Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kastetuissa oli aivan huikea nimi!

Vierailija
09.03.2011 |

Aarre Saari.

Oli sillä jokin "normaali" toinen nimikin, mutta toi yhdistelmä on jotain, mitä en itsekään Saari nimisenä pystyisi olemaan antamatta. Mahtava :-)

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kouluajoilta tytön jonka nimi oli Anu Saukko. Ei vissiin vanhemmat olleet ajatelleet nimeä ihan loppuun saakka.

S-kylästä kotoisin?

Vierailija
62/118 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on naimisiin mennessään ottanut sukunimekseen tuon Saukon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Ruotsissa asuu nainen nimeltä Elin Alapää.

Vierailija
64/118 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lähipiirissämme vallitsee kyseisen aiheen tiimoilta reaktioita aina itkujärkytyksestä röhönauruun! Pikkuserkkuni tyttären ristiäisiä vietettiin tuossa taannoin, ja oli kyllä meikäläisellä (ja aika monella muullakin) naurussa pitelemistä,kun lapsi sai nimen Alli. Ei muuten mitään,mutta sai myös isänsä sukunimen, joka on Kuikamoinen.

Ei sais nauraa, tuo mun pikkuserkkuni oli todella järkyttynyt ja kauhuissaan ja vaikka mitä,kun setänsä (oikea huuliveikko) asian heitti ilmoille ristiäisten jälkimainingeissa. Eivät olleet vanhemmat asiaa ajatelleet yhtään, eivätkä moista sanamuunnosta hokanneet. Ja ensimmäistä kertaa paljastivat nimen kastetilaisuudessa,että ei voinut kukaan varoittakaan.

Huhhuh, mä olen kyllä salaa nauranut vedet silmissä monet kerrat, anteeks vaan... ;D

Vierailija
65/118 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on naimisiin mennessään ottanut sukunimekseen tuon Saukon.

hän meni naimisiin ruotsinsuomalaisen Per Saukon kanssa?

Vierailija
66/118 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

, syntyi jo ainakin 10 v sitten.

Vierailija
67/118 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lähipiirissämme vallitsee kyseisen aiheen tiimoilta reaktioita aina itkujärkytyksestä röhönauruun! Pikkuserkkuni tyttären ristiäisiä vietettiin tuossa taannoin, ja oli kyllä meikäläisellä (ja aika monella muullakin) naurussa pitelemistä,kun lapsi sai nimen Alli. Ei muuten mitään,mutta sai myös isänsä sukunimen, joka on Kuikamoinen.

Ei sais nauraa, tuo mun pikkuserkkuni oli todella järkyttynyt ja kauhuissaan ja vaikka mitä,kun setänsä (oikea huuliveikko) asian heitti ilmoille ristiäisten jälkimainingeissa. Eivät olleet vanhemmat asiaa ajatelleet yhtään, eivätkä moista sanamuunnosta hokanneet. Ja ensimmäistä kertaa paljastivat nimen kastetilaisuudessa,että ei voinut kukaan varoittakaan.

Huhhuh, mä olen kyllä salaa nauranut vedet silmissä monet kerrat, anteeks vaan... ;D

En usko, että kukaan olis noin idiootti. Enkä usko, että on olemassa tuollaista sukunimeä kuin Kuikamoinen. Ja jos nyt olisikin antanut hölmän nimen lapselleen, ja sen vasta myöhemmin älyäisi, niin eiköhän ole aika helppoa vaihtaakin se nimi, kun kyseessä vielä vauvaikäinen.

Vierailija
68/118 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumi Kenttä, Kukka Laakso

Vierailija
69/118 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina Laina

Tuskin nykyään annettaisiin nimeksi...

Miehensä vitsaili, että vaimo on aina hänelllä lainassa.

Vierailija
70/118 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miina Harava joutui välillä näyttämään kela-korttinsa, koska ihmiset eivät uskoneet hänen nimeään.

Vierailija
71/118 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen törmännyt: Sini Lintu, Sini Minttu, Ulla Pulla

Vierailija
72/118 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väestörekisterikeskuksen nimipalvelu ei nimittäin tunnista sukunimeä Kuikamoinen, eli ainakaan Suomessa se nimi ei ole käytössä.

Mikäli pikkuserkkusi siis asuu Suomessa, niin hänellä lienee vielä isompia järkytyksiä edessä. Hänen miehensä saattaa olla esim. vanuatulainen agentti, joka on soluttautunut KGB:n kautta Suomeen onkimaan tietoja pikkuserkkusi kullankaivajasedän salaisesta onkimatokätköstä kesämökkinne aitan alla.

Vierailija
73/118 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numerot sekaisin.

Vierailija
74/118 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän naapurissa.

Leppäkertuksihan sitä sanottiin;)

Vierailija
75/118 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumi Rinne

Kaverin veljen luokka kaveri: Sami-Antti Tiainen, eli S.A.Tiainen...

Vierailija
76/118 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala-asteen opettajani. Ymmärrän kyllä ettei Leila Höylä kuulosta sekään hyvältä, mutta että Paju-Höylä...

Terveisiä vaan Puksuun, it's been a while!

Vierailija
77/118 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ihminen, mutta aikuisiällä otti käyttöön toisen etunimensä ja aviomiehen sukunimen.

Vierailija
78/118 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ATK-keskuksessa setä nimeltä Oiva Rasia =)

Vierailija
79/118 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Javy Jandon on silti mun alltime favorite :D

tietääkö kukaan? Mietin pääni puhki onko tyttö vai poika mutta en keksinyt. Ihan himmeä nimi. Ehkä joku afrikkalaisperäinen?

Vierailija
80/118 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään kastetuissa av:n suosikkinimi: Nico Petteri! Ei kyllä ollut väliviivaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän