Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkasin tänään raskaana olevaa naista.

Vierailija
06.03.2011 |

Nainen poltti iloisena tupakkaa vatsa pystyssä kauppakeskuksen pihalla. Hänen pieni lapsensa pyöri jaloissa.

En voinut olla kysymättä, että tuollaisen mallinko hän haluaa esikoiselleen antaa ja onko mukavaa pakottaa lapsi katsomaan, kun äiti pahoinpitelee pikkusisarusta. Tähän tämä kypsä äiti vastasi haistatuksella. Pikkulapsi katsoi ihmeissään vieressä, kunnes äiti tempaisi hänet hirveällä voimalla hihasta viereensä ja veti loppuröökin vihaisena loppuun.

Toivottavasti joutuu kohtaamaan tekojensa seuraukset tulevaisuudessa.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voihan sitä suustan suoltaa ventovieraille ties ja vaikka mitä.

Sinullahan tuskin on paheita joista kukaan tulisi sinulle siitä mainitsemaan?

Vierailija
62/86 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman tupakkaakin, että äläs tuudittaudu tuohon:P

voi. Jonkin sorttisella todennäköisyydellä saan jonkun syövän elämäni aikana.

Mutta pointti onkin se, että en itse varta vasten sellaista hanki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle:

Mä en voi käsittää, että kuka sivistynyt ihminen menee tolla asenteella vielä vieraalle avautuun. Eipä taida itelläskään olla kaikki kotona!!!

Mistä sä voit tietää kyseisen ihmisen elämäntilanteen jne. Kyllä se sun tekopyhä pahennus varmasti auttaakin sitä odottajaa..

Vihaks pistää tollaset kaikkitietävät täydellisyydet, jotka yrittää pätee joka asiassa.

Vierailija
64/86 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi ämmä älähtää kun kalikka kalahti.

Totuus tekee kipeää.

Vierailija
65/86 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle: Mä en voi käsittää, että kuka sivistynyt ihminen menee tolla asenteella vielä vieraalle avautuun. Eipä taida itelläskään olla kaikki kotona!!! Mistä sä voit tietää kyseisen ihmisen elämäntilanteen jne. Kyllä se sun tekopyhä pahennus varmasti auttaakin sitä odottajaa.. Vihaks pistää tollaset kaikkitietävät täydellisyydet, jotka yrittää pätee joka asiassa.

Ihan oikein on puuttua, sillä tutkitusti tupakointi ei ole hyväksi ei sikiölle eikä aikuiselle. Elämäntilanne? Jos elämäntilanne vaatii kessua 24/7 niin kannattaa pitää ne jalat ristissä.

Itsekin sanon ihan taatusti kun vastaavaan näen. Turha siitä on vetää kasvimaata nenäänsä jos muita kiinnostaa kohdussa asuvan olot, ellei äitiä kiinnosta. Suuttuminen kertoo vaan, siitä, että osui arkaan paikkaan, sillä tunnetustihan se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa.

Sadistinen on sellainen "äiti" joka röökää odotusaika.

Vierailija
66/86 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% johtuu tupakasta. Ja en olisi toiminut ap:n lailla, vaikka pidänkin vääränä, jos tupakoi raskausaikana. Itse en tupakoi, en ole koskaan tupakoinut, en ole ymmärtänyt sen ideaa. Hengitetään pahanhajuista savua keuhkoihin :D

http://www.cancer.fi/tietoasyovasta/syopataudit/keuhkosyopa/

Vierailija
67/86 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyviä ootte analysoimaan ihmisiä muutamassa sekunnissa!

Siis mistä ties, että se vetää sitä röökiä 24/7 ?

En todellakaan ymmärrä polttamista missään elämäntilanteessa, mutta musta tuntemattomia on kaikenkaikkiaan turha tuomita, sillä pinnan alle on paha nähdä!

Vierailija
68/86 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä veikkaan että sinä "pyhimys" kuolet syöpään. Monet kun sinä luulee näköjään että tupakka on kuoleman aiheuttaja jos on polttanut eläessä.No ei ole näin.Itse en polta mutta voisin sun haudalla pistää tupakiksi ihan vaan kertoakseni että kuinkas nyt sulle noin kävi.BUHAHAHAHAA!!!

mitä.....?

En minä polta enkä näin ollen ole keuhkosyöpään sairastumassakaan.

Mutta rattoisaa keuhkoahtaumatautia kaikille tupakoitsijoille vaan! Kiitos kun kuolette nuorina eläkemenoja pienentäen:)

keuhkoahtaumaa voi saada myös vaikkei polta enkä sanonut mihin syöpään kuolet mutta aika sen sulle näyttää..mutta henkilökohtainen toive minulta sinulle ois vaikka aivokasvain.Siitä ei sun aivoille koituis edes paljon haittaa kun ovat nytkin noin huonot mutta tauti ajaisi asiansa..

Vierailija
69/86 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin hyväosaisuus olisi jotenkin huono asia...

Ja hyväosaiset eivät saisi mitenkään kritisoida jonkun riemuidiootin syöpäkääryleen imemistä.

Höpö höpö! Raskaana tupakoiva nyt on vaan niin kusipää typpi että moista saa ihan avoimesti ja selän takana haukkua.

Sinun logiikallasi moinen on tietty turhaa koska jossain päin soditaan tms. LOL!

Tuollaista asennetta voi odottaa korkeintaan yläasteikäiseltä kiusaajapissikseltä. Aikuisilta, varsinkin perheellisiltä, sitä odottaisi hieman kypsempää ja ratkaisukeskeisempää suhtautumista. Avoin ja selän takana tapahtuva haukkuminen, koska ihminen on ( milloin mistäkin syystä ) kusipää/idiootti, antaa todella kamalan esimerkin omille lapsillesi muiden kohtelusta ja pahoista puheista kärsii myös kohteen lapset, sivulliset.

Kuka tahansa osaa aukoa päätään. Konkreettisen, vilpittömän avun tarjoaminen se vasta munaa vaatiikin!

Vierailija
70/86 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kysyi tunteeko ketään tupakan vammauttamia lapsia niin kyllä minä tunnen, olin silloin vielä itse lapsi ja saman ikäinen kuin vanhin näistä kolmesta sisaruksesta mutta tiesin jo silloin pienenä miksi kaverini joutuvat kaikki vetämään kauheaa konetta kun eivät saa henkeä, kaikilla oli siis todella paha astma joka meni kyllä ohi kun he kasvoivat, äiti ja isä polttivat molemmat. kolmas ja nuorin näistä lapsista sitten ei ollutkaan niin terve, epämuodostumia ja aivovaurio. ja joo joku tupakointia puolustava nyt sanoo että ei se välttämättä johdu tupakoinnista. AIVAN SAMA se on väärin, mistä tietää, yksikin tupakka voi vaurioittaa ja minulle riittää sekin tutkimus jossa on kerrottu miten sikiö rimpuilee ja kärsii kohdussa. eli sehän on moninkertainen määrä jonka sikiö saa niitä myrkkyjä sinne kohtuun hei äly hoi! sikiön kerrotaan liikehtivän nopeammin ja sätkivän kohdussa ja siiten sen liikkeet loppuvat yhtäkkiä kunnes taas tilanne normalisoituu jonkin aikaa polton jälkeen. ja minulle riittää tuo näky jonka muistan loppuikäni ja nämä 3 sisarusta.

minulle on moni äiti-ihminen sanonut että "Kyllä mä ainakin poltin raskausaikana, eikä mun lapsil oo mitään" jopa ihmetellen sitä että minä lopetin! olen myös kuullut että neuvolassakin on just sellanen asenne et no polta nyt jos et PYSTY lopettaa ...ei morjes kyllä on ihmiset itsekkäitä!

ja joo kyllä, minun mielestäni myös abortti on murha, se ei nyt liity tähän mutta siitä asti kun sikiön sydän lyö niin mulle se on murha, jokanen saa määritellä asian niinku tykkää ja tehä abortin jos kokee sen tarpeelliseksi. se on ihan eri asia kuitenkin kuin tämä tupakointi.

minusta ap rohkea teko. ok se ei oo kiva että lapsi on kuulemassa mutta silti minusta hyvä homma kun joku ees uskaltaa avata suunsa kun neuvolassakin taputellaan vaan päähän. ei käy yhtään sääliks se äiti ja tottakai se haistattelee takas kun tietää itekin kuinka väärin se on mutta ei vaan välitä tarpeeks. ja luulen et se on ihan sama mitä tää tuntematon menee sanomaan, oli sit avun tarjoamista niin aivan varmasti tää kusipää olis vaan haistatellu takas, et mitä se sulle kuuluu... sietämätöntä, tutulleni oli mennyt portsari sanomaan ravintolassa sen maha pystyssä tupakoinnista ja tää tuttu suhtautu siihen iha neutraalisti ja sano et ymmärtää kyllä mut kyl se oli ärsyttävää.

mun mielestä ihan oikein kyllä mennä sanomaan..

Vierailija
71/86 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hissukat ei uskaltaisi tuollaista tehdä ;D

Vierailija
72/86 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä veikkaan että sinä "pyhimys" kuolet syöpään. Monet kun sinä luulee näköjään että tupakka on kuoleman aiheuttaja jos on polttanut eläessä.No ei ole näin.Itse en polta mutta voisin sun haudalla pistää tupakiksi ihan vaan kertoakseni että kuinkas nyt sulle noin kävi.BUHAHAHAHAA!!!

mitä.....?

En minä polta enkä näin ollen ole keuhkosyöpään sairastumassakaan.

Mutta rattoisaa keuhkoahtaumatautia kaikille tupakoitsijoille vaan! Kiitos kun kuolette nuorina eläkemenoja pienentäen:)

keuhkoahtaumaa voi saada myös vaikkei polta enkä sanonut mihin syöpään kuolet mutta aika sen sulle näyttää..mutta henkilökohtainen toive minulta sinulle ois vaikka aivokasvain.Siitä ei sun aivoille koituis edes paljon haittaa kun ovat nytkin noin huonot mutta tauti ajaisi asiansa..

lienee joku ongelma...

Kyllä tupakan täytyy olla namia kun se tuollaista tekstiä saa jonkun kirjoittamaan.

KÖH KÖH vaan vielä kerran:)

Vierailija
73/86 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kysyi tunteeko ketään tupakan vammauttamia lapsia niin kyllä minä tunnen, olin silloin vielä itse lapsi ja saman ikäinen kuin vanhin näistä kolmesta sisaruksesta mutta tiesin jo silloin pienenä miksi kaverini joutuvat kaikki vetämään kauheaa konetta kun eivät saa henkeä, kaikilla oli siis todella paha astma joka meni kyllä ohi kun he kasvoivat, äiti ja isä polttivat molemmat. kolmas ja nuorin näistä lapsista sitten ei ollutkaan niin terve, epämuodostumia ja aivovaurio. ja joo joku tupakointia puolustava nyt sanoo että ei se välttämättä johdu tupakoinnista. AIVAN SAMA se on väärin, mistä tietää, yksikin tupakka voi vaurioittaa ja minulle riittää sekin tutkimus jossa on kerrottu miten sikiö rimpuilee ja kärsii kohdussa. eli sehän on moninkertainen määrä jonka sikiö saa niitä myrkkyjä sinne kohtuun hei äly hoi! sikiön kerrotaan liikehtivän nopeammin ja sätkivän kohdussa ja siiten sen liikkeet loppuvat yhtäkkiä kunnes taas tilanne normalisoituu jonkin aikaa polton jälkeen. ja minulle riittää tuo näky jonka muistan loppuikäni ja nämä 3 sisarusta. minulle on moni äiti-ihminen sanonut että "Kyllä mä ainakin poltin raskausaikana, eikä mun lapsil oo mitään" jopa ihmetellen sitä että minä lopetin! olen myös kuullut että neuvolassakin on just sellanen asenne et no polta nyt jos et PYSTY lopettaa ...ei morjes kyllä on ihmiset itsekkäitä! ja joo kyllä, minun mielestäni myös abortti on murha, se ei nyt liity tähän mutta siitä asti kun sikiön sydän lyö niin mulle se on murha, jokanen saa määritellä asian niinku tykkää ja tehä abortin jos kokee sen tarpeelliseksi. se on ihan eri asia kuitenkin kuin tämä tupakointi. minusta ap rohkea teko. ok se ei oo kiva että lapsi on kuulemassa mutta silti minusta hyvä homma kun joku ees uskaltaa avata suunsa kun neuvolassakin taputellaan vaan päähän. ei käy yhtään sääliks se äiti ja tottakai se haistattelee takas kun tietää itekin kuinka väärin se on mutta ei vaan välitä tarpeeks. ja luulen et se on ihan sama mitä tää tuntematon menee sanomaan, oli sit avun tarjoamista niin aivan varmasti tää kusipää olis vaan haistatellu takas, et mitä se sulle kuuluu... sietämätöntä, tutulleni oli mennyt portsari sanomaan ravintolassa sen maha pystyssä tupakoinnista ja tää tuttu suhtautu siihen iha neutraalisti ja sano et ymmärtää kyllä mut kyl se oli ärsyttävää. mun mielestä ihan oikein kyllä mennä sanomaan..

Vierailija
74/86 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi ämmä älähtää kun kalikka kalahti. Totuus tekee kipeää.

ämmitelläänkin vielä. Opeta sinä tuo omille lapsllesi, taitavatkin osata jo.

Vierailija
75/86 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoiva ÄMMÄ

Vierailija
76/86 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoiva ÄMMÄ

Ooksä sitten lutka?

Vierailija
77/86 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttanut ennen vaikka kaksi askia päivässä ja vähentänyt vaikka kahteen päivässä tms.. ei kukaan tuntematon voi tietää mitä toisen elämässä on meneillään tai mitä hän on yrittänyt tehdä asioilleen. Tutkimusten mukaan tupakoivilla odottajilla on enemmän ongelmia esim. parisuhteessa ja heillä on enemmän masennusta (toisin sanoen: tupakointi voi olla merkki mm. erityisen tuen tarpeesta raskaus/vauva-aikana). En oikein ymmärrä mitä tuollainen selvästi aggressiivinen käytös hyödyttää sikiötä.

Ihan eniten ihmetyttää, kun jotkut suoraan sanovat, että äiti ei välitä: mistä te sen tiedätte? Ei kaikki ole välttämättä välinpitämättömyyttä. Joku voi olla vaikka heikko, masentunut, ahdistunut tai mitä vain, mikä vaikeuttaa tupakoinnin lopettamista. Toki osa ei varmasti oikeasti välitä, mutta ei kaikki ole sellaisia.

Vierailija
78/86 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli raskaana taikka ei. Todella tökeröä, kuka luulet oikein olevasi?

Vierailija
79/86 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana tupakoivilta pitäisi ottaa lapsi huostaan - miten ihminen, joka pahoinpitelee lasta noin törkeästi jo raskausaikana olisi yhtään sen parempi äiti lapsen synnyttyä?

hehheh.

Samaiset höhöt öuuötavasti ovat näitä joiden mielestä abortti on murha, jota se ei ole.

Vierailija
80/86 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riskeistä, joita tupakointi odotusaikana aiheuttaa niin saa siitä mielestäni sanoa. Tyyli tietysti asiallinen, mutta riittävän suora. En tajua, miksi ei voisi sanoa.

Ei kuulu satunnaiselle ohikulkijalle eikä muillekkaan, oli se kuinka tyerää vaan.

Ja kyllä täytyy ihmetellä miksei tästä "pahoinpitelystä" ole suome rikoslaissa mainintaa, ainiin ei "murhastakaan" ole, siitä abortista siis.

Fiksumpaa olis ollut polttamatta, mutta joku raja tuossa höyryymisessäkin.