Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein olette yhteyksissä anoppinne kanssa?

Vierailija
08.03.2011 |

Meillä anoppi toivoisi, että soiteltais tai nähtäis parin päivän välein. Siis tarkoittaa sitä, että minä ja hän jutellaan (puhelimessa), koska mies on töissä ja asiat miehen kanssa hoitaa soittelemalla sinne (ei oikein mun mies tykkää siitä).

Anoppi asuu yksin, eli sikäli ymmärrän, mutta ihan totta mä en aina jaksaisi jutella sen kanssa, vaikka ihan hyvin tullaankin toimeen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu naapuritalossa, joten törmätään usein myös ulkona. Tulee toki katsomaan lapsenlapsiaan sekä ainakin kerran viikossa tuo kassillisen ruokaa.

Vierailija
2/8 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että soiteltais toisillemme tai nähtäis kahden kesken tms, mutta jotain kerran kuussa nähdään niin, että anoppi tulee meille kun mies on kotona tai miehen kanssa mennän anoppilaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme kaukana toisistamme ja hän soittaa miehelleni. Jos hän soittaisi minulle en vastaa. En jaksa jutella hänen kanssaan.

Vierailija
4/8 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun lapsemme oli hänen ainut lapsenlapsi, hän soitti melkein kuukausittain (anoppi asuu ulkomailla). Kun mieheni sisko sai esikoisensa kaksi vuotta sitten, anoppi on soitellut vain pari kertaa.

Itse en raaski soittaa hänelle kuin pari kertaa vuodessa.

Vierailija
5/8 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tavannut anopin 2 kertaa.

Vierailija
6/8 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipa tuota miesystävän äitiä voi anopiksi tituleerata:)

Nähdään pari-kolme kertaa viikossa, joskus soitellaan jos menee pidempi aika ettei nähä tai tulee asiaa. Viihteelläkin on yhdessä käyty. Tosi kiva "anoppi":)

Vierailija
7/8 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipa tuota "poikakaverin" äitiä voi anopiksi tituleerata:)

Nähdään pari-kolme kertaa viikossa, soitellaan jos ei keretä nähdä tai tulee asiaa. Viihteelläkin on yhdessä käyty. Käy myös minun lasten synttäreillä yms. ottaa ne huomioon vaikka ei olisi mikään pakko. Tällä "poikakaverillani" ei ole lapsia niin on ottanut nämä minun lapset täysin perheeseen mukaan.

Tosi kiva "anoppi":)

Vierailija
8/8 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En soita ikinä, enkä vastaa jos soittaa. Ei ole mitään asiaa hänelle. Anoppini on idiootti ja huono ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi