Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvittavaa!

Vierailija
08.03.2011 |

meikä melkein 40v jäin kerrasta twilight elokuvien lumoihin.Luulen että johtuu omasta rakkauden kaipuusta,odottaen kokevansa joskus intohimoisen rakkauden.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis väsymyksen vuoksi. Mutta kiinnostaisi, sellaisen palopuheen sen puolesta piti kerran yks +40-vuotias rouva baarissa... :D Mentiin tilanpuutteen vuoksi ystäväni kanssa hänen ja miehensä pöytään, ja lähes välittömästi hän aloitti keskustelun noista leffoista/kirjoista (en nyt muista) ja kehui niitä koko sen ajan kun mies sai nolona tuoppinsa kumottua. Huvittavaa, herttaista - mutta jäi myös hieman vaivaamaan, hmm... että kolahtaisko. :)

Vierailija
2/13 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jotenkin vahingossa sain lainaksi ekan leffan ja jäin ihan koukkuun, luin kaikki kirjat heti perään, ja oli tuskaa odotella muutama kk sitä viimeistä kirjaa!! Mutta nyt kun koko tarinan tietää ja etenkin new moon -leffa oli niin huonosti tehty, niin innostus vähän lopahti, mutta kyllä mäkin sunnuntaina sen jaksoin katsoa loppuun asti.

Se on joku sellaisen intohimoisen, vähän vaarallisenkin rakkauden kaipuu, kun oman miehen kanssa oltu 13v yhdessä ja 3 pientä lasta, niin intohimoa on vain nukkumiseen ja vaaraa vain vaipanvaihdossa :) Mutta sain mä innostuksen tartutettua 40v siskooni ja 60v äitiini, itse olen 34v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolahtanut :) ap

Vierailija
4/13 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipimuille suunnatuksi leffaksi se oli oikein hyvä. Olen lukenut myös kirjat ja tykkäsin niistäkin kovasti.

Vierailija
5/13 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmin kirjat heti tuoreeltaan sitä kyytiä kun ilmestyivät (2 viimeisintä enkuksi ;) ja leffoja olen katsonut kymmenkunta kertaa peräkanaa.

Upeita, ihania!

Tosin ei mun odotukset olekaan varmaan yhtä korkealla kuin joillain teinitytöillä. Moni pitää niitä leffoja ihan skeidana. Mun mielestä oikein hyvin onnistuneita. Olenpa ostanut näin tehtiin -leffakirjatkin :)

Vierailija
6/13 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin kyllä lukemaan ne kirjat, joten siksi ei kolahda elokuva :) Kirjat aivan mahtavia!

Vierailija
7/13 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nelikymppinenkin vielä haaveilla.

Vierailija
8/13 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kirjaa ja leffaa lukenut. Heti kun pääsen talvilomalle ostan neljännen kirjan ja luen sen !

Hirveä jänitys päällä koskien neljättä kirjaa, haaveilen että Bella ottaisi Edwardin sijasta Jakobin...:)

Vierailija
9/13 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kirjaa ja leffaa lukenut. Heti kun pääsen talvilomalle ostan neljännen kirjan ja luen sen !

Hirveä jänitys päällä koskien neljättä kirjaa, haaveilen että Bella ottaisi Edwardin sijasta Jakobin...:)

Mutta kuka on kenenkin kanssa, sitä saat odottaa :)

Vierailija
10/13 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vee tyttäreni sanoi, ettette (mieheni kanssa siis) varmasti kyllä katso sellaista pee askaa. jätin katsomatta. mutta jos tyttö olisi ollut opiskelupaikkakunnalla olisin varmasti katsonut. hitsi, minä katson välillä lasten animaatioitakin ihan vain omaksi ilokseni.

Vierailija
11/13 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä Bellan ja Edwardin välisestä kemiasta,osasivat hyvin näytellä ne tunteet jotenkin.ap

Vierailija
12/13 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toissa päivänä tuli eka osa ja tyttäret kattovat sitä ja minä nauroin että ei kukaan voi tommosta pitää hyvänä.Jäin uteliaisuudesta katsomaan ja eilen katoin 2 muuta osaa ja nyt odottelen ensi syksyä kun tulee 4osa elokuviin.

Vierailija
13/13 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisi paikalla.