Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsensä kehuminen.

Vierailija
07.09.2024 |

Ite kehun ja tuon itseäni esille mahdollisimman paljon. Mulla on hyvä itsetunto ja näytän tosi hyvältä

mies34 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Etelä-Pohjanmaalta vaiko Vaasasta?

Vierailija
2/10 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tarve joillakin on kehua itseään ? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tarve joillakin on kehua itseään ? 

Egon pönkitys

Vierailija
4/10 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mitä huvittaa, eipä se mua liikuta.

Vierailija
5/10 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa heikkouteni on vaatimattomuuteni.

6/10 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kova Boosterikuski 😎

Vierailija
7/10 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko Etelä-Pohjanmaalta vaiko Vaasasta?

Tämä on kyllä ihme homma. Itse olen syntyisin Vaasasta, ja lähdin aikoinaan Keski-Suomeen opiskelemaan. Omasta mielestäni ihan normaalista puheesta sain leimaa jopa narsismista niin opiskeluissa kuin vapaa-aikanakin. Homma alkoi luistaa vasa sitten, kun jollakin tapaa ymmärsin pienentää itseäni. Tyylini oli kuulema kehua retostella, isotella ja olla ylimielinen.

Vierailija
8/10 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskasta kuunneltavaa jos täytyy itseään koko ajan kehua. 

Vierailija
9/10 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kehu mutta olen tietoinen omasta arvostani.  En vähättele enkä mollaa itseäni kuten Suomessa on tapana. En etsi itsestäni vikoja ja virheitä ja korosta niitä ja väheksy hyviä puoliani joita minussa on vaikka millä mitalla.

Mutta en asukaan Suomessa. Olen jo nuorena muuttanut muualle  perheeni mukana joten  itsensä lyttäämiskulttuuri ei ole päässyt juurtumaan.

En väitä olevani parempi ihmisenä kuin muutkaan. Mutta minä osaan ja teidän asioita joita kaikki eivät osaa ja tiedä, ja samoin monet tietää ja osaa sellaista mitä mitä minä en. 

En ole jumalaisen kaunis mutta en taatusti rumakaan.  En ole nähnyt eläissäni kuin kaksi ihmistä joita sanon rumiksi, nainen ja mies. Heillä kummallakin sellaiset piirteet että parhaalla tahdollaankaan ei voi sanoa  muuksi. 

Tällä palstalla kokoontuu porukkaa  jotka kilvan haukkuvat ja vähättelevät ja mollaavat itsensä mitä rumimmilla tavoilla. Se on omituinen piirre suomalaisissa.  Jonkinlainen hyve? Miksi on kamalaa kun ihminen rakastaa omaa itseään, haluaa  itselleen hyvää ja on tyytyväinen elämäänsä? 

Kun ihminen on terveen ylpeä saavutuksistaan?  Omituinen itsesääli ja masokismi tuntuu olevan vahva piirre suomalaisilla. En usko kuitenkaan sen olevan mitenkään peritytyvä ominaisuus koska minä olen Suomessa syntynyt ja asunut lähes teini-ikään enkä todellakaan tunnista tuota itsessäni.  Opittu ja opetettu ominaisuus, kasvatuksen tulos, niin arvelen.

Ei mitenkään hyvä asia. Estää vahvasti kehittymistä ja uskallusta yrittää mitään, niin yksilötasolla kuin yhteiskunnallisestikin.  Kun pitää muistaa ryömiä ja heitellä maaantien tomua päälleen.

Vierailija
10/10 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ironiaa? Komediaa? Draamaa? Millainen trolli sellainen ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän