Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te viihteellä kohtuudella juojat - halp! :D

Vierailija
08.03.2011 |

Miten te teette sen, osaatte juoda kohtuudella? Eikö juomat maistu, onko tietoinen kontrolli päällä; lasketteko annoksia (esim. max 5 per ilta) tai kellonaikoja (yksi tunnissa), juotteko joka toinen vettä, kyttääkö kaveri käskystänne vai MITEN se onnistuu? Se kun on taito, jota en ole koskaan oppinut. Multa karkaa oikeasti aina käsistä, vedän kaljaa (tai mitä vaan) aina tappiin asti, ja sitten änkyrässä kotiin ja kauhea krapula. Ei viehkoa eikä naisellista, tiedän, siitä syystä en kovin usein käykään missään.

Kai mä jonkun sortin alkkis olen, kun en osaa kohtuujuomista. Näin selvinpäin ennakkoon ajattelen, että sitten en kyllä juo niin paljoa ja palauttelen mieleen noita niksejä; joka toinen tuoppi vettä, ei alkoholia puolenyön jälkeen yms. Mutta ketut, baariin kun pääsee niin kaikki unohtuu (?), mä nostelen tuoppia kuin janoon nääntyvä.

Juomiseni on siis hyvin humalahakuista, no ei ehkä tietoisesti, ennemmin juon huomaamattani (juttu lentää ja liikkeet on vilkkaat), mutta ei mulle mitään stoppiakaan tule, että tajuaisin olevani jo tarpeeksi humalassa, en tarvitse enempää... Juuri ennen pilkkua saatan tilata vaikka kaksi, ettei vaan lopu kesken ennen kun pitää lähteä. Siis haloo, mikä järki humaltua lisää, kun puolen tunnin päästä sitä on jo nukkumassa!?

Tai vielä parempaa, jos olette humalahakuisesta juomisesta oppineet juomaan kohtuudella, kertokaapa niksejä. Viikonloppuna pitäisi taas lähteä ja ois kiva jos selviäisi sängystä ylös ennen puoltapäivää...

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä taidat olla vaan ihan perus kampaaja? ;)

Vierailija
42/45 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä taidat olla vaan ihan perus kampaaja? ;)

Eikä nyt toimi tollanen mikään piilo-iva - tai suorempikaan, sori. ;) Olen tässä ihan rehellisesti myöntänyt etten tähän ikään ole oppinut juomaan asiallisesti mutta haluaisin oppia. Et siis käännä veistä haavassa. :)

Niin ja en ole kampaaja. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haen välillä mehua. Viinassa ei ole mulle mitään hienoa.

Valomerkki koittaa mulle kello kaksi. Helpompi päästä aamulla sängystä, kun lähtee aikaisemmin baarista - ja saa myös helpommin taksin.

En juo siksikään itseäni käkikuntoon, että humalainen nainen on helppo saalis pipipäille.

Vierailija
44/45 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teininä toki vedin välillä överisti viinaa, mutta aikuisena en ole koskaan juonut itseäni humalaan. Saatan juoda maksimissaan 4 juomaa koko illan aikana, yleensä 2-3. Mä en tykkää siitä tunteesta, kun on humalassa enkä krapulasta, joten lopetan automaattisesti juomisen ennen kuin tulen humalaan.

Luulen että suuri ero mun ja ap:n välillä on, etten mä tykkää humalan tunteesta ja ap tykkää.

Eipä tästä sulle ap varmaan apua ollut, mutta kun kysyit miten niin vastasin.

Vierailija
45/45 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se onnistui! Täällä oltiin kotona jo ennen kahta (niin hurmaava herraskainen tarjosi taksikyydin että pakko oli suostua ;) ) ja nyt käyty jo koiran kanssa varovaisella aamukäpöttelyllä... Tuntuu, että jotain on ottanut, mutta ei toimetonta oloa ollenkaan. Oli yllättävän helppoa, kun asian oli niin varmaksi päättänyt.

Pohjien määrän suhteen vähän epäonnistuin, mutta en sitten baarissa juonut kuin KAKSI! Ja vettä älyttömästi. Oli tosi hyvä idea, oli mukava käyskennellä vesilasin kanssa ja ihan kuin sitä olisi ollut vähän viehättävämämpikin kuin oluttuopin kaa, hmm... ;) Kahdesti oltais tarjottukin, mutta kello oli yli puolenyön joten pysyin vesilinjalla kuten oli tarkoitus.

Oon niin tyytyväinen, hyvä minä! Tänään vois lähteä vaikka uudestaan... :) Nyt kahville ja Hesarin pariin, ihanaa lauantaita! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän