Älä lue!!! Järkyttävän
ihanaa, TAMMY JA VICTOR voittavat
Amazing Racen!!!
Oikeeseen osoitteeseen voitto!!! :))
Kommentit (8)
tai jos oikeen kauniisti pyydät niin antaiskohan se ukkos sulle vähän egua ettei tarvitse kiukutella.
Ovat olleet jo monta jaksoa Kiinassa ja kyseinen sisaruspari osaa tietysti taustansa vuoksi kiinaa. Tehtävinä esim. ruokatilauksen ottaminen ja välittäminen kiinan kielellä... Ei varmaankaan tarkoituksellista?
Kyllähän ne yhdetkin (ne hippipojat, jotka voitti pari kautta sitten tulleen kisan) osasivat japania, mutta ei ne siellä Tokiossa viipyneet kuin yhden etapin verran.
Heti tuli mieleen, että onkohan toi ihan tarkoituksella tehty, että saataisiin eka aasialais pari voittajaksi..
Mä en tuosta parista niin välitä. Mun suosikkeja on Luke ja Margie vai mikä se äiti nyt olikaan. Samoin tykkäsin siitä homopapista ja sen homopojasta (Mel ja Mike), samoin niistä "kääpiö" veljeksistä (Mark ja Mike) sekä Bradista ja Victoriasta (se vanhempi pari) sekä niistä maalaisjunteista.
Onneksi ne mustat tippuivat, että ne olivat ärsyttäviä ämmiä.
paljon sua harmittaa :))
Munaa saatu ja mt-dg ei ole. Sulla taitaa olla kun genre noin kiehtoo.
kamalaa väkeä. Varsinkin se poika, ihme hyypiö.
kamalaa väkeä. Varsinkin se poika, ihme hyypiö.
Tai sitten olet samanlainen ämmä kuin ne mustat, jotka naureskelivat Luken viittomiselle. Mun mielestä se on symppis pari.
Ovat olleet jo monta jaksoa Kiinassa ja kyseinen sisaruspari osaa tietysti taustansa vuoksi kiinaa. Tehtävinä esim. ruokatilauksen ottaminen ja välittäminen kiinan kielellä... Ei varmaankaan tarkoituksellista?