Teoria ketkä saa tyttöjä ja ketkä poikia =D.
OIkeastaan mieheni älynväläys.
Pienimunaiset saa tyttöjä, isomunaiset poikia :).
Tän hän / me tajusime, kun just hänen yksi tuttu (joka kuulemma semmoinen nappulapippeli) sai tytön.
Tässä on varmasti perää sikäli, että jos spermalasti meneen oikein perälle perille asti, edesauttaa se pojan syntymistä.
Jos lasti jää siihen alkuun lähes huulille, edesauttaa se tyttösiittiöiden pärjäämistä poikia vastaan.
Meillä ainakin tuo tekniikka (muiden kikkojen lisäksi) tuotti lopulta tytön.....
Mutta siis jos jo luonnostaan lyhyt pippeli niin voi olla varmaan vaikea saada poikaa :).
Meidän miehellä taas isompi vehje ja siksi meille ensin tulikin monta poikaa ennenkuin tutkin asiaa :) (ja käskin ettei työnnä lastia syvälle kun vauvaa tehtiin).
No, onko tässä teoriassa perää vai ei???? Siis isän varusutksen koko vs. lasten sukupuoli?
Kommentit (53)
miehellä täytyy siis olla keskikokoinen, kun molempia löytyy yhtä paljon... :D mutta siis ei ole, keskikokoinen.
Mitens sitten kun mulla on poika ja tyttö saman miehen kanssa?
vaikuttaneet kanssa.
Ja mä en myöskään usko, että tuo taktiikka yksin ihan riittää varmistamaan poikaa/tyttöä...
Mutta kiinnostaa silti miten paljon sillä on merkitystä!
ap
ja meillä on sekä tyttöjä että poikia. nykyisellä miehelläni on iiiso, vähän liiankin. hänellä on eksänsä kanssa tyttö ja poika.
suuret rakastajat tekevät tyttöjä. Mihin perustunee väite..
ja meillä taas monta poikaa. Ja hän aina jaksoi tuota hokea. (eli kyseenalaisti vähän kun mieheni rakastajan taidot, joissa TODELLA ei ole vikaa.. ;)
NO, täältä palstalta taisin oppia, että tuo teoria perustuu siihen, että hyvä rakastaja saa naisen syttymään myös silloin, kun naisella ei ole hedelmällisin aika (ovulaatioaikaanhan nainen yleensä halukas muutenkin).
Toisaalta, orgasmi edesauttaa enemmän just poikasiittiöitä.
Eli mun mielestä just hyvä naisen LOPPUUN ASTI rakastaja ja tyydyttäjä saa kuitenkin ehkä helpommin poikia...
Eli tääkin tukisi sitä, että mahdollisesti isomunaisempi saa naisen helpommin tyydytettyä?? (saako? usein ´kai siihen tarvitaan vähän käsiä tms. apuakin...), ja siinä jo 2 poikia auttavaa seikkaa: lasti pitkälle ja orkku naiselle jotta emätin supistelee...
ap
ja näistä tytöistä tulee tietenkin myös kauniita ja näin ollankin varmistettu että maailmaan syntyy lisää lapsia, kun miehet tykkäävät kauniista naisista ja tekevät lisää lapsia heidän kanssaan!=)
ja näistä tytöistä tulee tietenkin myös kauniita ja näin ollankin varmistettu että maailmaan syntyy lisää lapsia, kun miehet tykkäävät kauniista naisista ja tekevät lisää lapsia heidän kanssaan!=)
että mahdollisesti
- hedelmien syönti edesauttaa tyttölasta (en usko itse tuohon)
- jos on hoikka (jopa vähän alipainoinen) saa helpommin tytön (luonto tulkitsee että äidillä on paremmat mahdollisuudet kantaa ja huolehtia energiaa vaativaa poikaa jos on vähän lihaa luiden ympärillä)
Eli hoikka ja hedelmiä syövä ehkä on vähän "kauniimpi" kuin joku sipsimässääjä läski.
Ja itsekään en ole mikään erityisen kaunis, ja mulla siis monta poikaa :):
ap
Eli eiköhän näissä keksitä kaikenlaista selitystä.
Mun miehellä on keskikokoinen, mutta mun kohdunkaula on extrapitkä (gyne siis antanut tämän tuomion) ja tekee sellaisen mutkan eli kovin pitkälle ei ne siittiöt helpolla pääse. Meillä on silti pelkkiä poikia...
Kuulin myös, että kauniit ihmiset saavat tyttöjä. :D
Enpä usko näistä mihinkään. Mun suvussa on kaikki saaneet aina ekaksi lapseksi tytön mutta minäpä sain pojan. Miehen suvussa on molempia melko tasan esikoisissa. Ei siis edes kerro tuo sukuperintökään asiaa. Kaikilla sukulaisilla on molempia sukupuolia paitsi meillä.
Sattumaa siis tuo kaikki! Kun en viitsi uskoa, että me oltaisiin miehen kanssa extrarumiakaan... :D
ja mielelläni uskoisin tuon, että kauniit naiset saa tyttöjä. :D
Munan koosta en mene sanomaan mitään. ;)
erityisesti sellaisilta, joilla on monta tyttöä / poikaa.
Ja kai te nyt kehtaatte sanoa sen miehenne vehkeen kokon noin about?
ap
sukupuolen "vastaanottamisessa". Hormonitasoissa on jotain eroja, olen jostain lukenut. Sellainen teoria ainakin on, että dominoivat, johtaja-asemassa olevat ja älykkäät naiset saavat todennäköisemmin poikia ja vetäytyvämmät, perinteisessä naisen roolissa viihtyvät naiset todennäköisemmin tyttöjä. En tiedä onko tuossa perää kuitenkaan.
vanhemmalla iällä lapsia tekevät, kun taas nuoret saavat useammin poikia. Esikoislapsi on myös himpun verran useammin poika kuin tyttö.
Omassa lähipiirissä kun mietin 18-vuotiaana lapsen saaneita ja 40-vuotiaana lapsen saaneita, niin nuoret on aina saaneet pojan ja vanhat tytön. Ehkä sattumaakin?
et alipainoiset naiset sais helpommin tyttöjä.Mä oon laiha ja mulla kaksi tyttöä.Oon myös kuullu että ylipainoiset miehet sais helpommin tyttöjä?? löytyypi minulta sellainen mieskin. En sitten tiedä nimittäin oma isäni jolla myös kaksi tyttöä on tosi laiha,mutta toisaalta äiti oli silloin myös laiha :)
vanhemmalla iällä lapsia tekevät, kun taas nuoret saavat useammin poikia. Esikoislapsi on myös himpun verran useammin poika kuin tyttö.
Omassa lähipiirissä kun mietin 18-vuotiaana lapsen saaneita ja 40-vuotiaana lapsen saaneita, niin nuoret on aina saaneet pojan ja vanhat tytön. Ehkä sattumaakin?
Itse olin 18 v kun sain esikoisen ja tyttö ja toisen tytön sain 20 vuotiaana, Myös äitini sai tytön(minut) 17v ja toisen tytön 19 vuotiaan ja hänen äitinsä esikoinen oli tyttö kun sai sen 15vuotiaana.Taitaa ehkä olla vaan suvussa meillä tällasta.
siihen, että joku miehesi pienimunainen kaveri on saanut tytön? Kuulostaapa aika... vakuuttavalta.
Mistä muuten miehesi tietää, millainen kaverin heppi on ns. juhlakunnossa? Kai sinäkin aikuisena naisena tiedät, että peniksen lepotilasta voi olla vaikea päätellä sitä, minkä kokoinen se on erektiossa.
että lihavat naiset saa helpommin tyttöjä.
Lihavuushan voi heikentää hedelmällisyyttä ja sitkeämmät tyttösiittiö selviää paremmin perille sen takia.
Tuttavapiirissä kaikilla ylipainoisilla on tytöt ja meillä laihoilla pojat. Saa nähdä pitkääkö sama paikkansa kun seuraavat lapset syntyy.
Mitens sitten kun mulla on poika ja tyttö saman miehen kanssa?