Miksi ihmiset on niin ilkeitä täällä?
Pistää miettimään, mistä johtuu. Olen muutaman kerran käynyt täällä lueskelemassa ja on kyllä pistänyt kovin silmään nuo ilkeilyt.
Jatkavatkohan entiset koulukiusaajat täällä? Minkähänlaisia äitejä he ovat, jos tuollaisen käyttäytymismallin antavat lapsilleen..
Kommentit (28)
Joskus ihan itken. Siksi olen vähentänyt palstailua ja olen enemmän hommafoorumilla.
Välillä tuntuu että en ole ihan tasavertainen keskustelija täälä naisten kanssa. Yleensä en näytä lapsille pahaa oloa minkä saan täältä.
T: 11cm mies
turhautneet äidit.
Heittävät hernesoppaa miehen päälle laskiaismäessä.
Koska netissä ainoa tapa saada kunnon keskustelua on olla räväkkä, kärjistää ja jopa ilkeillä.
Olen aloittanut lukemattomia keskusteluja tyylillä voisiko joku auttaa minua asiassa X, johon olen saanut maksimissaan kaksi vastausta, joskus en yhtään.
Sitten tajusin aloittaa todella riitaa haastavalla ja yksipuolisella väitteellä ja jo alkoi tulla monipuolista keskustelua ja uusia näkökulmia.
kun joku kysyy asiallisesti neuvoa johonkin arkaluontoiseen tai vaikeaan asiaan ja sitten saa hirveät hyökkäykset päälle. En voi todella ymmärtää miksi edes nimettömyys rohkaisisi tekemään näin. Ja tosielämän ilkeys yleensä loppuu lyhyeen kun ihmiset joutuvat oikeasti kohtaamaan.
Ja olen täysin eri mieltä siitä että hyvää kerskustelua syntyy ainoastaan riitaa haastamalla, itseasiassa en pidä sellaisia kreskusyteluja kovinkaan hedelmällisinä.
hiljaisia kotirouvia nyrkin ja hellan välissä, alistuvat kaikkeen, eivätkä uskalla sanoa vastaan jne.
Sellaisia mä luulen olevan.
mutta onneksi on myös maailmakuvaltaan avarasydämisiä ihmisiä, jotka omien vaikeuksien keskellä ymmärtävät muitakin eivätkä syyttele toisia. :)
mulla tulis mieleen, ettei heikot muualla voi oikeen räkyttää tällä tavalla. Turpaanhan nämä av-neropattikaikentietäjätotuudentorvet sais, jos menisivät ilkeilemään näin jossain oikeasti. Vahvat ja fiksut ihmiset eivät alennu moiseen.
Että ei kannatta välittää, vaikka en itsekään pidä ilkeistä ihmisistä. Mutta ei niillä ole kyllä kaikki kotona, joten ollaan onnellisia, ettei meillä ole äin perustavanlaatuisia vajaavuuksia.