok, jos molemmille se käy.
ennen lapsia ja lasten syntymän jälkeen ajalla ei eroa. Pisin aika on ollut noin viikko, ja sellainenkin tauko todella harvoin tässä parinkymmenen vuoden aikana.
neljä lasta ja kyllä seksiä on aina ollut paljon.jos ei ole pystynyt synnytysten välillä yhdyntään niin sitten on hellitty esim.suulla.yhteiselämää meilläkin takana jo 18v.
raskauksien aikana. Mies ei halunnut, kun koki, että lapsi on jotenkin läsnä : ) Muulloin ei kuukautta pidempiä taukoja.
Mies oli sen ajan tässä taannoin kuntoutuksessa toisella puolella Suomea.
Yhteisä lapsia meillä ei ole.
Minä en tee aloitetta ja mies on joskus loukkaantunut siitä eikä tee enää itsekään, joten meillä ei ole ollut seksiä enää vuosiin. Mies taitaa käydä vieraissa tai runkkailla minkä ehtii.
ennen lapsia 1pvä ja lasten jälkeen 2,5viikkoa ja sekin ekan synnytyksen jälkeen pakon edessä.
ennen lapsia olisko ollu 4pv (olin sairaalassa), lasten jälkeen 3viikkoa (synnytyksen jälkeen), mikä tarkoitti että minä en saanut seksiä, mies sai jokapäivä minulta joko suu- tai nyrkki"seksiä". Eli toi 4päivää on miehelleni pisin, yhessä ollaan oltu 3vuotta.
olimme silloin tuon ajan eri kaupungeissa. vanhin lapsi on jo 19 vuotias ja nuorin 7 vuotias, enkä kyllä muista kuinka pitkiä taukoja oli ennen lapsia.