Pituus 167cm, paljonko saisi painaa?
Kommentit (61)
Olen 171-senttinen, ja nyt painoa noin 68kg.
Lukiossa painoin 61kg, ja tunsin oloni varsin luisevaksi - esim. lattialla lukeminen ei onnistunut, koska pylly oli liian kolho istumiseen eikä maatakaan voinut, sillä lonkkaluut ottivat ikävästi kiinni.
Sanoisin nyt olevani sekä huomattavasti paremmassa kunnossa - muodot ovat sopivan naiselliset eikä pääkoppakaan kiristä, toisin kuin teininä ainaisen painontarkkailun vuoksi.
Mitat 167/61 ja minulla on aivan unelmakroppa: 70D kuppikoko, hennot hartiat ja erottuva vyötärö mutta muhkea peppu. Vaatteet S-M, 36..
Koskaan ei ole kyllä lihavaksi haukuttu ja (nuori aikuinen kun olen) ei kaveripojat ole antaneet laihduttaa koska en sitä kuulemma tarvitse. Sanoin tämän siksi, koska kyllä he ainakin vielä tässä iässä melko ronsiski arvostelevat naisten kroppia ja tuntuvat arvostavan hyvin hoikkia tyttöjä..
Kyllä se on vartalon muodosta kiinni paljon, ihan hyvin max.66kg voi painaa tämän kokoisena eikä max 60kg niinkuin tuolla on sanottu :-0
Itse olen saman pituinen ja painan 70kg ihanne painoni olisi 62.. mutta 75kg max.silti se johtuu ruumiin rakennuksesta onko lihaksikas painavat luut.. Lihas painaa enemmän kuin läski !!! ÄLÄ VÄLITÄ PAINOSTASI KUNHAN OLET ITSE SIIHEN TYYTYVÄINEN ! MUISTA VAIN SYÖDÄ MONIPUOLISESTI JA LIIKKUA PALJON !
En osaa sanoa mistä johtuu se että joku näyttää isommalta kuin joku toinen, joten siihen en ota kantaa.
Ite olen 167cm/67kg ja ihan normaalipainoinen mielestäni. Huvikseen nyt sitten vielä mittasin strategiset mittanikin tähän eli:
100-76-95. Ihan normaalia mielestäni, ei mun kokoani ainakaan kukaan ole kummeksunut missään.
60-62 ehkä sopivin. Mulla muodot kohillaan:)
Mä olen 167cm/64kg ja siinä on muutama kilo liikaa. Housut kuitenkin on 38 ja yläosa 36. Missä ne sun kilot oikein on?
Kuten moni jo sanoikin, riippuu ruumiinrakenteesta ja elämäntavasta.
Minä olen kahden lapsen jälkeen 169 cm / 66 kg. Painoin pari vuotta sitten alimmillaan 62 kg, mutta tuohon enää (ilman nälkäkuuria) pääse, sillä aika kovan treenin ansiosta lihasta on tullut reippaasti lisää ja sitä myöten painoakin. (Edelleen mahtuvat samat koon 36 vaatteet.)
Aikaisemmin olin vain hoikka, nykyään tiukemmassa, lihaksikkaammassa kunnossa, mikä omiin silmiini miellyttää enemmän. Musta on ihanaa, kun vaikka halterneck-topissa olka- ja käsivarren lihakset piirtyvät selkeinä.
Että koko 36 menee sulle? Mä olen 163/58 ja mun koko on 40, paidoista menee 38, mut housut on 40. Miten mä voin olla näin iso?
Eli ei painoa niin kannata tuijotella. Mä olen 166 cm, paino 62-63 kg ja vaatekoko 38. Olen isorintainen, mutta pienipeppuinen. Eli kuppikoko 70F ja lantio 95 cm.
olenko ylipainoinen jos paina n.70-72 kg ja pituutta on 167 ? olen vielä murrosiässä.
olenko ylipainoinen jos paina n.70-72 kg ja pituutta on 167 ? olen vielä murrosiässä.
Minä painan 50kg ja oon n.167 pitkä, normaalia ? :3
Itse olen 167cm ja paino vaihtelee välillä 58-60. Olen aika siroluinen eli olen tässäkin painossa ihan rintavakin.
Mitä väliä onko joku laihduttanut 18 vai 8 kiloa. Piilomainontaa koko paska.
sen verran painat kuin painat, kunhan vain olet ja elät terveellisesti.
Olen samanpituinen kuin sinä, en omista vaakaa enkä aio sellaista ikinä hankkiakaan. Äitiysneuvoloissa minua on punnittu ja painoni on ollut mittauksissa 56-72kg. Nuorin kuudesta on nyt kaksivuotias ja viimeisimmän punnituksen aikoihin olin 68kg, liekö ollut jälkitarkastus??
Ensimmäisestä aviomiehestäni ku erosin, olin hyperaktiivinen, onnellinen sinkkuäiti, mutta stressaantunut, kun TEIN kaiken ITSE (muutot, uuden kodin remontit, lasten asiat jne.) niin painoni tippui 45kiloon vaikka söin ihan yhtä paljon ellen enemmänkin suomalaista sekaruokaa kuten aina elämässäni: olin aivan hirveän laiha ja ruma! Lääkärissä punnittiin ja aloitin unikoulun mikä auttoi sitten kokonaisvaltaisesti kropan hyvinvointiin.
Painoin saman verran 20 v sitten.
Saathan sä painaa niin paljon tai vähän kuin haluat. Ei siitä putkaan joudu. Ihme kyselijöitä taas palstalla.
Mulle sopiva paino on alle 60kg. 60 kilossa alkaa olla jo löysää, vaikken varsinaisesti olisikaan ylipainoinen.
Olen 13 vuotias nuori tyttö. Olen 167 cm pitkä ja painan 63 kiloa, terveydenhoitaja sanoi minulle suoraan että olen ylipainoinen ja minun pitäisi alkaa laihduttaa. Olen itse samaa mieltä, mutta en vain yksinkertaisesti pysty siihen. Tiedän olevani ällöttävän näköinen tällaisena, ja sain kuulla siitä monesti kun kävin terveydenhoitajan luona. En tiedä miten paljon minun pitäisi painaa tai muutakaan... Voisiko joku kertoa?
Itse olen 170cm ja nyt 67kg. Kuppikoko 75B, vyötärö 70cm.
Kun painan noin 64kg, näytän hoikalta ja olen tyytyväinen itseeni. Tosin silloin tissit ovat pienemmät (B-kuppi tuntuu liian isolta), joten tavallaan viihdyn myös tämän kokoisena.
Jos vain laihtuisin muutaman kilon ilman tissien pienentymistä!
Ja siis 167cm aikuiselle naiselle hyvä paino on jossain 60kg ja 70kg välillä, ellei ole ruumiinrakenteeltaan erityisen hoikka tai lihaksikas.