Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voisko tuo tuuli joskus laantua? Ketuttaa
10.03.2011 |
jo ihan oikeasti tuo jatkuva helkkarin tuuli, yötäpäivää, kattopellit senkun välillä paukkuu ja ärsyttää jo koko ulosmeneminen kohta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ajella esim. työmatkoja nyt pyörällä juuri tuon tuulen takia (liukastakin on) eli aina hemmetin puhuri vielä vastineena menit sitten mihin tahansa.
Muutenkin nykyään tuntuu, että tuulisuus on lisääntynyt vuosien saatossa, oli vuodenaika sitten mikä tahansa.