Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ihmisiä, jotka tekevät pätemiskilpailun joka h***tin asiasta?

Vierailija
03.11.2007 |

Ihan vähäpätöisistäkin jutuista saadaan aikaan ylimielinen mukavitsikäs kommentointi: " Ai teillä vasta _nyt_ istutetaan kanervia." " Ai teillä vasta _kymmeneltä_ syötiin aamupalaa."

Jaksaa myös kertoa, miten HÄN on niin hyvin saanut lapsensa käymään potalla, syömään lautasensa tyhjäksi ja miten HÄN on onnistunut opettamaan lapsen sanomaan tervehdittäessä päivää. Tärkeitä taitoja tietysti, mutta miiiiiiiiiiksiiiii tämän tyypin pitää näissä asioissa korostaa sitä omaa rooliaan sen sijaan, että iloitsisi, kun LAPSI oppi tekemään tarpeensa pottaan ja sitä rataa.

Ai niin, tämä henkilö on muuten mies. Mitä ajattelisitte tämmöisestä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

peitellä tuommoisella itsekorostuksella?

Vierailija
2/7 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin yhteydenpitoa vähennetty, en jaksa itsensä jatkuvaa tehostusta kuunnella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa minäkään hänen seuraansa. Oikein " maailman ainoa ja paras ja täydellisin isä" . Tekee myös yksityiskohtaista selkoa lastensa ruokavaliosta koko ajan.

Vierailija
4/7 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi emme ole tekemisissä enää.

Vierailija
5/7 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi tällaista ystävää. Toinen tekee (paras ystäväni) sen niin tyylikkäästi, etten jaksa ärsyyntyä, mutta toinen ystävä käy välillä hermoon. Mulla on kuitenkin sen verran hyvä itsetunto, etten alenna mielikuvissani itseäni ainakaan kovin kauaksi aikaa huonommaksi, kun kaveri ylistää itseään. minä olen joskus ihan tahallani pistellyt takaisin. Muistui mieleeni keskustelu, jossa kaveri painotti voimakkaasti, kuinka hyvä äiti hän on, kun hän uhrautuu monena iltana viikossa lapsensa harrastuksen vuoksi (kuljettaa, osallistuu talkoisiin jne). Hän myös oli vahvasti sitä mieltä, että on väärin lasta kohtaan, jos häntä ei laita harrastamaan, sillä silloin voi vaikka ammatti mennä ohi. Silloin mua sieppas, sillä hän tietää, että meidän lapsilla ei ole säänn. harrastuksia ja tulkitsin koko kommentin piikittelyksi Minä sitten piikittelin takaisin: " Ai niinkö, me taas ajattelemme, että pieni lapsi ei tarvitse kodin ulkopuolista harrastusta, jos hän käy päivisin hoidossa. Tulee aika rankka päivä, jos vielä illalla pitää mennä johonkin. Olemme ammattikasvattajina havainneet, että pienet lapset tarvitsevat mieluummin vapaata leikkiä, lepoa, satuhetkiä vanhempien kanssa ja tutustumista moneen eri asiaan/lajiin (hiihto, luistelu, mäenlasku, museot, leikkipuistot, konsrtit...) yhdessä vanhempiensa kanssa. Kyllä lapsi ehtii harrastaa isompanakin ja mistäs sitä tietäisi oikean lajin pariin tenavansa ohjata, jollei hän pääse kokeilemaan kuin sitä harrastamaansa lajia" .

Vierailija
6/7 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hoitaa kotona pisimpään. Kuka imettää pisimpään. Kuka ei käytä lapsenvahtia koskaan. Kenen lapset lopettavat rattaiden käyttämisen tasan vuoden ikäisenä ja kävelevät joka paikkaan. Kenellä on kallein (ja teknisin haalari). Kuka pukeutuu kalleimpiin merkkivaatteisiin...

Vierailija
7/7 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän