Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheneuvolaan parisuhdeongelmien vuoksi=

Vierailija
06.03.2011 |

Aviomieheni on varannut ajan perheneuvolaan, jossa olisi tarkoitus puhua parisuhdeongelmista. Jonoa perheneuvolaan on, mutta suostuivat kyllä antamaan ajan parin kuukauden päästä. Aika näyttäisi olevan kuitenkin sosiaalityönrekijälle. Itseäni alkoi epäilyttää. Voiko sosiaalityöntekijällä olla taitoa/pätevyyttä parisuhdeterapointiin? Alkaa tuntua aika turhalta koko käynti...



Onko kenelläkään kokemusta perheneuvoloista parisuhdeongelmien selvittelyssä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla