Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pituus 167cm, paljonko saisi painaa?

Vierailija
09.03.2011 |

-

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairasta. riippuu niin paljon ruumiinrakenteesta, onko lihasta jne...jos painat 67kg, et ole ylipainoinen

Vierailija
2/61 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 70 kg niin on BMI:n mukaan normaalipainoinen. Ihannepaino oli 60 kg. Alle 52 kg on liian vähän. Loppupeleissä kuitenkin jättäisin katsomatta siihen vaakaan liian tarkasti ja ottaisin ohjenuoraksi, että painoa olisi yli 52 kg. Ylärajaksi laittaisin tuon 70 kg paitsi jos harrastaisin paljon liikuntaa ja olisin lihaksikas. Se totuus ei näy vaa'assa vaan peilin ja mittanauhan kautta saa paljon todentuntuisemman kuvajaisen aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin just ravitsemussuunnitellijalla sairauksieni takia.

Olen 167cm pitkä ja hän sanoi minulle, että jos paino alkaa tippumaan alle 66kg, pitää ottaa yhteyttä ja aletaan miettimään ravintolisiä, ettei tipu liikaa.

Joskus olen painanut 62kg ja väittäisin, että olin pelkkää luuta ja nahkaa, posket lommollaan tuolloin.Ei kovin nättiä.Ehkäpä myös siitä ruumiinrakenteesta kiinni.

Vierailija
4/61 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 171cm ja painan 55kg ja olen normaalipainoinen.

Vierailija
5/61 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen hoikka.

Vierailija
6/61 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painan kahden muksun jälkeen 68kg. Pikkasen on löysää ja liikkua pitäisi enemmän joo, mutta en mä nyt kuitenkaan lihava ole. Täysin normaalipainoinen.

Vierailija
7/61 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla onnellinen ja terve, jos on mitään muuta kuin luut ja nahka.

Nää aloitukset on niin syvältä.

Vierailija
8/61 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten moni jo sanoikin, riippuu ruumiinrakenteesta ja elämäntavasta.

Minä olen kahden lapsen jälkeen 169 cm / 66 kg. Painoin pari vuotta sitten alimmillaan 62 kg, mutta tuohon enää (ilman nälkäkuuria) pääse, sillä aika kovan treenin ansiosta lihasta on tullut reippaasti lisää ja sitä myöten painoakin. (Edelleen mahtuvat samat koon 36 vaatteet.)

Aikaisemmin olin vain hoikka, nykyään tiukemmassa, lihaksikkaammassa kunnossa, mikä omiin silmiini miellyttää enemmän. Musta on ihanaa, kun vaikka halterneck-topissa olka- ja käsivarren lihakset piirtyvät selkeinä.

Vierailija
9/61 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näytän näillä kiloilla tuhdilta. Terveysriski tuskin vielä on, vaikka vyötärölle kajettuukin rasva. Parhaiten voin kun paino 62 kg, myös näytän hyvältä. 40-vuotiaalla alkaa näkyä myös 'liika' hoikkuus roikkumisena, mun rakenteella ainakin, samoin kun tukevoittaa noi muutama 'ylikilo'.Pitäsi kyetä pysymään koko ajan samassa ja päästä jojoilusta.

Vierailija
10/61 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko hyvin pienipyllyinen?oletko pienirintainen ja leveä lantiosta ja reisistä?oletko x-vartalotyyppi? vai mikälet?uitko 10 km /viikko?onko pisin matkasi minkä kävelet viikossa R-kioskille hakee röökiä?poljetko pyörällä kesät talvet työmatkat??Jokainen on niin erimallinen,että on lähes mahdotonta sanoa painoa!PEILI ja HOUSUJEN TUUMAKOKO on mulle se mittari.Myös IKÄ ratkaisee,koska vartalo muuttuu koko ajan.Ostin eilen farkut tuuma 32,kuppikoko 75 g ja mitat 165/78kg,kohta tiputan n.6 kg uimalla,en todellakaan ole läski,vaan hyvin kurvikas ja kiinteä koska rakastan liikuntaa =)älkää ressatko!

Vierailija
11/61 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostain keskustelusta mielestäni hyvän vastauksen tähän. Miehille sopiva paino on pituus (cm) - 100 ja naisille pituus (cm) -110. Mun mies on varsin lihaksikas ja painaa just ton, ite oon pitkä ja hoikka mutten mikään hiiri (vaatekoko M/L tai 38/40) ja painan nyt 1-2 kiloa liikaa verrattuna varsin pitkäaikaiseen "oikeaan painooni" ja huomaan kyllä eron. Eli mulle sopivat mitat oli 172 ja 62, nyt on painoa 63-64 ja se ei tunnu hyvältä.

Vierailija
12/61 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettisitte missä ne kilot on.Toisella en enemmän rintaa ja toisella persettä.

Kyllähän me tiedetään et pelkkä paino ei kerro mitään.JA edelleenkin lhas painaa enemmän kuin läski!!!!!!!ite onn 165 ja 58 kg ja lähes pelkkää läskiä ja rinnat A-kuppia.Joku enempi tai vähempi painoinen omistaa silti varmasti paremman kropan ja suhdanteet.

Vierailija
13/61 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ton mukaan mun pitäs painaa 55 kg!!!nyt painan ton 78, ja n.70-72 on mulle just hyvä.Kyllä tällä lihasmäärällä olisi anorektisen näkönen,toi laskutapa on 70-luvulta....kehitystä

Vierailija
14/61 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAIRASTA

tietämättömyyttä =)

Sairastin about 10-vuotta sitten anorexiaa ja kyttäsin tietenki sitä vaakaa. Mitat oli 160cm/34kg.

Aloin parantumaan, kun sain ravinnosta ja muutenkin kehon toiminnasta tietoa. Kuntosalilta sain oppini.

Vaaka lens pelolle! Peilikuvat ja mittanauha tuli tilalle!!!

Tilanne tällä hetkellä. Pituus sama, painoa 56kg. Kroppa on tällä hetkellä "lihaksikas" ja rasvat on kohillaan ei liikaa, mutta ei liian vähänkään.

Kutakuinkin tällainen kroppa tällähetkellä, lihakset on kyllä pienemmät vielä (kädet ja persuus):

http://www.google.com/images?um=1&hl=fi&client=safari&rls=en&biw=1440&b…

Otin tuon Jessican tavotteksi =) Ja kymmenessä vuodessa sinne pikkuhiljaa hiipinyt.

Vierailija
15/61 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juuri saman mittainen ja 18-vuotiaana painoin 52 kg, mikä oli mielestäni juuri sopivasti.

Nyt nelikymppisenä hätyyttelen 70 kg:n rajaa, mutta olen edelleen painoindeksin perusteella normaalipainoinen. Lisää ei kyllä saisi enää tulla.

Ihanteenani olisi 60-63 kg. Ehkäpä vielä jonakin päivänä...

Vierailija
16/61 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-70 kg olisi vallan passeli paino pituudella 167cm.

Vierailija
17/61 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun miehen mielestä läski.

harrastan kestävyysjuoksua ja triathlonia ja syön mitä haluan.

Vierailija
18/61 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuori tyttö/lapsi 45-50kg.

Vierailija
19/61 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 60 kg painoin viimeksi 12-vuotiaana! 64-kiloisena näytin ihan kuivan kesän oravalta, ei lihaksia juurikaan. Ruumiinrakenne on sellainen, että lihaksikkaana ja mielestäni parhaimman näköisenä painan noin 70-75 kg. Ikä on tietysti otettava huomioon, olen kolmekymppinen - parikymppisenä 75 oli vielä aivan liikaa.

ps. Mun hartioiden ympärys oli jo 64-kiloisena paljon yli metrin ja lantion myös.

Vierailija
20/61 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin just ravitsemussuunnitellijalla sairauksieni takia. Olen 167cm pitkä ja hän sanoi minulle, että jos paino alkaa tippumaan alle 66kg, pitää ottaa yhteyttä ja aletaan miettimään ravintolisiä, ettei tipu liikaa. Joskus olen painanut 62kg ja väittäisin, että olin pelkkää luuta ja nahkaa, posket lommollaan tuolloin.Ei kovin nättiä.Ehkäpä myös siitä ruumiinrakenteesta kiinni.

Höpö höpö. Mikäs siinä ruumiinrakenteessa tekee sen eron, ne isot luut vai;)? Käytännössä niiden painoero on aikuisella luokkaa 500 gr - 1 kg...

Itse olen 167 cm pitkä ja nyt 60 kiloisena painan selvästi liikaa. Läski alkaa näkyä. Joku 55 kg olisi ihanne. Aikuisiällä olen alimmillaan painanut 49 kg ja joo silloin alkoi posket olla lommolla.

Ja lihas on se mikä painaa, joten luiden mittasuhteet todellakin tekevät sen ruumiinrakenteen ja painoerot! Kannattais varmaan vähän opetella sitä avaruudellista hahmotuskykyä niin ei tulisi tuollaisia aivop-oja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme