G: Mitä pyykkikorissasi on pohjimmaisena?
Nyt pestään likapyykkiä! Tunnustatko että pyykkikorisi pohjalta löytyy jotain, mikä on ollut siellä piiiiitkään?
Mulla kolme pyykkikoria, kaikissa näitä pahnan pohjimmaisia:
- yhdessä alimpana pojan pieneksi jäänyt vk-haalari viime syksyltä
- seuraavassa pohjimmaisena ja totaalisena tukkeena on pesemistä odottava muodottomaksi vääntynyt "vierastyyny", joka kuuluisi oikeastaan roskiin
- viimeisessä on pohjalla kaksi paria villasukkia ja mun pieneksi jääneet toppahousut (en edes tiedä miksi ne toppahousut on siellä, ei ne ole likaiset... o_O)
Kommentit (32)
mutta aina kertyy lisää, ite pese mikrokuituliinat samassa 95 sessa,niitä on sen verran vähän että pitää pestä usein...;)
ulkovaatteet odottaa aina kauimmin pesuun pääsyä
siellä on villasukkia ym. villavaatteita, jotka pitää pestä erikseen villapesuohjelamalla jossain vaiheessa...
Siis pyykkikorin kaivelu. Tanaan just kaivelin pyykkikoria pohjia myoten ja nyt koneessa on Halloween pyyheliina jonka oon sailony pestavaks erikseen / muiden samanvaristen kanssa.
niitä on niin vähän että ei ol tullut pestyä. Kohta niitä ei kyllä enää tarvitsekkaan.
tyttöjen hameita, joita en ole saanut aikaiseksi pestä.
meillä on tarkoituksella mahd. pieni kori, että on melkein pakko pestä jokatoinen päivä pyykkiä. pohjimmaisena on nyt punainen sifonki huivi jonka sinne eilen laitoin.
Mulla on likan valkoinen pusakka jossa on kirkkaanpunaiset hihat.
Pesuohjeessa lukee että se pitää pestä 30 asteessa samanväristen kanssa?????
Tummien kanssa en sitä halua laittaa kun melkein aina joku vaate päästää sen verran väriä että valkoinen värjääntyy.
Ja valkopyykin pesen aina väh. 60 asteessa että sekään ei käy.
Yksinään en periaatteessa halua sitä pesuun laittaa ja pahan ihottuman ja nivelreuman takia en voi käsipyykkiä harrastaa.
Kun se on niin erikoinen, en tiedä kestääkö konetta.
Ja vielä sen värinenkin, että en tiedä lähteekö väritkin.
mulla ei yleensä pyykkikorissa ole samat pyykit kahta päivää pidempään, no jotain valkosia kyllä joskus pitää kerätä jonkin aikaa.
Mulla on vaan yks pyykkikorikin, tosin ei tällä hetkellä mahtuis minnekään ees toista, enkä kyllä tulevaisuudessa sellasta aio hankkiakaan, en ymmärrä mitä tekee kahdella, meillä 4/5 henkinen perhe.
Mutta mä pesen kyllä sitten pyykkiä heti kun koneellinen tulee täyteen, hankin myös kuivausrummun kun ei ole oikein talvella tilaa kuivattaa kun ei ole kodinhoitohuonetta, enkä tykkää olkkarissa kuivattaa.
paneeliverhot. Ovat olleet korin pohjalla yli vuoden. Ensin ajattelin pestä ne jouluksi mutta sitten en muistanutkaan joten taitavat odotella vielä ensi jouluunkin...