Onko miehesi humalassa vastenmielinen?
Mua suututtaa, kun mies alkaa olla huppelissa. Se on tosi ärsyttävä. Toistaa koko ajan samoja asioita ja on tekoiloinen lasten silmissä. En kestä häntä humalassa ollenkaan!
Kommentit (57)
kaikki on vastenmielisiä kännissä ollessaan
Me juomme humalaan vain ystävien kesken. Lapset ei kuulu illanviettoihin. Mieheni on hurmaava humalassa, toki myös selvinpäin.
N vm-71
Olen itse ainakin helvetin ärsyttävä
Ettei menisi miesvihaksi niin muistettakoon että känniääliö ei ole sukupuolittunut sana.
Kyllä lärveissään oleva nainenkin osaa yhtälailla kuin mieskin.
Itse otan vain itsekseni ollessani.
Ihmettelen miksi monet kaverit suostuu toistuvasti olemaan känniördääjän kanssa iltaa viettämässä? Mulla ainakin oli tapana kadota paikalta jos tuoppeja on mennyt tietty määrä.
Jokaikinen ihminen on humalassa ärsyttävä. Ne ei vaan itse tajua sitä.
Juoko ap:n mies oikeasti lasten läsnäollessa itsensä humalaan? Miksi ihmeessä?
Sanotaan vaikka näin, että kyllä mä hänestä enemmän pidän selvinpäin. Mutta en pidä häntä "vastenmielisenä" humalassa.
Exäni oli ihan aidosti vastenmielinen; huutaja ja riidanhaastaja. Siihen verrattuna artikulointivaikeudet ja paska läppä ovat aika pientä.
Meillä mies on humalassa hauska ja leikkisä. Tekee kepposia ja tarinoi nokkelia juttuja pilke silmäkulmassa. Välillä tanssahtelee ja liikehtii eloisasti ja sitten taas hauskuuttaa muita läsnäolijoita.
Ei ole. Meillä on aina hauskaa yhdessä viihteellä.
Eksä taas oli kännissä täysi ihmispaska. Haastoi riitaa, jankutti, lakkasi ymmärtämästä sanaa ei... Alkoholi oli suurin syy miksi otin eron. Ei olisi pitänyt sellaista miestä katsoa lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Juoko ap:n mies oikeasti lasten läsnäollessa itsensä humalaan? Miksi ihmeessä?
Raamatun mukaan Jeesus teki ihmeitä. AP:n miehestä en tiedä.
Ei muutu oikeastaan ollenkaan alkoholin alaisena, ehkä vähän hilpeämpi vaan.
Eli ei lainkaan vastenmielinen humalassa.
Mieheni on normaali humalassa. Siitä just tykkään ettei luonne muutu edes humalassa . Ei ole väkivaltainen ollut koskaan, ei huuda eikä mitään. Välillä tulee persettäni puristelemaan ja sanoo mulla on valtakunnan paras perse.
En osaa sanoa, en ole koskaan nähnuyt häntä humalassa, hän näet osaa juoda sivistyneesti.
Aika harva on humalassa viehättävä tai mukava. Oli sitten nainen tai mies.
Oli
sitten kerroin millainen hän on kännissä. Oli luullut että inhoan hänen ryyppäämistään siksi, että Metelöi.
Kun kerroin ei äänet haittaa vaan se, että pelkään häntä kännissä - ei ole väkivaltainen, mutta sanoo suoria sanoja, jotka loukkaa.
kahden päivän mökötyksen jälkeen sanoi, ei tule juomaan nähteni enää ikinä.