Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras apu huuliherpekseen?

Vierailija
15.03.2011 |

Tämä on ihan järkyttävää! Olen kärsinyt huuliherpeksestä nuoresta asti, mutta tänä talvena vielä erityisen paljon.

Kun yksi rakkula tulee, kestää ainakin viikon parantua, ja lähes parannuttuaan on jo vieressä uusi rakkula :(

Olen laittanut laastareita päälle ja jotain herpesvoidettakin, mutta ei auta mitään!

Aivan hirveä vaiva, ja ne rakkulat tulevat vielä todella isoina ja järkyttävinä valkoisina "paiseina" niin, että varmasti kaikki näkevät :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne auttaa todella nopeasti.

Vierailija
2/11 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne suun kautta otettavat ovat?

Siis otetaanko vain silloin, kun rakkulavaihe on päällä? Vai onko se joku ehkäisevä juttu mitä pitäisi koko ajan syödä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suun kautta estotabletteja. Ei tule ollenkaan.

Vierailija
4/11 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suun kautta estotabletteja. Ei tule ollenkaan.

Vierailija
5/11 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla sit on jo patti huulessa..siks ei mitään voi ennakkoon oikein syödä! :(

olen miettinyt myös estolääkitystä mutta netissä ainakin luki, että sitä ei määrätä kuin todella vaikeisiin tapauksiin ja nyrkkisääntönä, että pitää olla vähintään 4kertaa kuukaudessa rakkula..ei mulla nyt sentäs niin usein

Vierailija
6/11 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisin sen samantien genitaaliherpeksen estoon, vaikka mulla on täysin oireeton. Se puhkes mulla n. 10 v sitten ja ihan todella harvoin tulee yhkä yksi rakkula alapäähän, voi myös olla joku muu haava, en tiedä. Mulle tuta samaa lääkettä kuitenkin on tarjottu tuohon vaivaan aina kun käyny gynen tarkastuksissa. Sain muuten tuon alapääherpeksen miehen huuliherpeksestä, että silleen....

Vierailija
7/11 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antiwir-merkkisiä tabletteja. Kun alkaa kuumottamaan tai huomaat rakkulan jo tulleen, popsi 4 * 2 tabletti/vrk niin rakkula paranee NOPEASTI

Vierailija
8/11 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lääkkeet on vaan ku**tusta! Ei ne mitään auta! Itsellä ei ole huuliherpestä tullut 8 vuoteen, enkä meinaa siitä kärsiä tulevaisuudessakaan.

Kun rupeaa tuntumaan, että nyt on tulossa, niin otat pumpulipuikon ja pullon vetyperoksidia (apteekissa myydään haavojen desifiointiin). Pyörität pumpulipuikon vetyperoksidissa ja hinkkaat aineen huolellisesti kohtaan jossa kihelmöi! Ja sitä hierotaan siihen niin kauan, kun aine rupeaa hieman vaahtoamaan. Voi toistaa jonkin ajan kuluttua uudelleen, näin varmistat, että tehoaa varmasti.

Tämä tehoaa, jo ennen kun rakkula ehtii edes näkyväksi. Ihan pikkuisen voi kirvellä, mutta silloin tietää, että varmasti auttaa. Muutaman tunnin päästä huomaat, että herpes on pois ja kohta alkaa parantumaan.

Suosittelen tätä erittäin lämpimästi kaikille, enkä lähde mihinkään ilman vetyperoksidi pulloa.

Vierailija
9/11 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtäkkiä vaan pamahtaa iso rakkula ylähuuleen ja aina täsmälleen samaan kohti, kyllä on niin kaunis olo sitten parin viikon ajan :(

Vierailija
10/11 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee noin kerran kuussa tai kahdessa, järkyttävä herpes, koko ylähuuli on yhtä rakkulaa, nenään asti ja nyt viimeks levis jo poskeen asti!!!

kestää parantua melkein kaksi viikkoa, joten huumori on todellakin koetuksella.... Olen todella kaunis sillo, voitte vaan kuvitella kun koko lärvä on pelkkää kauheeta muhivaa keltaista rupea ja rakkulaa.....:(

Vierailija
11/11 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupla-annoksen b-vitamiinia kuten esim jos tulee herpes flunssan yhteydessä kuten mulle ja sit viinaa huuleen, pitääpi kokeilla tota vetyperoksidia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä