Teoria ketkä saa tyttöjä ja ketkä poikia =D.
OIkeastaan mieheni älynväläys.
Pienimunaiset saa tyttöjä, isomunaiset poikia :).
Tän hän / me tajusime, kun just hänen yksi tuttu (joka kuulemma semmoinen nappulapippeli) sai tytön.
Tässä on varmasti perää sikäli, että jos spermalasti meneen oikein perälle perille asti, edesauttaa se pojan syntymistä.
Jos lasti jää siihen alkuun lähes huulille, edesauttaa se tyttösiittiöiden pärjäämistä poikia vastaan.
Meillä ainakin tuo tekniikka (muiden kikkojen lisäksi) tuotti lopulta tytön.....
Mutta siis jos jo luonnostaan lyhyt pippeli niin voi olla varmaan vaikea saada poikaa :).
Meidän miehellä taas isompi vehje ja siksi meille ensin tulikin monta poikaa ennenkuin tutkin asiaa :) (ja käskin ettei työnnä lastia syvälle kun vauvaa tehtiin).
No, onko tässä teoriassa perää vai ei???? Siis isän varusutksen koko vs. lasten sukupuoli?
Kommentit (53)
ja meillä on 3 poikaa. Tosin mä olen myös ruma läski...
Just muuten oli se tutkimus että jos jättää sokerin kokonaan pois, saa helpommin tytön.
että ämpärirömpsät saa poikia ja pikkupillut tyttöjä?
Tolla teorialla esim Afrikassa ei pitäisi olla juuri lainkaan tyttöjä.
Mun miehellä on kaamee mela mut tyttö sieltä silti tuli:)
Miehellä on iso vehje, ja tyttöjä kolme. Itse olen aika kaunis, mutta vähän pulska vaikka en varsinaisesti ylipainoinen (164cm 67kg).
Pelkkää huu haata tuommoiset luulemiset!
HEEH kummasti sitä aina netissä on niit KAUHEEN isovehkeisiä miehiä tai sitten naiset ei osaa arvioida niiden kokoja mikä voi olla ihan tottakin eihän naiset paljon muuta osaa kuin jalkojaan levitellä ja valittaa!
Mukavaa, että tällä palstalla on välillä sentään näinkin asiallista ja faktoihin perustuvaa keskustelua.
Bokserimiehet saa poikia ja tangamiehet tyttöjä. Tähän mennessä kaikki veikkaukset menneet oikein. Tosin otanta rajoittuu lähipiiriin ja työkavereihin, siis haastattelun perusteella. Lämpötilasta kiinni ilmeisesti. Kommentteja? Miten teillä? Laajennetaan otantaa.
Olen lukenut kaikkia näitä ihme teorioita joilla ehkä ylennetään poikalasten äitejä? Minä olen ainakin lukenut tutkimuksen että kauniimmat saavat tyttölapsia.
Mulla on tyttö ja todella komean miehen kanssa ehkä isoin johon olen koskaan törmännyt. Minä olen myös tosi kaunis ja hedelmällinen. Ainakaan miehen "sen" koko ei vaikuta.
Ehkä me hoikat saamme enemmän tyttöjä? Ehkä on niin että jos on lihava niin saaa helpommin pojan. Itse olin ainakin raskauden alkaessa jotain 161cm ja 46kg ja aina ollut hoikka ja kaunis. Tämän yhteneväisyyden olen huomannut.
Oikeastaan tyhmemmänkin pitäisi tietää, että munat = pallit = kulkuset = kivekset.