Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä miehet tahtoo parisuhteesta?

Vierailija
17.03.2011 |

Olen ymmärtänyt, että naisille tärkein asia on sellainen tunnetason hyväksyntä, rakkaus ja läheisyys. Mikähän miehillä on tärkeintä? Seksi? Entä sellaisella miehellä, joka ei halua seksiä?

Mietin tässä vain tätä omaa parisuhdettani, siksi näin spesifi kymysys. :D

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä mahdollisen elättäjän jos iskee paha sairaus eikä kykene käymään töissä. Tai väsyy eikä jaksa käydä töissä.

Vierailija
2/17 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa. Hyvä tulevaisuus tällä suhteella. x)

No joo, kysyinkin mieheltä tässä joku päivä, että jos telkusta tulisi lempijoukkueen lätkäpeli samaan aikaan kuin on hänen vaimonsa hautajaiset, lähtisikö vaimoaan kuoppaamaan vai jäisikö sohvalle. Jäisi kuulemma sohvalle.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa. Hyvä tulevaisuus tällä suhteella. x) No joo, kysyinkin mieheltä tässä joku päivä, että jos telkusta tulisi lempijoukkueen lätkäpeli samaan aikaan kuin on hänen vaimonsa hautajaiset, lähtisikö vaimoaan kuoppaamaan vai jäisikö sohvalle. Jäisi kuulemma sohvalle. ap

Vierailija
4/17 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaavassa suhteessa, miltä teidän vaikuttaa.

Vierailija
5/17 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä meidän suhteessa ainakin on. Sitä että on helppo olla toisen kanssa ja voi luottaa toiseen.

Vierailija
6/17 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaavassa suhteessa, miltä teidän vaikuttaa.

Sun pitäisi ensin mennä töihin, mä jäisin autotalliin rakentelemaan ja kuuntelemaan musiikkia. Työnteko saa sut paremmalle mielellä. Olisin tehnyt lempiruokaa öljyisillä käsillä ja voisin strippailla sulle samalla, kun tarjoilen lasagnen.

Vierailija
7/17 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä meidän suhteessa ainakin on. Sitä että on helppo olla toisen kanssa ja voi luottaa toiseen.

Onko teillä kumppanuus "toverillista" kumppanuutta, vai miehen ja naisen välistä kumppanuutta, johon jollain tapaa liittyy myös romantiikka tai erotiikka?

ap

Vierailija
8/17 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ainakin haluaa ihan sitä samaa mitä minäkin. Kasvattaa lapsia ehjässä perheessä, rakkautta, hellyyttä ja ihan tavis-arkea, työntekoa jne. niin ja kuuluhaan seksi parisuhteeseen, en mä vois elää ilman eikä voisi mieskään.

Mutta kyllä mä tiedän miehiä jotka on parisuhteessa mutta elää kuin poikamiehet. Eivät tee kodin ja perheen vuoksi juuri mitään, kulkevat ja menevät miten haluavat, jos ne vielä seksiä haluavat puolisoltaan niin en kyllä yhtään ihmettele sitä että eivät saa, keskenkasvuisia kakaroita ne on eikä mitään miehiä.

Vierailija
9/17 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ainakin haluaa ihan sitä samaa mitä minäkin. Kasvattaa lapsia ehjässä perheessä, rakkautta, hellyyttä ja ihan tavis-arkea, työntekoa jne. niin ja kuuluhaan seksi parisuhteeseen, en mä vois elää ilman eikä voisi mieskään.

Mutta kyllä mä tiedän miehiä jotka on parisuhteessa mutta elää kuin poikamiehet. Eivät tee kodin ja perheen vuoksi juuri mitään, kulkevat ja menevät miten haluavat, jos ne vielä seksiä haluavat puolisoltaan niin en kyllä yhtään ihmettele sitä että eivät saa, keskenkasvuisia kakaroita ne on eikä mitään miehiä.

tämä on matematiikkaa. Hehkutat vain tylsää ukkoas av;lla... Kuka tahansa meistä on parempi kuin sun ukkos. Esimerkiksi Tero.

Vierailija
10/17 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauttta, kumppanuutta, läheisyyttä, hellyyttä, lapsia, seksiä.

Yksilökohtaisia eroja toki on.

Älkää suostuko naiset olemaan huonoissa suhteissa.

Vierailija
11/17 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kumppanuus "toverillista" kumppanuutta, vai miehen ja naisen välistä kumppanuutta, johon jollain tapaa liittyy myös romantiikka tai erotiikka?

ap

Me ei kummatkaa olla mitään hirmu seksuaalisia ihmisiä, mutta kyllä meidän suhteessa on sekä romantiikkaa että erotiikkaa.

Meillä on tosi samanlainen huumorintaju ja tykätään olla yhdessä. Me harrastetaankin paljon yhdessä, tärkein yhteinen juttu on moottoripyörät.

Mä oon aina tykännyt olla yksin, tarvitsen paljon omaa tilaa. Mies ei loukkaa tuota mun omaa tilaa, sen seurassa voin olla mikä oon. Ja sama toisin päin. Viime aikoina oon taas tajunnut uudestaan, miten onnekas oon, kun oon löytänyt tuollaisen kumppanin rinnalleni. En jaksais riitelyä ja valtataistelua.

Vierailija
12/17 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on matematiikkaa. Hehkutat vain tylsää ukkoas av;lla... Kuka tahansa meistä on parempi kuin sun ukkos. Esimerkiksi Tero.

Mä olen oikein mielelläni sen tylsän ukon kanssa!

Vierailija
13/17 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauttta, kumppanuutta, läheisyyttä, hellyyttä, lapsia, seksiä.

Yksilökohtaisia eroja toki on.

Älkää suostuko naiset olemaan huonoissa suhteissa.

ja antaa ograsmin.

Muuten saa mennä ja tulla milloin minnekin. En vahdi miestäni. Ei miehiä voi kahlita. Enkä tosiaan pidä suhdettani huonona. Mun mies haluaa että sillä on koti minne voi tulla nukkumaan ja viettämään aikaa, kun työt ja kaverit rassaa mieltä. Koti on sen levähdyspaikka.

Tunnen miehet. Kukaan mies ei oikeasti jaksa olla vaimonsa ja lastensa kanssa 24h. Se ei ole miehen luonto. Ne miehet jotka viettävät aikaansa vaimonsa ja lastensa kanssa ovat alistettuja ja päästään viallisia mammanpoikia. Äidit ovat alistaneet heidät jo lapsina. Te hyvät rouvat teette samaa miehillenne, se on noidankehä.

Vierailija
14/17 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen miehet. Kukaan mies ei oikeasti jaksa olla vaimonsa ja lastensa kanssa 24h. Se ei ole miehen luonto. Ne miehet jotka viettävät aikaansa vaimonsa ja lastensa kanssa ovat alistettuja ja päästään viallisia mammanpoikia. Äidit ovat alistaneet heidät jo lapsina. Te hyvät rouvat teette samaa miehillenne, se on noidankehä.

se, että jotkut luulevat tuntevansa ihan kokonaisen sukupuolen, eli n. puolet maailman väestöstä. Joo, sä tunnet ehkä jonkun miesTYYPIN, mutta voisitko ystävällisesti olla yleistämättä käsitystäsi kaikkiin miehiin?

Mä yritän välillä patistaa tuota miestä välillä, että lähtis johonkin, vaikka MP-reissuun kaverien kanssa, mutta kun se vastaa aina, että ajelee mieluiten mun kanssa. Se viihtyy parhaiten kotona, tykkää väsätä omia projektejaan kiireettä. Joskus kyllä käy jossain kaverien kanssa, mutta aika harvoin. Enimmäkseen meidän kaveritkin on yhteisiä.

#7 (muistaakseni)

Vierailija
15/17 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten saa mennä ja tulla milloin minnekin. En vahdi miestäni. Ei miehiä voi kahlita. Enkä tosiaan pidä suhdettani huonona. Mun mies haluaa että sillä on koti minne voi tulla nukkumaan ja viettämään aikaa, kun työt ja kaverit rassaa mieltä. Koti on sen levähdyspaikka.

Tää kuulostaa ap:n mieheltä, juuri näin se on. Pakon edessä olen kyllä joutunut sen verran kahlitsemaan, että nykyään mies joutuu vähän olemaan lastensa kanssa, poltin nimittäin itseni kertaalleen loppuun enkä tiedä, olenko vieläkään kunnolla toipunut siitä.

Mutta juuri näin: mies on vapaa olento, joka saa tulla ja mennä vapaan tahtonsa mukaan, en kysele sen kummemmin tai vaadi juuri mitään. Seköhän sen tekee, että mies vaikuttaa olevan ihan tyytyväinen avioliittoonsa? Sen perustarve, olla vapaa, täyttyy. Hmm...

ap

Vierailija
16/17 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä väitän silti että miehet haluaa pohmimmiltaan ihan sitä samaa mitä naisetkin, onnellisen perheen.

Vierailija
17/17 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kuulostaa ap:n mieheltä, juuri näin se on. Pakon edessä olen kyllä joutunut sen verran kahlitsemaan, että nykyään mies joutuu vähän olemaan lastensa kanssa, poltin nimittäin itseni kertaalleen loppuun enkä tiedä, olenko vieläkään kunnolla toipunut siitä.

Mutta juuri näin: mies on vapaa olento, joka saa tulla ja mennä vapaan tahtonsa mukaan, en kysele sen kummemmin tai vaadi juuri mitään. Seköhän sen tekee, että mies vaikuttaa olevan ihan tyytyväinen avioliittoonsa? Sen perustarve, olla vapaa, täyttyy. Hmm...

ap

että vapaudenkaipuu on enemmän ihmisen kuin sukupuolen ominaisuus. En mäkään vahdi tai kahlitse, ihan itse tuo tykkää olla mun kanssa ja touhuta kotona.