Kastetuissa oli aivan huikea nimi!
Aarre Saari.
Oli sillä jokin "normaali" toinen nimikin, mutta toi yhdistelmä on jotain, mitä en itsekään Saari nimisenä pystyisi olemaan antamatta. Mahtava :-)
Kommentit (118)
kun lähipiirissämme vallitsee kyseisen aiheen tiimoilta reaktioita aina itkujärkytyksestä röhönauruun! Pikkuserkkuni tyttären ristiäisiä vietettiin tuossa taannoin, ja oli kyllä meikäläisellä (ja aika monella muullakin) naurussa pitelemistä,kun lapsi sai nimen Alli. Ei muuten mitään,mutta sai myös isänsä sukunimen, joka on Kuikamoinen.
Ei sais nauraa, tuo mun pikkuserkkuni oli todella järkyttynyt ja kauhuissaan ja vaikka mitä,kun setänsä (oikea huuliveikko) asian heitti ilmoille ristiäisten jälkimainingeissa. Eivät olleet vanhemmat asiaa ajatelleet yhtään, eivätkä moista sanamuunnosta hokanneet. Ja ensimmäistä kertaa paljastivat nimen kastetilaisuudessa,että ei voinut kukaan varoittakaan.
Huhhuh, mä olen kyllä salaa nauranut vedet silmissä monet kerrat, anteeks vaan... ;D
Apua!! Nauran täällä ääneen vedet silmissä, toivottavasti ei lapset herää.. :D :D
eli voi huutaa Annamari tai Marianna.
sen sisko löysi kuulemma miehen jonka sukunimi oli Puntti. Ovessa luki siis Liehu Puntti. ;-D
Anu Rakeen....
Tai Sini Laineessa? Tai Javy whatever?
Mikä näissä on se pointti?
joku kertoi aikoinaan seukkaavista nuorista, en nyt muista etunimiä mutta pointti on kuitenkin...
Minna Kakki ja Teemu Korjas ;-)
Anna Mäki ja Usko Kylmänen tapasivat ja esittäytyivat:
- Mäen Anna
- Kylmäse Usko
ehhhehhhehheee
on tuttava nimeltä Brisitte Partonen. :)
kerttu leppä, sirkka heinä, marja pakaste.
Jorma Jortikan. Oikein mukava tyyppi ja heittää kovaa herjaa nimestään.
Olen myös ohimennen tavaanut Sini Vuokon, Sini Tiaisen ja Silja Laineen (en tiedä harrastiko risteilyjä).
Olen kuullut myös tällaiset nimet: Impi Olin ja Hellä Varvas - hämeenlinnalaistädit ovat tiettävästi jo siirtyneet ajasta ikuisuuteen...
Repe Saukko. ootte noloja jos ja kun nauratte toisten nimille.
aikanaan oli Jaffa Veripää. Se pisti kyllä miettimään nimen alkuperää.
Rouvat Impi Tampio ja Sulo Maria Isoherranen
Ukko Pohjola. Ihana nimi, ihana poika!
on peräisin Kreikan mytologiasta, kuten Helena-nimikin, joten ei sen puoleen niin "outo". Ellen ihan vallan väärin muista (en nyt jaksa tarkistaa miten se 100% oli; nimien oikeinkirjoitus ym.tarustoon liittyvä), niin Igeiaksen ja Agamemnonin tytär oli Elektra = Myrskytuuli.Nimeä mietittiin 80-luvulla veneen nimeksi ja siksi tuli luettua Kreikan mytologiaakin.
Miinan veli on Dennis Kenttä :) Oikeasti!