Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitamme miehen kanssa kumpikin työt ensikuussa,mitähän ostas ekoilla palkoilla:D?

Vierailija
10.03.2011 |

Minä olen ollut hoitovapaalla ja mies työttömänä,nyt kumpikin siirtyy työelämään ja saame n.2000e enemmän rahaa kuin mitä meillä nyt on..ihanaa kun voimme alkaa säästää matkaan,ostaa ehkä uuden ison telkun,harrastaa eritavalla,voin ostaa itselleni auton...asumme vuokralla ja ei ole lainoja :) perus menot,sähkö,netti,puhlaskut,vuokra :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä heti suunnitella mihin ne rahat tuhlais..

Vierailija
2/7 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostaisin itselleni jotain turhaa, jotain mitä olen halunnut mutta ei ole ollut rahaa... tällä hetkellä ostaisin Guessin käsilaukun.

Sitten kävisin kampaajalla ja laitattaisin kynnet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni vararahasto pahan päivän varalle on paras turva.

Vierailija
4/7 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kengät, makso mitä makso!!

Vierailija
5/7 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääsätisi penniäkään. Oikeasti, jos olen kituuttanut vuosia näillä rahoilla ja sääsätnyt joka asiassa niin sen yhden kuukauden kun rahaa tulee reilummin ja jatkoa tulemiselle on tiedossa niin ostan kaikkea mistä olen tinkinyt aiemmin. t

terv. 3

Vierailija
6/7 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten voit harkita haluatko mällätä ne heti jonnekin. Toki jotain vähän pienempää johon ei ole aikaisemmin ollut varaa, kannattaa mielen piristykseksi hankkia, vaikka ne kengät. Mutta EI niin että nyt heti ostan ton ja ton ja uudet kynnet jeejee.. kuulostat jo heti kärkeen ihan samanlaiselta kuin ystäväni joka heti töitä saatuaan kävi laitattamassa tukkaansa kalliit lisäkkeet ja siis käytti ne rahat jo etukäteen. Niitä lisäkkeitä tais pitää viikon, että ne ehti lähtee päästä jo ennen sitä kesäduunia, jota sitten teki 4 viikkoa maksaakseen sen tukan..

Vierailija
7/7 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tienaamme yhteensä 3000e puhtaana käteen ja perus menot ovat vuokra(vesi sis vuokraan) 650e, netti 35e, sähkölasku joka kuukausi 30e ja ruokaan menee mitä menee,ei suuria summia niin kyllä meillä rahaa on jos yllättäviä menoa tulee. ainiin ja bensaan menee ehkä 150e kuussa.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi