Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on pisin jakso ilman seksiä teidän suhteessanne?

Vierailija
10.03.2011 |

Eli mikä on ollut pisin jakso ilman seksiä teidän suhteessanne:

ennen lapsia?

lasten jälkeen?

Mietin vaan, että kuinka tavallisia nämä useamman kuukauden seksittömät jaksot suhteessa ovat. Onko paluuta enää entiseen?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pisimmillään 4 päivää. Mikä teitä ihmisiä vaivaa?? Itse en koskaan suostuisi elämään noin! järkkyä.

Vierailija
2/50 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pisimmillään 4 päivää. Mikä teitä ihmisiä vaivaa?? Itse en koskaan suostuisi elämään noin! järkkyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia: 6 pvää ja synnytysten jälkeen n. 6 viikkoa.

Vierailija
4/50 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on nyt 5kk vanha vauva ja seksiä viimeksi reilu vuosi sitten.. :/

(teinkö enkat?)

Vierailija
5/50 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10kk and counting...

Vierailija
6/50 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yksi 3 vuoden mittainen seksitön jakso. Aktiiviseksi seksielämäksi voi laskea vielä sen, jos tauot ovat "vain" 3 kk luokkaa.

Paluu aktiiviseen seksielämään on ihan varmasti mahdollista, jos molemmat sitä haluavat. Meillä kun toinen osapuoli ei halua, ei asialle oikein voi tehdä mitään.

Vierailija
7/50 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistelisin, että n 2v ollaan oltu toisen lapsen jälkeen ilman seksiä.

ennen lapsia.. ei mitään hajua, ehkä pari viikkoa?

paluu entiseen voi tulla. meillä oli viime vuoden lopulla 3kk seksiä joka päivä useamman kerran ja normitahti meillä on se kerran kuussa ja tosiaan välillä myös lasten syntymien ja imetyksien aikana menee vuosiksi.

Vierailija
8/50 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seksiä harrastettiin viimeksi varmaan helmikuussa 2010, kun vatsa ei vielä näkynyt :o. Mies ei pystynyt seksiin raskausaikana. Eipä ole nytkään ehdotellut, vaikka olen parantunut tosi hyvin synnytyksestä. Itse olen yrittänyt ehdottaa, mutta aina on jotain muuta (väsyttää, tulee telkasta jääkiekkoa jne). Pelkään pahoin, että ei tämä tästä enää muuksi muutu :(((

Mutta ilman seksia en aio elää, harrastan sitä sitten jonkun muun kanssa kuin oman mieheni.

Vierailija
9/50 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seksiä harrastettiin viimeksi varmaan helmikuussa 2010, kun vatsa ei vielä näkynyt :o. Mies ei pystynyt seksiin raskausaikana. Eipä ole nytkään ehdotellut, vaikka olen parantunut tosi hyvin synnytyksestä. Itse olen yrittänyt ehdottaa, mutta aina on jotain muuta (väsyttää, tulee telkasta jääkiekkoa jne). Pelkään pahoin, että ei tämä tästä enää muuksi muutu :(((

Mutta ilman seksia en aio elää, harrastan sitä sitten jonkun muun kanssa kuin oman mieheni.

Vierailija
10/50 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin meillä oli kriisi. Lapsen jälkeen pisin on varmaan 3vko, lapsi nyt 5v ja yhdessä ollaan oltu 10 vuotta.

Vierailija
11/50 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI ole ainakaan kertaakaan tehnyt aloitetta eli ei ole halunnut ilmeisesti. No minäkään en ole enää vuosiin tehnyt, käyn vakipanolla tuossa naapurissa. On kyllä nuori, vetreä ja halukas, joten enää ei oma vaimo edes kelpaa.

Vierailija
12/50 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntymän jälkeen 5 kk. Muuten joskus ollut parin kk taukoja.

Vierailija
13/50 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään mies ei ole halunnut minua sen jälkeen, kun vatsani alkoi näkyä. Olen palautunut synnytyksestä täydellisesti, mutta silti en kelpaa. :/ Seksitöntä eloa kohta vuosi.

Vierailija
14/50 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus- ja vauva-aikaa oli tuo. Seksin määrä on ollut aika pientä viimeiset pari vuotta, mutta nyt alkaa näkyä valoa tunnellissa. Tosin olen taas raskaana eli katsotaan miten tässä käy.

Vierailija
15/50 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina miettinyt miten naiset saa seksistä mitään irti jos sitä harrastaa sellaisen ihmisen kanssa ketä ei rakasta?

Vierailija
16/50 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 v oltiin yhdessä ja pisin jakso n. viikko. Pari kertaa tais lipsahtaa 2.

Vierailija
17/50 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta täyteen ja tuskin ihan heti ollaan seksiä harrastamassa.

Vierailija
18/50 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen jälkeen seksiä on ollut kerran. Lapsi on 10 kk. Hiljaista on.

Vierailija
19/50 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on muutakin seksiä kuin yhdyntä.

Vierailija
20/50 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se korvattiin useilla kerroilla päivässä ;)

Lapsen jälkeen 2 viikkoa (mies armeijassa leirillä).