Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perussuomalaisia on hieman moitittu, että he eivät tiedä asioita,

Vierailija
06.03.2011 |

kuten ilmeni mm. Kike Elomaasta A-talkissa, mutta mitä sitten?

Kansanedustajien pitää edustaa kansaa, joten kyllä sinne Arkadianmäelle pitää niitä tyhmempiäkin valita, ihan yhtä arvokas se heidänkin mielipide on.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin toivon, että mun maani asioista päättävät älykkäät ja mielellään melko avarakatseiset henkilöt. Toivon, että kansanedustajat asettavat _oikeasti_ maan edun etusijalle, päätöksiä ei tehtäisi rahoittajien, talouselämän tai ääri-ideologian tarpeisiin.

Vierailija
2/12 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin toivon, että mun maani asioista päättävät älykkäät ja mielellään melko avarakatseiset henkilöt. Toivon, että kansanedustajat asettavat _oikeasti_ maan edun etusijalle, päätöksiä ei tehtäisi rahoittajien, talouselämän tai ääri-ideologian tarpeisiin.

ja sitten kun menee pieleen, niin muutetaan päätöstä.

Niinhän se menee ihan tavallisenkin ihmisen elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/12 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on ihan pihalla. Tony Halmekin oli pihalla kuin lumiukko, koska sillä ei kertakaikkiaan ollut millä pelata. Valiokuntatyöskentely on vaativaa ja jos ei ole riittävää pohjakoulutusta tai aivot ylipäätäänkään kunnossa on vaikea pysyä kärryillä kun asiat ovat abstrakteja ja oman työn jälkeä ei pääse näkemään juuri koskaan. Paskaa sataa niskaan joka tapauksessa.

Vierailija
5/12 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluksi kuin litran mittaa..

Vierailija
6/12 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA jos ei tiedä perusasioita politiikasta, niin mun mielestä siinä on ongelma. Esim. persut esittivät säästökohteiksi ylen ruotsinkielisen toiminnan (jota valtio ei siis tue nytkään) ja Eu-jäsenmaksut (joihin yksi maa ei voi mitenkään vaikuttaa eikä päättää maksaa vähemmän). Soini myös eräässä haastattelussa kritisoi kehitysapua siitä, että rahat annetaan korruptoituneille hallituksille ja näin ei todellakaan enää ole. Kehitysavun alkuaikoina kylläkin, mutta ei enää.

Jos ottaa asioihin kantaa, kritisoi ja haluaa muutosta, niin minun mielestäni pitäisi tietää mitä vastustaa ja mitä haluaa muuttaa.

Kokoomus on riemuissaan persujen menestyksestä, sillä se on ihanteellinen kumppani hallitukseen - niitä voi viedä kuin pässiä narussa. Persuja äänestävät pelaavat kokoomuksen pussiin.

Vierailija
7/12 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kuuluvat rahat!

Vierailija
8/12 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi tasapuolisuuden vuoksi mielenkiintoista nähdä, mitä vähemmän koulutetut sanovat? ;)

Vierailija
9/12 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä kunhan mun edustajani hakee sieltä mulle kuuluvat rahat!

Sekö siis valitaan eduskuntaan hakemaan sulle rahaa?

Vierailija
10/12 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten tänä vuonna aion äänestää ja arvatkaapa mitä puoluetta ;)

En ainakaan kokoomusta :D

Vierailija
11/12 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan enää samaa virhettä.

Annan mahdollisuuden persuille.

Vierailija
12/12 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljasti TV-lähetyksessä, että ei ymmärrä, mitä ALV tarkoittaa. Ja hän on sentään valtionvarainministeri!