Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos huutaisitte tällaista kohdetta huutiksessa, niin mitä odotatte saavanne?

Vierailija
10.03.2011 |

Otetaan kuviteltu esimerkki kohde:

Vaaleanlila tyttöjen paita, joka ehti olla meidän tytön päällä pari kertaa ennen kuin jäi pieneksi. Koko on pieni 80 cm. HUOM! Ainakin omalla koneellani paita näyttää vaaleanpunaiselta, jota se ei ole vaan oikea väri on siis vaaleanlila!

Myin siis yhtä vaatetta ja laitoin kohteeseen varmuuden vuoksi tuon maininnan, että vaatteen väri näyttää ainakin omalla koneellani (sekä kirjaston koneella, kun kävin siellä). Ostaja sai vaatteen ja heti tuli viesti, että mitä veetä, mä huusin X väristä (eli just sen väristä, mikä näkyi omalla koneellani) ja sainkin Y värisen. Haluan perua kaupat jne.

Sanoin, etten tässä tapauksessa suostu kaupanpurkuun ja kehoitin ostajaa lukemaan kunnolla ne kohde kuvaukset (huomasin ostajan palautteista, että hän oli saanut kolmelta myyjältä neutraalin, missä myyjä valittaa ostajan valittaneen ja vaatineen kaupan purkuun ja kehoittavat ostajaa lukemaan ilmoituksen kunnolla jne.

Tuostahan tuo eukkoli suuttui ja johan alkoi tulla viestejä, kuinka olen paska ämmä ja joustamaton myyjä jne. jne. jne. Ja hän ilmoittaa yp:lle, että olen huijari jne. Ja luonnollisestihan sain negan.

Vastasin, että siitä vaan, ilmoita kuule vielä poliisille ja FBI:lle ja vaikka tasavallan pressallekin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeassahan sinä tässä asiassa olet. Noita höyrypäitä siellä huutiksessa vaan riittää.

Itse luen kuvauksen aina huolella, ja jos minua ei haittaa esim. jokin vika tuotteessa mistä kuvauksessa on maininta niin huudan sitä, enkä sitten valita jälkikäteen viasta kun se on kerran etukäteen mainittu

Vierailija
2/2 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheettoman negan voi ylläpito poistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi