Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko ketään päihdeäitiä paikalla?
Kommentit (22)
Tilannettasi moittivat varmaankaan eivät itse ole olleet samassa tilanteessa, riippuvaisina aineista. Minusta tuntuu, että harva pystyy oikeasti pääsemään kuiville nuinkaan "helposti" edes raskauden takia, koska ei se riippuvainen ruumis sitä järkeä kuuntele. Olet kyllä ottanut hyvin asiat hallintaasi, eikä kenelläkään ole oikeutta ottaa lastasi pois tällä hetkellä. Tietenkin jos repsahdat niin lapsen etu on number 1, mutta ei se riippuvuus sinusta muuten tee huonoa äitiä. Onnea lapsen johdosta ja jaksamisia!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olen mielestäni vielä nuori, ja myönnän etten ehkä kaikista paras mahdollinen äiti. Mutten minäkään niin hirviö ole, etten raskauden aikana ole ruvennut rakastamaan pientä tyttöäni! En kai muuten olisi lopettanut kaman käyttöä. Mun entisten kavereitten kanssa en ole enää missään yhteydessä, ja lapsen isä on mennyt vieroitusklinikalle koska haluaa auttaa vaikka ei ollakaan yhdessä. Minulla on hyvätuloiset ja huolehtivat vanhemmat, joiden apu on ollut korvaamaton raskauden aikana (raha-asioiden järjestely, yms). Tiedostan, että olen riippuvainen, enkä sen takia pysty IKINÄ enää juomaan alkoholia, koska se saattaa johtaa vahvempiin aineisiin tai alkoholismiin. En tiedä olenko vielä valmis, mutta lasta rakastan joka tapauksessa. Voitte olla varmoja, että jos oman elämäni aijon vielä pilata, en vie lasta mukanani! Sitten annan lapseni pois vapaaehtoidesti, sillä tytön hyvinvointi on tärkeintä. Toivon ja uskon kuitenkin, että ei tarvitse.