mitä mieltä olette siitä että olen opettanut pojan pyyhkimään paperilla pissaamisen jälkeen?
Kommentit (32)
Mitä se pieni tippa lasten pikkareissa haittaa? Musta on kivaa, ettei pienet pojat ole turhan tarkkoja noissa siisteysjutuissa. On rennompi meininki. Meillä oli kotona aina hyvin siistiä ja tiukka kuri.
Ai on kivaa kun lapsi haisee kuselle?
Ei tarvi pyyhkiä jos vaihtaa kalsarit joka päivä.
Ensinnäkin näin rakko tyhjenee paremmin, ei välttämättä tule eturauhasvaivoja.
Toisekseen, jos pyyhkii niin huomaa paremmin jos virtsa on hiemankin veristä (yksi merkki eturauhassyövästä).
Toki tuollaisia vaivoja ei ole pikku pojilla, mutta sen minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa!
tottakai kalsarit vaihdetaan joka päivä, vaikka pyyhittäisiinkin.
niin minäkin pojalleni opetan. Tämä on hygieenista ja huomaavaista myös mahdollisia tulevia kumppaneitakin ajatellen.
En oikeasti halua siivota ympäriämpäri ravisteltuja pissoja pitkin pönttöä ja seiniä. Ja raivostuttaa kuunnella, kun jotkut miesvieraat lorottaa seisten niin että koko kämpää raikuu. Seistessä pissaa lentää takuulla pöntöstä poiskin.
Tottakai on opetettava jo pienesta lahtien pyyhkimaan...ei se muuten tee sita isona. Jos mies ei pyyhi niin sama asia jos ei nainenkaan pyyhkis ja alkkarit olisi pissassa. Kylla se nainenkin voi "ravistaa" itseaan ja kylla sita pissaa sen jalkeen alkkareihin jaa jollei pyyhi.
mies pissii istualtaan ja pyyhkii pissan jälkeen
Aion itse opettaa pojilleni. Olen huomannut, että osa miehistä on myös tajunnut tämän.
että kun vetää esarin kustessa taakse, niitä tippoja ei oikein jää.
joka paikkaan.
t 17