Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkasin tänään raskaana olevaa naista.

Vierailija
06.03.2011 |

Nainen poltti iloisena tupakkaa vatsa pystyssä kauppakeskuksen pihalla. Hänen pieni lapsensa pyöri jaloissa.

En voinut olla kysymättä, että tuollaisen mallinko hän haluaa esikoiselleen antaa ja onko mukavaa pakottaa lapsi katsomaan, kun äiti pahoinpitelee pikkusisarusta. Tähän tämä kypsä äiti vastasi haistatuksella. Pikkulapsi katsoi ihmeissään vieressä, kunnes äiti tempaisi hänet hirveällä voimalla hihasta viereensä ja veti loppuröökin vihaisena loppuun.

Toivottavasti joutuu kohtaamaan tekojensa seuraukset tulevaisuudessa.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lyötiin, potkittiin ja haukuttiin koko lapsuusaika ja raivostuttaa lukea, kuinka jonkun mielestä on aivan sama että mamma vetää pari röökiä raskausaikanaan. Miettikää vähän mitä puhutte, hyväosaiset pellet. Tupakointi raskausaikana on ikävää ja haitallista, mutta vertaukset vaikkapa pedofiliaan kertoo lähinnä teidän naiiviudesta, hyväosaisuudesta ja ymmärtämättömyydestä. Luulette tosiaan, että on sama tai verrattavissa oleva asia syntyä tupakoivaan perheeseen kuin pedofilia/väkivaltaperheeseen.. jep.

Vierailija
82/86 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lyötiin, potkittiin ja haukuttiin koko lapsuusaika ja raivostuttaa lukea, kuinka jonkun mielestä on aivan sama että mamma vetää pari röökiä raskausaikanaan. Miettikää vähän mitä puhutte, hyväosaiset pellet. Tupakointi raskausaikana on ikävää ja haitallista, mutta vertaukset vaikkapa pedofiliaan kertoo lähinnä teidän naiiviudesta, hyväosaisuudesta ja ymmärtämättömyydestä. Luulette tosiaan, että on sama tai verrattavissa oleva asia syntyä tupakoivaan perheeseen kuin pedofilia/väkivaltaperheeseen.. jep.

tuttuni jolla paha syöpä ja näyttää siltä että on raskaana on monesti itkenyt jopa kuultuaan miten julmia "mielipiteitä" ihmisillä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin hyväosaisuus olisi jotenkin huono asia...

Ja hyväosaiset eivät saisi mitenkään kritisoida jonkun riemuidiootin syöpäkääryleen imemistä.

Höpö höpö! Raskaana tupakoiva nyt on vaan niin kusipää typpi että moista saa ihan avoimesti ja selän takana haukkua.

Sinun logiikallasi moinen on tietty turhaa koska jossain päin soditaan tms. LOL!

Vierailija
84/86 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kanssa ymmärrä tupruttelevia raskaana olevia mammoja?! jos värkkiänsä antaa niin olisi polttamatta odotus aikana!

t. raskausaikana tupakoineen äidin lapsi

Vierailija
85/86 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan tupakkaa vaikka olen raskaana ja jos joku tulee mulle jossain jotain tollasta sanomaan niin kalautan ensimmäisellä tavarallla minkä käteeni saan niin tätä vierasta ihmistä päähän!!

Oppiipahan olla puuttumatta muiden asioihin!

Vierailija
86/86 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin hyväosaisuus olisi jotenkin huono asia...

Ja hyväosaiset eivät saisi mitenkään kritisoida jonkun riemuidiootin syöpäkääryleen imemistä.

Höpö höpö! Raskaana tupakoiva nyt on vaan niin kusipää typpi että moista saa ihan avoimesti ja selän takana haukkua.

Sinun logiikallasi moinen on tietty turhaa koska jossain päin soditaan tms. LOL!

tuossahan kyse olikin siitä että onko raskausaikana tupakointi verrannollinen esim. pedofiliaan tai jo syntyneen lapsen hakkaamiseen. Vastaus: Ei ole.