Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tuntenut sekä Martina Aitolehden että Merikukka Forsiuksen lapsena

Vierailija
05.03.2011 |

Haluatko kysyä minulta jotakin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
2/17 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukunimi oli silloin toinen kuin nyt. Ihan nätti oli ja tukka tumman ruskea. Aika samannäköinen kuin nyt. Oli yksinhuoltajaäidin lapsi, sanoisin siis että alempaa luokkaa mutta kuitenkin melko tavallinen.

Mikahan sun yhteiskuntamalli oikein on, jos opettaja on alempaa sosiaaliluokkaa?!

Tunsin hänet ala-asteella, kun olimme rinnakkaisilla luokilla. Ei silloin tiedetä kaikkien ammattia. Jotenkin vaan muistan kuulleeni, että äidillä ei ollut elämä ihan kohdallaan.

En siis väitä, että ope on alempaa sosiaaliluokkaa.

t. ei-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HE ovat olleet peruskouluikäisiä siis. Siten tietty vähän vaikeampi verrata heitä keskenään kun sitä ikäeroa tosiaan kymmenisen vuotta on. Martina silloin sellainen enemmän diivan oloinen kuin Merikukka, joka oli poikatyttö. Vähän sellainen hikipinko kylläkin tuo jälkimmäinen ja kireä.

Vierailija
4/17 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko se alemmasta sosiaaliluokasta?

Vierailija
5/17 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sen verran suuri ettei ne kavereita ole ollut.

Vierailija
6/17 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukunimi oli silloin toinen kuin nyt. Ihan nätti oli ja tukka tumman ruskea. Aika samannäköinen kuin nyt. Oli yksinhuoltajaäidin lapsi, sanoisin siis että alempaa luokkaa mutta kuitenkin melko tavallinen.

Vierailija
7/17 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

peruskouluikäisinä eli olet jossain sellaisessa asemassa et...

Ope,terkkari,talkkari....Voidaan varmaan sanoa ettet ole TUNTENUT kumpaakaan,Tiennyt heidät koulusta.Mä oon käynyt kallion ilmaisutaiteen lukion ja voisin luetella heti 20 tunnettua ihmistä väittäen tunteneeni sen perusteella et he oli samas koulus.Mut en luettele koska en oikeesti laske tunteneeni jos nyt samalla käytävällä kävelin jne.

Vierailija
8/17 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran Merikukan 10v sitten ja sanoin sori, kun tönäsin vahingossa stockkalla.

Martinan näin 3v sitten kuntosalilla ja sanoin sori, kun oltiin änkeämässä samaan aikaan sisään.

Mitä siis haluatte tietää. Voin kertoa mitä vaan kun tunnen ne niin hyvin.

Vierailija
9/17 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä merikukka oli oikeesti takakiree poikatyttö ja vielä ehkä sellanen... vähemmän viehättävä ulkoisesti.

Vierailija
10/17 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran samassa ruokakaupassa , Tuusulan S-marketissa, kuin Kaija Koo, valikoimme talouspaperia samassa hyllyvälissä samaan aikaan.

Olen nänhnyt Mikko Kuustosen Mikkelin Graanin Alkon ulkopuolella vaimoaan odottamassa tyttärensä kanssa.

Olen nänyt Esko Ahon Tallinnan stokkalla lasten leluosastolla kännykkään puhumassa.

Mieheni on kuskannut taksissa Andy McCoyta.

Tunnen heidät siis. Voin kertoa lisää näistä julkkiksista ihan mitä tahansa, kysy rohekasti ihan mitä tahansa !!

Vierailija
11/17 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä merikukka oli oikeesti takakiree poikatyttö ja vielä ehkä sellanen... vähemmän viehättävä ulkoisesti.

Tommosen kuvan se nainen on itsestään antanut julkisuudessakin. En ole ikinä tykännyt siitä naisesta.

Vierailija
12/17 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tuntee Merikukan sen takakireydestä???.

Merikukka pelas vuosia tennistä samaan aikaan mun kans eräällä itähelsinkiläisellä hallilla joten sen perusteella mä tunnen Merikukan koska tiedän et se on ....pitkä.=D

Vierailija
13/17 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nro 13: justiinsa, ehkä me tunnetaankin toisemme!

Ja sille joka ihmetteli että miten voin hyvin tuntea molemmat koska ko. naisilla on n. 10 vuotta ikäeroa, niin miksi ihmeessä en voisi? Samaan aikaan en heidän kanssaan kyllä ole ollut tekemisissä, siksi nimenomaan sanoin, että heidän vertaaminen keskenään on vähän vaikeaa.

Merikukka muuten suosi lähinnä sinisiä vaatteita eri sävyissä, paljon muita värejä hänellä ei käytössä ollut. Eikä ikinä mitään tyttömäistä kuten esim. hametta, siksi onkin ollut vähän hämmentävää nähdä hänestä kuvia hame tai jakkupuku päällä tai meikattuna. Mutta ääni on samanlainen edelleen kuin silloin vuosia sitten, tosi käheä.

Ja Martinan isä oli ruotsalainen, eivät asuneet yhdessä.

t. ap

Vierailija
14/17 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikahan sun yhteiskuntamalli oikein on, jos opettaja on alempaa sosiaaliluokkaa?!

Vierailija
15/17 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on yh:n jälkeläinen, eihän mielestäni SIIS ole alempaa sosiaaliluokkaa :D

Tiedän lukuisia korkeakoulutettuja, varakkaita, menestyviä ihmisiä jotka ovat eronneita ja joilla on lapsi tai useampia.

16/17 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen NHL pelaajan ja lainasin hänen lapselleen turvaistuinta autoon. Tapio korjus ja mikaela ingberg(vai mikä se oli) ovat valmentaneet minua. Olen tavannut Ville virtasen jne jne...saanko nyt soittaa radio novan "melkein sukua julkkikselle" osioon,hehe.

oikeesti...evvk :P

Vierailija
17/17 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samassa koulussa hänen kanssaan Taivaskalliossa. Mä oli ylä-asteella ja Marco lukiossa. Oli suloinen poika lukio-iässä, rusekat kiharat hiukset ja muistan että oli koulun näyetelmäkerhossa mm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi