Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko nähnyt kuollutta ihmistä?

Vierailija
09.03.2011 |

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä, sukulaisia/ystäviä kotonaan kuolleina tai hautajaisissa sekä tuli löydettyä palaltunut mummeli tienpientareelta ohi ajaessani. Tuli todistettua huumeidenkäyttäjän yliannostuskohtaustakin..eli sydän pysähtyi hetkeksi, mutta saatiin elvytettyä, eli kuoli hetkeksi o_O.

Vierailija
22/45 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mummoni hautajaisissa, kun vanhempani veivät meidät katsomaan häntä arkun luo ennen seremoniaa. Olin silloin 9-vuotias. Mummoni oli sairastanut rajun syövän ja olen onnellinen, että äitini piti päänsä ja vei meidät katsomaan mummoa vaikka saikin suvun kauhistelut osakseen. En tiedä saiko mitä nuoremmat sisareni ajattelivat mutta minulle oli tärkeää saada nähdä, että mummoni näytti nukkuvan. Hän näytti siinä kuolleena eläväisemmälle kuin viimeisinä elinvuosinaan letkuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähnyt, mummoni arkku oli auki hautajaisissa, ja kävimme häntä katsomassa siellä.. Olin silloin 8v, joten hieman pelotti, ja olihan se mummo niin oudon näköinen kuolleena, niin kalpean harmaa...mutta ei siitä traumoja jäänyt.

Vierailija
24/45 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mummoni ja äitini olen nähnyt hautajaisissa, avonaisessa arkussa.

Vierailija
25/45 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äitini

Vierailija
26/45 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni, setäni ja mieheni vaarin. Kaikki hautajaisissa, avonaisessa arkussa. Mummoni näin 11-vuotiaana, itse halusin mennä katsomaan, vaikka äiti ei olisi halunnut. Ei jäänyt traumoja.

Vierailija
27/45 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen ollut kolaripaikalla ensimmäisten joukossa, jossa ihminen kuoli. Toisella kerralla olin sairaalassa paikalla kun yksi isovanhemmistani kuoli. Kolmannesta kerrasta minulla ei ole muistikuvia, olin 2 v kun toinen isovanhemmistani kuoli kotona.

Vierailija
28/45 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhusten osastolla harjoitteluaikana kuoli muutama (eli joka toinen viikko joku).

Omalla osastolla lastenosastolla kuolee onneksi vain ehkä kerran vuodessa ja sekin saattohoidossa oleva. Mutta kyllä pienen lapsen kuolema on silti yhtä ravisuttava kokemus :-(

Itse hämmästyin sitä, että miten pieni ero on nukkuvan ja kuolleen lapsen välillä. Ainoastaan kasvojen (jos vaattet päällä) väri on kalpeampi.

Vierailija
29/45 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni ja isomummoni ruumishuoneella. Lisäksi ajoimme kolaripaikan ohi, jossa moottoripyörää ajanut poika makasi pää tiellä, ilman kypärää. Hänestä näki heti että oli eloton vaikka ei ollut verta tms. näkyvissä :(. Tuo viimeinen järkytti ehdottomasti eniten. 2 ensimmäistä olivat "luonnollisia" poistumia...

Vierailija
30/45 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäpuoli losautti aivonsa pihalle meidän eteiseen. Olisin mielelläni voinut olla näkemättä. Ei vaan ollut minun kortit niin jaettu.

Vierailija
31/45 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi aika pahasti kummittelemaan lapsen mieleen se kuva. Sitten kävin katsomassa arkussa kuollutta poikaystävääni 9 vuotta sitten, kuva on edelleen mielessä.

Vierailija
32/45 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoisäni, isoäitini, 5 hukkunutta turistia marokossa lomamatkalla (ruumiit rannassa), kymmeniä tuntemattomia sairaalassa töissä joskus olleena...

Isäni kuoli 2 kuukautta sitten, mutta häntä en halunnut nähdä kuolleena eli näin vain arkun hautajaisissa.

Vierailija
33/45 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoisäni, isoäitini, 5 hukkunutta turistia marokossa lomamatkalla (ruumiit rannassa), kymmeniä tuntemattomia sairaalassa töissä joskus olleena...

Isäni kuoli 2 kuukautta sitten, mutta häntä en halunnut nähdä kuolleena eli näin vain arkun hautajaisissa.

että todistin myös ex-tyttöystäväni äidin kuolemaa ihan vieressä (syöpä).

Vierailija
34/45 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopin ruumishuoneella

Vierailija
35/45 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä isäni kuolleena kotona. Puimme hänet myös.

Lisäksi olen nähnyt pienet vauvani, jotka syntyivät rv 13 ja 15, eli kuolleina.

Vierailija
36/45 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyse oli itselleni tuntemattomista ihmisistä. Ensimmäinen oli entisen mieheni isoisäpuoli jonka näin hautajaisissa lasisessa arkussa, ja toinen kadulla auto-onnettomuudessa kuollut henkilö.

Vierailija
37/45 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästelin isäni noin 3 kuukautta sitten.

Vierailija
38/45 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin tulemaan onnettomuuspaikalle. Kuorma-auto oli ajanut yhtäkkiä polkupyörällä tien poikki sännänneen lapsen pään yli. Ei ollut kaunista katsottavaa, vieläkin oksettaa.

Vierailija
39/45 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni ja isomummoni ruumishuoneella. Lisäksi ajoimme kolaripaikan ohi, jossa moottoripyörää ajanut poika makasi pää tiellä, ilman kypärää. Hänestä näki heti että oli eloton vaikka ei ollut verta tms. näkyvissä :(. Tuo viimeinen järkytti ehdottomasti eniten. 2 ensimmäistä olivat "luonnollisia" poistumia...

Vierailija
40/45 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka syntyi kuolleena. Rakas pieni enkelini

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi