Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pituus 167cm, paljonko saisi painaa?

Vierailija
09.03.2011 |

-

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anorektisena ja kuulin ihan ventovierailtakin olevani kauhean laiha. Rasvaprosenttini oli 12-14 johtuen siitä, että harrastin maratonjuoksua.

Nyt painan 69 kg ja haluaisin polttaa rasvaa pois niin, että painaisin 63-65 kg.

Parikymppisenä painoin 48 kg ja vielä muutamankin vuoden kuluttua 52 kg.

Olen urheillut koko ikäni.

Vierailija
22/61 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

52 kg, jos haluat tosi hoikka olla, 57 kg jos sellanen hoikka/vähän normia hoikempi, 60 kg jos normaali. Mutta max. 62 kg, olisi hyvä, ei rasvaa niin paljoa ja vaatteet menee hyvin päälle. Itse olen 164 cm ja painan 56 kg ja olen ihan ok, pari kiloa voisi olla hoikempikin (35 v)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 167 cm, painan 65 kg. Lihaksia on, mutta näytän kuitenkin hoikalta. Ei esim. Pömppistä tai läskiä reisissä/perseessä

Vierailija
24/61 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah,olen 167 ja painanut alimmillani aikuisena 69 kg.Nelikymmpisenä painoin 72 kg ja ikäkausitarkastuksessa lääkäri sanoi että painoa ei ole liikaa.Voi pudottaa jos tahtoo esteettisestä syystä,mutta kannattaa vain seurata ettei tulisi kovasti lisää.No nyt olen 50 ohittanut ja painan  kymmenen kiloa lisää.Tuntuu jo vähän,olen yrittänyt ja yritän pudotella kun välillä kävi 85 kilossa.Mutta valtavista nuorista tämän päivän mammoista olen vielä kaukana,vai levittääkö se nykyinen pukeutumistyyli niin paljon.Itse suosin kapeaa klassista linjaa........

Vierailija
25/61 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 165 cm ja 43 kg, ja 19 v. Oon toipumassa anoreksiasta. Alimmillani painoin kaksi vuotta sitten 35 kg, ja voitte arvata millanen luukasa olin sillon (165 cm 35 kg)

Vierailija
26/61 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun miehen mielestä läski.

harrastan kestävyysjuoksua ja triathlonia ja syön mitä haluan.

kauhee läski!kuin sä voit olla NOIN LÄSKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
27/61 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettisitte missä ne kilot on.Toisella en enemmän rintaa ja toisella persettä. Kyllähän me tiedetään et pelkkä paino ei kerro mitään.JA edelleenkin lhas painaa enemmän kuin läski!!!!!!!ite onn 165 ja 58 kg ja lähes pelkkää läskiä ja rinnat A-kuppia.Joku enempi tai vähempi painoinen omistaa silti varmasti paremman kropan ja suhdanteet.

Mä olen just tuon 165 cm ja painan noin 60 kg, ennen raskautta 58 kg. Mulla on C-kupin rinnat ja lihasta on, vaatekoko on 36.

Kaikki aina hokee, miten olen niin pieni ja hoikka, vaikka mielestäni olen suht normaali. Itse painoin joskus 20-vuotiaana alimmillani 52 kg, ja silloin katos rinnat.

Vierailija
28/61 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla sama paino, mutta paino koostuukin isommasta määrästä lihasta. Ja toinen taas on ns. laihaläski.

Itse olen 169cm ja painoa 65kg ja mulla on ympärysmitat pienemmät kuin monella muulla samanpainoisella/pituisella, koska mulla on enemmän lihasta.

Vierailija
29/61 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun miehen mielestä läski.

harrastan kestävyysjuoksua ja triathlonia ja syön mitä haluan.

kylmästä värisevä punanenäinen laiheliini maratoonari, jolla on kynäkikkeli eikä persettä ollenkaan?

Vierailija
30/61 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
31/61 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muista kuka niin sanoi joten en voi linkittää mut mikäli ei ole kyse fitnessurheilijasta tms.niin aikuisen naisen paino koostuu TODELLA harvoin lihaksesta.Erot on melkein samaa luokkaa kuin luiden painoero.Ettei vaan olisi itsepetoksen mestarit taas tässäkin ketjussa?

Alle 170cm nainen joka painaa 70kg ja yli on aina silmässä lihava.Ihan turha väittää muuta.Oliko siellä joku peräti 78kiloinen timmi urheilija? =D

Vierailija
32/61 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana, pit. 167 cm ja paino tällä hetkellä 61 kg, rv. 20. Ennen raskautta 55 kg, samoin ennen esikoista 55 kg, painoa tuli silloin 11 kg koko raskauden aikana ja kaikki lähti pois parissa viikossa synnytyksen jälkeen ja kroppa oli täysin entisessä kuosissaan (eli aika hyvässä) n. 3 kk synnytyksen jälkeen (paitsi tissit täynnä maitoa). Toivottavasti palaudun tämänkin raskauden jälkeen yhtä nopeasti. Normaalissa tilanteessa voisin sanoa että sellanen 52-62 on aika hyvä paino 167 cm, riippuu tietysti ruumiinrakenteesta, ei ainakaan persettä enemmän ku 95 cm.

Vierailija
33/61 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34/61 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin just ravitsemussuunnitellijalla sairauksieni takia. Olen 167cm pitkä ja hän sanoi minulle, että jos paino alkaa tippumaan alle 66kg, pitää ottaa yhteyttä ja aletaan miettimään ravintolisiä, ettei tipu liikaa. Joskus olen painanut 62kg ja väittäisin, että olin pelkkää luuta ja nahkaa, posket lommollaan tuolloin.Ei kovin nättiä.Ehkäpä myös siitä ruumiinrakenteesta kiinni.

Höpö höpö. Mikäs siinä ruumiinrakenteessa tekee sen eron, ne isot luut vai;)? Käytännössä niiden painoero on aikuisella luokkaa 500 gr - 1 kg...

Itse olen 167 cm pitkä ja nyt 60 kiloisena painan selvästi liikaa. Läski alkaa näkyä. Joku 55 kg olisi ihanne. Aikuisiällä olen alimmillaan painanut 49 kg ja joo silloin alkoi posket olla lommolla.

Vierailija
35/61 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten moni jo sanoikin, riippuu ruumiinrakenteesta ja elämäntavasta.

Minä olen kahden lapsen jälkeen 169 cm / 66 kg. Painoin pari vuotta sitten alimmillaan 62 kg, mutta tuohon enää (ilman nälkäkuuria) pääse, sillä aika kovan treenin ansiosta lihasta on tullut reippaasti lisää ja sitä myöten painoakin. (Edelleen mahtuvat samat koon 36 vaatteet.)

Aikaisemmin olin vain hoikka, nykyään tiukemmassa, lihaksikkaammassa kunnossa, mikä omiin silmiini miellyttää enemmän. Musta on ihanaa, kun vaikka halterneck-topissa olka- ja käsivarren lihakset piirtyvät selkeinä.

Että koko 36 menee sulle? Mä olen 163/58 ja mun koko on 40, paidoista menee 38, mut housut on 40. Miten mä voin olla näin iso?

Vierailija
36/61 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lihasmassan painon erot naisilla on todella pienet. Joku fitness-kilpailija, joka treenaa monta tuntia päivässä voi pmata 2-3kg enemmän lihasmassaa kuin hieman kevyempi kanssasisarensa. Nämä paina 78kg ja olen 167cm "urheilijanaiset" ovat kuitenkin ylipainoisia ja itsensä pettureita. Ihminen voi olla hyväkuntoinen ja ylipainoinen, jos urheilee paljon. Mutta toisin kuin täällä niin useasti väitetään, en ole koskaan tavannut urani aika hyväkuntoista 100-kiloista. AP:n mitoilla paino 60kg:n molemmin puolin on ok. 70kg liikaa

Vierailija
37/61 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole painanut koskaan (ei raskaana) yli 57 kiloa. Olen aina ollut hoikka. Nyt painan 54 kg ja ajattelin polttaa rasvaa pari kiloa.

Vierailija
38/61 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

167 ja painan 58 kiloa. Rasvaprosentti on 23. Olen hyvin lihaksikas, mm. selvästi erottuva sixpack ja ISO hauis. Mitat 88-66-93.

Rasvaa mussa on liikaa. Sopivin paino minulle on noin 52-54 kiloa.

Eli mun mielestä maksimissaan 60 kiloa ja mulle on kaksi eri lääkäriä sanonut, että sen yli ei saa paino mennä. Iso sukurasite 2-tyypin diabeteksestä nimittäin.

Enkä kyllä haluaisikaan painaa yli 60, nytkin kun olen tuosta normaalista painostani lihonnut, niin en viihdy kropassani. Haluan olla hoikka ja tosi treenattu.

Vierailija
39/61 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen 167cm/67kg ja ihan normaalipainoinen mielestäni. Huvikseen nyt sitten vielä mittasin strategiset mittanikin tähän eli:

100-76-95. Ihan normaalia mielestäni, ei mun kokoani ainakaan kukaan ole kummeksunut missään.

mitoilla mahdu 36 vaatteisiin. Vertaa mihin tahansa mittataulukkoon: lantio kokoa 38, vyötärö kokoa 40 ja paitakoko sulla pitäisi olla 44.

Taidat huijata itseäsi.

Vierailija
40/61 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

167 ja painan 58 kiloa. Rasvaprosentti on 23. Olen hyvin lihaksikas, mm. selvästi erottuva sixpack ja ISO hauis. Mitat 88-66-93.

Rasvaa mussa on liikaa. Sopivin paino minulle on noin 52-54 kiloa.

Eli mun mielestä maksimissaan 60 kiloa ja mulle on kaksi eri lääkäriä sanonut, että sen yli ei saa paino mennä. Iso sukurasite 2-tyypin diabeteksestä nimittäin.

Enkä kyllä haluaisikaan painaa yli 60, nytkin kun olen tuosta normaalista painostani lihonnut, niin en viihdy kropassani. Haluan olla hoikka ja tosi treenattu.

että luuni painavat vajaat 3 kiloa. Kun niidenkin osuutta nyt joku pohti :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän