Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te (koti)äidit, joilla on aina suhteellisen siistiä

Vierailija
08.03.2011 |

ja jotka laitatte joka päivä ruokaa sekä ulkoilette lasten kanssa, kertoisitteko summittaisen päiväohjelmanne sekä sen, monta ja minkäikäisiä lapsia teillä on.

Ryhdistäytymistä yrittävä

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen työäiti, jonka kotona on suht siistiä. Minunkin on laitettava joka päivä ruokaa, ja myös ulkoisen lasten kanssa.

Vierailija
22/23 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi hoitolapsia kolme (2-3v).

Alusta asti harjoitellaan omien jälkien korjaamista, lelut saa ja pitääkin olla levällään ja leikittävissä, mutta siirtymätilanteissa (syömään, ulos, nukkumaan) lapset keräävät lelut pois.

Olen sanonut niin omille, kuin hoitolapsillekin etten ole siivooja, vaan jokainen iänmukaisesti siivoaa omat sotkunsa, tosin olen paljon auttamassakin.

Siinä sivussa laitan ruoan ja lasten päikkäreitten aikaan myös oman perheeni iltapäiväruoan.

Ei ongelmaa, johdonmukainen vaan pitää olla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 aaimainen, mies on laittanut puurin tulelle lähtiessään. Herään ja katson, että koululaiset syövät ja lähetvät kouluun. Juon aamukahvia ja luen lehden.

8 valmistelen iltaruokaa, välipalaa, jonkun leivonnaisen tsm teen sen osittain valmiiksi tai kokonaan. Lapset pukevat sillä aikaa sisävaatteet päälle. Ne on laitettu usein jo illalla jonoon valmiiksi.

9 ulkovaatteet päälle, lähdemme omalla pihalle, mummille, kirjastoon, puistoon, kerhoon, kavereille tai kaverit tulevat meille ja lähdemme yhdessä ensin ulkoilemaan

12 tulemme kotiin, laitan pyykkikoneen päälle, lounaaksi lämmitän edellisen päivän päivällistä, syödään, lapset menevät vuoteisiinsa katselemaan kirjoja ja minä siistin keittiön ja teen pikasiivouksen joka päivä noin vartti menee siihen. Vaihdellen imuroin keittiön, pyyhin ikkunat / ovet, mikä paikka kaipaa siistimitä - sitten menen lukemaan lapsille sadun. Lapset nukkuvat päikkärit, joskus minäkin. En tee koskaan mitään ikävää lasten päikkärien aikaan, usein luen ja jossain vaiheessa juon kupin kahvia.

14 koululaiset alkavat olla kotona, syömme välipalaa juttelemme luemme...

15 pienemmät heräävät, aloitan iltaruuan tekemisen

17 päivällinen

illalla perheen yhteistä ohjelmaa, kerran viikossa siivoamme johon osallistuu kaikki omalla tavallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän