Kastetuissa oli aivan huikea nimi!
Aarre Saari.
Oli sillä jokin "normaali" toinen nimikin, mutta toi yhdistelmä on jotain, mitä en itsekään Saari nimisenä pystyisi olemaan antamatta. Mahtava :-)
Kommentit (118)
joka on naimisiin mennessään ottanut sukunimekseen tuon Saukon.
Pohjois-Ruotsissa asuu nainen nimeltä Elin Alapää.
kun lähipiirissämme vallitsee kyseisen aiheen tiimoilta reaktioita aina itkujärkytyksestä röhönauruun! Pikkuserkkuni tyttären ristiäisiä vietettiin tuossa taannoin, ja oli kyllä meikäläisellä (ja aika monella muullakin) naurussa pitelemistä,kun lapsi sai nimen Alli. Ei muuten mitään,mutta sai myös isänsä sukunimen, joka on Kuikamoinen.
Ei sais nauraa, tuo mun pikkuserkkuni oli todella järkyttynyt ja kauhuissaan ja vaikka mitä,kun setänsä (oikea huuliveikko) asian heitti ilmoille ristiäisten jälkimainingeissa. Eivät olleet vanhemmat asiaa ajatelleet yhtään, eivätkä moista sanamuunnosta hokanneet. Ja ensimmäistä kertaa paljastivat nimen kastetilaisuudessa,että ei voinut kukaan varoittakaan.
Huhhuh, mä olen kyllä salaa nauranut vedet silmissä monet kerrat, anteeks vaan... ;D
joka on naimisiin mennessään ottanut sukunimekseen tuon Saukon.
hän meni naimisiin ruotsinsuomalaisen Per Saukon kanssa?
, syntyi jo ainakin 10 v sitten.
kun lähipiirissämme vallitsee kyseisen aiheen tiimoilta reaktioita aina itkujärkytyksestä röhönauruun! Pikkuserkkuni tyttären ristiäisiä vietettiin tuossa taannoin, ja oli kyllä meikäläisellä (ja aika monella muullakin) naurussa pitelemistä,kun lapsi sai nimen Alli. Ei muuten mitään,mutta sai myös isänsä sukunimen, joka on Kuikamoinen.
Ei sais nauraa, tuo mun pikkuserkkuni oli todella järkyttynyt ja kauhuissaan ja vaikka mitä,kun setänsä (oikea huuliveikko) asian heitti ilmoille ristiäisten jälkimainingeissa. Eivät olleet vanhemmat asiaa ajatelleet yhtään, eivätkä moista sanamuunnosta hokanneet. Ja ensimmäistä kertaa paljastivat nimen kastetilaisuudessa,että ei voinut kukaan varoittakaan.
Huhhuh, mä olen kyllä salaa nauranut vedet silmissä monet kerrat, anteeks vaan... ;D
En usko, että kukaan olis noin idiootti. Enkä usko, että on olemassa tuollaista sukunimeä kuin Kuikamoinen. Ja jos nyt olisikin antanut hölmän nimen lapselleen, ja sen vasta myöhemmin älyäisi, niin eiköhän ole aika helppoa vaihtaakin se nimi, kun kyseessä vielä vauvaikäinen.
Aina Laina
Tuskin nykyään annettaisiin nimeksi...
Miehensä vitsaili, että vaimo on aina hänelllä lainassa.
Miina Harava joutui välillä näyttämään kela-korttinsa, koska ihmiset eivät uskoneet hänen nimeään.
olen törmännyt: Sini Lintu, Sini Minttu, Ulla Pulla
Väestörekisterikeskuksen nimipalvelu ei nimittäin tunnista sukunimeä Kuikamoinen, eli ainakaan Suomessa se nimi ei ole käytössä.
Mikäli pikkuserkkusi siis asuu Suomessa, niin hänellä lienee vielä isompia järkytyksiä edessä. Hänen miehensä saattaa olla esim. vanuatulainen agentti, joka on soluttautunut KGB:n kautta Suomeen onkimaan tietoja pikkuserkkusi kullankaivajasedän salaisesta onkimatokätköstä kesämökkinne aitan alla.
meidän naapurissa.
Leppäkertuksihan sitä sanottiin;)
Lumi Rinne
Kaverin veljen luokka kaveri: Sami-Antti Tiainen, eli S.A.Tiainen...
ala-asteen opettajani. Ymmärrän kyllä ettei Leila Höylä kuulosta sekään hyvältä, mutta että Paju-Höylä...
Terveisiä vaan Puksuun, it's been a while!
Hauska ihminen, mutta aikuisiällä otti käyttöön toisen etunimensä ja aviomiehen sukunimen.
on ATK-keskuksessa setä nimeltä Oiva Rasia =)
Javy Jandon on silti mun alltime favorite :D
tietääkö kukaan? Mietin pääni puhki onko tyttö vai poika mutta en keksinyt. Ihan himmeä nimi. Ehkä joku afrikkalaisperäinen?
tänään kastetuissa av:n suosikkinimi: Nico Petteri! Ei kyllä ollut väliviivaa...
S-kylästä kotoisin?