Kastetuissa oli aivan huikea nimi!
Aarre Saari.
Oli sillä jokin "normaali" toinen nimikin, mutta toi yhdistelmä on jotain, mitä en itsekään Saari nimisenä pystyisi olemaan antamatta. Mahtava :-)
Kommentit (118)
Muistan kouluajoilta tytön jonka nimi oli Anu Saukko. Ei vissiin vanhemmat olleet ajatelleet nimeä ihan loppuun saakka.
Emilia Myy Maria.
Hyvä huumorintaju vanhemmilla :)
Laina Tutti ja Emilia Myy Maria :-DD
Ehkä toi huumediileri hipoo jo vähän hyvän maun rajoja...
sitten kaimakin, koska tyttöni päiväkotiryhmässä joskus 2003-> oli myös Aarre Saari. Ihana minusta :)
varmaan lapsestakin tosi "mahtava" sitten kun kasaa isommaksi. Idiootteja nimiä antavat lapsiraukoille.
Kauko Putki
Aarre Arkku
Marja-Terttu
Arvo Paperi
Sini Vuokko Penkere
Anna Stina Lannetta
Lumi Linna
Emilia Myy Maria.
Tämähän on esitelty Kastettujen ilmoituksensa jo urbaanilegendoista kertovassa kirjassa vuosia sitten.
nimeltä Hattara Hovi... En tiedä onko lempi nimi mutta on aikamoinen... Huvittavinta on että kyseessä 70v nainen jolla on vaaleanpunaisen harmahtava tukka... :)
Mitä mainitsemisen arvoista tai ihmeellistä tai hienoa on nimessä Emilia Myy Maria.Mä oon syntynyt 1967 ja jo silloin mun yhen kaverin toinen nimi oli/on Myy.Pitäiskös ton nimen siis olla hauska vai? miksi urbaanilegenda?
Mitä mainitsemisen arvoista tai ihmeellistä tai hienoa on nimessä Emilia Myy Maria.Mä oon syntynyt 1967 ja jo silloin mun yhen kaverin toinen nimi oli/on Myy.Pitäiskös ton nimen siis olla hauska vai? miksi urbaanilegenda?
Mari= Huume
Joku muukin "tuntee" Anna Lannetan.=) Parkanosta????
Emilia Myy Maria.
Tämähän on esitelty Kastettujen ilmoituksensa jo urbaanilegendoista kertovassa kirjassa vuosia sitten.
Toi oli ihan oikeasti lehdessä kolmisen viikkoa sitten. Oli kuvallinen ilmoitus vieläpä.
mutta nimensä on jo elävä legenda ;D
Siis joskus joku tuttuni puhui että joku työkaverin tytär oli nimeltään Anna Stina Lannetta ja mietittiin että onpas tytöllä nimi :)
eihän tuo Myy mikään ihmeellinen nimi, vaan että se Emilia myy maria. Se on aika härskiä laittaa tommoiset nimet, josta tulee tuollainen lause.