Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on kyllästynyt tähän köyhään elämään, ja ehdotti eroa, mutta vaan paperilla.

Vierailija
10.03.2011 |

Olen ihan ihmeissäni! Pitäskö meidän muka erota että saatas kelalta muutama roponen enemmän? ollaan pienituloisia, ja kyllä muakin välillä harmittaa, mutta en nyt sentään tollaseen haluis ryhtyä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten te saisitte enemmän rahaa eronneina, jos kuitenkin jäätte asumaan samaan?

Vierailija
2/8 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miettii avioliittoa järjen kautta. Sinä taas liität avioliittoon kaikenlaisia hömppäromanttisia ja tunteellisia elementtejä. Tässä ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt ottanut 20v virolaisen suuhygienistin itselleen.Älkää vaan kertoko!

Vierailija
4/8 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka talouspaineissa ovat ottaneet ns. feikkieron. Nainen pääsee lapsineen kunnan asuntojonoon ja saa ison asunnon, jonka maksaa käytännössä sossu kokonaan. Mies taas voi asua esim. vanhempiensa luona ja Kela maksaa elarit, kun mies ei pysty. Yks tuttava toimi näin, kun mies joutui työttömäksi ei saanut uusia töitä. Onhan siinä kyllä kärähtämisen vaara mut eipä kela ja sossu taida paljon piitata, kun tuokin on kestänyt kohta neljä vuotta. Kaverin mukaan kummankaan ei kannata tehdä vakitöitä, sillä saman rahan saa nettona erilaisia tukia. Mies on ollut pätkätöissä, koska muu ei kuulemma kannatta.

Vierailija
5/8 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies töissä, palkka on musta ihan ok, mutta se ei näköjään riitä. mies meinaa siis että siirtää osotteensa muualle, ja mä oisin muka yksin lasten kanssa, ja saisin asumistukea ja jotain korotusta lapsilisään. oikeesti mies asuis täällä. ap

Vierailija
6/8 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies töissä, palkka on musta ihan ok, mutta se ei näköjään riitä. mies meinaa siis että siirtää osotteensa muualle, ja mä oisin muka yksin lasten kanssa, ja saisin asumistukea ja jotain korotusta lapsilisään. oikeesti mies asuis täällä. ap

pariskunta toimii, mut teinä en ottais sitä riskiä että mies asuu siellä kämpillä. Ainakin sen on siirrettävä kirjat jonnekin muualle. Noi mun tuttavat on hoitaneet niin että mies on kirjoilla vanhempiensa luona mutta on käytännössä kyllä perheensä luona.

Vierailija
7/8 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurempipalkkaiseen työhön? Se olis loogisin ratkaisu.

Vierailija
8/8 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aivan liian hyvät sosiaalituet ja lisäksi ne on kohdistettu aivan väärille ryhmille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan