Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidätkö kassia junassa / bussissa viereisellä paikalla?

Vierailija
10.03.2011 |

Niin että varaatkin kaksi paikkaa.

Maksatko sitten kahdesta paikasta?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pikkupaikkakunnalta junalla Tampereelle. Ihmetyttää tosi paljon se kuinka paljon ihmiset varaavat kassillaan viereisiä paikkoja! Meidänkin asemalta kyytiin tulee kymmeniä ihmisiä lähes täyteen junaan ja joka päivä alkaa se kysely "Anteeksi, voitko siirtää laukkusi?" Ja sitä murhaavien katseiden määrää tämän jälkeen! Ihan oma ryhmänsä ovat nämä nukkuvat/nukkumista teeskentelevät tyypit, jotka valtaavat kaksi paikkaa joko itselleen tai itselleen ja tavaroilleen...

Musta se on vaan tosi moukkamaista käytöstä!

Mä kyllä herätän nukkuvat tyypit ihan röyhkeästi. No nykyään en paljon junilla enää matkusta, mutta ennen oli viikonloppuisin 7 tunnin matka, josta 1,5 ekaa paikallisbussilla. En todellakaan suostunut seisomaan itsekkäiden ihmisten takia. En voinut tulla ajoissa paikalle, koska kiiruhdin suoraan töistä. 

Vierailija
22/23 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan myötä olen alkanut pitää. Ennen en juuri koskaan ja jos pidinkin, niin aina nostin pois, jos bussi tai juna alkoi täyttyä ja bussissa ihan aina pysäkillä, jos oli jotain ihmisiä tulossa.

Pari kertaa olen nyt kesän jälkeen ollut niin täydessä bussissa, että en ole laukulla varannut vieruspaikkaa. Mutta katson, etten päästä ketään maskitonta sentään viereeni. Joku raja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän, mutta aina pysäkillä kun tulee lisää ihmisiä kyytiin siirrän sen kassin syliini siksi aikaa siltä varalta että jos joku haluaa istua viereeni. Jos kukaan ei siihen istu niin laitan kassin takaisin kun bussi taas liikkuu.