Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alettiin sisustamaan huoneita, tänään ostin pojan huoneeseen

Vierailija
07.03.2011 |

amerikkahenkistä sisustustavaraa, pienillä muutoksilla aivan uusi huone! Ostin:

- tähtikuvioiset verhot (valkoisella pohjalla harmaita ja punaisia tähtiä)

- New York- juliste, josta kehystin taulun

- Mustan päiväpeiton ja 2 NewYork- tyynynpäällistä (mustavalkoista), lisäksi laitoin yhden punaisen tyynyn

- Rock- henkisen mustan ison muovikellon

Huomenna lupasin vielä ostaa mustan pyöreän pörrölankamaton ja punaisen säkkituolin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen asunut New Yorkissa vuoden, mutta ei tulisi mieleenikään sisustaa huonetta jollain New York -teemalla.

Vierailija
2/13 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päähänsä juuri tuollaista New York- teemaa, liekö sähkökitara/rocksoitto- harrastus edesauttanut asiassa ;) Kiva huone tuli pienillä muutoksilla. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/13 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuonikäisiin nuo jenkkiteemat vetoavat. Eihän siinä mitään. Varmaan ihan näyttävä kokonaisuus.

Vierailija
5/13 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä ihmettelen näitä mammoja, jotka sisustavat lastensa huoneen oman makunsa mukaan (yök, ikinä ei sisustustarroja), vaatettavat lapsensa oman makunsa mukaan (yök, ikinä ei printtikuvioita) ja hankkivat lapsilleen tavaroita, joista he itse pitävät.

Minulla on 4- ja 1-vuotiaat lapset, ja 4-vuotiaani osaa tasan sanoa, minkälaisista vaatteista pitää ja minkälaisia tavaroita haluaa huoneeseensa. Sisustustarrat ovat hänelle tosi tärkeitä, ja vaate kuin vaate on upea, jos siinä on Salama McQueen. Äitinä etsin lapselleni mielelläni tavaroita ja vaatteita, joista tiedän, että hän itse pitää. Muuten voi käydä niin, että ne äidin mielestä tyylikkäät ja hyvälaatuiset vaatteet jäävät lähes käyttämättä (lapsi pitää pakottaa kauluspaitoihin tai napitettaviin paitoihin ja inhoaa myös napillisia housuja).

Vierailija
6/13 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pojalle kiinnostuksen kohteet ei ole vielä iskostuneet hänen huoneeseensa.

Ikää 11v.

Hänen huoneensa on buddhalaistyylinen.

Vierailija
7/13 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 4- ja 1-vuotiaat lapset, ja 4-vuotiaani osaa tasan sanoa, minkälaisista vaatteista pitää ja minkälaisia tavaroita haluaa huoneeseensa. Sisustustarrat ovat hänelle tosi tärkeitä, ja vaate kuin vaate on upea, jos siinä on Salama McQueen. Äitinä etsin lapselleni mielelläni tavaroita ja vaatteita, joista tiedän, että hän itse pitää. Muuten voi käydä niin, että ne äidin mielestä tyylikkäät ja hyvälaatuiset vaatteet jäävät lähes käyttämättä (lapsi pitää pakottaa kauluspaitoihin tai napitettaviin paitoihin ja inhoaa myös napillisia housuja).

ei vanhempana pukeudu koskaan tilanteen vaatimalla tavalla, vaan tulee esim. hautajaisiin farkuissa, "kun niissä viihtyy ja ne on kivat, pienestä pitäen olen saanut vaatteeni valita itse!"

Vierailija
8/13 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ameriikkaa kiitos ;)) Mutta yllättävän kiva huone tuli ja poika itse sanoi, että voisi enemmän oleskellakin huoneessaan, kun se on hänen toiveiden mukaisesti sisustettu. Punaisen fatboyn haluaa ehdottomasti. ap

Vierailija
9/13 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiilit ja julisteet ovat loistavia sisustuselementtejä; nopeasti, helposti ja usein edullisestikin näyttävä muutos!

Kiva kun sun poikaakin kiinnostaa sisustusjutut. Mun eskaripoikakin on nykyään jo hyvinkin tarkka siitä, miten äiti sitä huonetta oikein sisustelee ja muuttaa... ;-D

Vierailija
10/13 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, että pojan huone on sisustettu hänen toiveidensa mukaisesti:) Turhan usein törmää lastenhuoneisiin, jotka on sisustettu aikuisten makuun (ja asunnon muuhun tyyliin) sopiviksi. Lapselle on myös tärkeää, että saa olla itse vaikuttamassa. Usein kun pienetkin muutokset ja hankinnat riittävät vallan hyvin.

Vierailija
11/13 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa seuraavaksi Suomi-leijonaa ja pilottitakinvihreää

Vierailija
12/13 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiilit ja julisteet ovat loistavia sisustuselementtejä; nopeasti, helposti ja usein edullisestikin näyttävä muutos!

Kiva kun sun poikaakin kiinnostaa sisustusjutut. Mun eskaripoikakin on nykyään jo hyvinkin tarkka siitä, miten äiti sitä huonetta oikein sisustelee ja muuttaa... ;-D

keijuhenkeä. Siellä keltaiset tapetit, uskon, että tulee hieno. Viikonloppuna tein itselleni toimiston- ruskeat tapetit, vaalea laminaatti ja valkoiset tekstiilit, hieno ja hillitty! :)

Vierailija
13/13 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vanhempana pukeudu koskaan tilanteen vaatimalla tavalla, vaan tulee esim. hautajaisiin farkuissa, "kun niissä viihtyy ja ne on kivat, pienestä pitäen olen saanut vaatteeni valita itse!"

Pakotan lapseni noin kerran kuukaudessa keskimäärin näihin vaatteisiin:

1) Kun mennään synttäreille tai muihin juhliin

2) Valokuvaukseen

3) Kyläillään virallisemmin esim. mennään syömään isovanhempien luo ja sinne tulee muitakin kuin meidän perhe

4) Jouluna

Hautajaisissa lapseni on jo joutunut olemaan kahdesti, ja niitä varten on hankittu musta puku ja valkoinen kauluspaita. Puvun takki menee edelleen, housujen lahkeet pitää ratkoa, niin mahtuu vielä tämänkin vuoden, jos tarvetta tulee.

Toki ostan lapselleni vaatteita, jotka eivät ole hänen makunsa mukaisia esim. juhlavaatteet. Mutta en näe mitään syytä kiusata lastani ostamalla pelkästään esim. napillisia housuja (jotka ovat mielestäni paremman näköisiä kuin kuminauhahousut) ja kauluspaitoja, kun ei niissä yhtään viihdy.