Mitä mieltä olette K-marketin tv mainoksista?
Kommentit (28)
lähes tuon mainoksen takia en käy k-kaupoissa.
Kauppias on turhan tyrkky!
nimittäin tuo "kauppias" on minun vanha koulukaverini.
Ja aina kun mainos tulee,lapsemme huutavat," äiti,tuu kattomaan,täällä on taas se .....(nimi)"
K-kaupassa töissä olleena voin sanoa että vituttaa. Todellakaan ei ainakaan oma kauppias ja henkilökunta olleet mitään päivänpaisteisia leppoisia asiakaslähtöisiä setiä ja tätejä.
Lohitarjouskin on voimassa vasta vuonna 2012, eli aikaansa edellä.. olisikohan pitänyt mainos oikolukea?
En halua ikinä käydä kaupassa jossa kauppias lukee mun ajatukset!!!!
jotain niin häpeällisen hirveetä...ja se, missä se nainen leikkii "hämmästynyttä" puskateatterityyliin siinä leipähyllyn edessä...
Noin hirveeltä se sitten näyttää, kun puskasta revästyt, täysin lahjattomat ihmiset laitetaan "näyttelemään".
se on jännä että K-kauppojen "tarjoukset" on
saman hintaisia (jos ei kalliimpiakin) kuin S-ketjun normihintaiset tuotteet..
on myös suuria aluekohtaisia eroja. Sen lisäksi pitää todeta että "tarjous" ei automaattisesti tarkoita sitä, että hinta olisi jotenkin normaalihintaa alempi. Kauppias nyt tarjoaa asiakkaalle mitä tarjoaa.
ovat hassuja kun ne tarjoukset ovat sitten jotain "sipsit, banaanit ja sikspäkki lonkeroa"-tyylisiä. Mie en ymmärrä ketkä sellaisia päivälliseksi syövät
monesti tulee hymy suupieleen, ku ko. mainoksen näen, mutta pikkasen "vanhanaikainen" kuitenkin tyyliltään. Kuitenkin 100 kertaa parempia, ku esim. Citymarketin mainokset, jossa kauppiaat rivissä vilkuttaa!!!
että mun mies aikoi lopettaa K-kaupassa käynnin kokonaan.
ovat hassuja kun ne tarjoukset ovat sitten jotain "sipsit, banaanit ja sikspäkki lonkeroa"-tyylisiä.
Mie en ymmärrä ketkä sellaisia päivälliseksi syövät
Tarkoituksena varmaan ärsyttää ja siinä totisesti onnistuttiin.
että mun mies aikoi lopettaa K-kaupassa käynnin kokonaan.
tuo kauhea ylipirteä tekohymyrallatus sai oikeasti niskavillat pystyyn! Hrr..
Mutta se Lidlin jugurtteja mainostava juttu on kerrassaan mainio. Kohtahan siihen ehkä kyllästyy, mutta vielä jaksaa naurattaa se "Mitessss tää on näin lässsssähtäny" kun oon nähny pätkän ehkä 10 kertaa. Tosin mielestäni koko homma ei liity mitenkään jugurtteihin, että ensimmäiset 5 kertaa meni ihan ohi että mitä se mainostaa. Mutta nyt tosiaan muistan.
Älykäs mainosmies on siis ollut, on saanut minut ajattelemaan mainosta muulloinkin kuin sitä katsoessa! Siis kun piti asioikseen vahtia että mitä siinä mainostetaan.
Vaan enpä kyllä säntää Lidliin ko. jugurtteja ostamaan, todellakaan.
Mutta se Lidlin jugurtteja mainostava juttu on kerrassaan mainio. Kohtahan siihen ehkä kyllästyy, mutta vielä jaksaa naurattaa se "Mitessss tää on näin lässsssähtäny" kun oon nähny pätkän ehkä 10 kertaa. Tosin mielestäni koko homma ei liity mitenkään jugurtteihin, että ensimmäiset 5 kertaa meni ihan ohi että mitä se mainostaa. Mutta nyt tosiaan muistan.
Älykäs mainosmies on siis ollut, on saanut minut ajattelemaan mainosta muulloinkin kuin sitä katsoessa! Siis kun piti asioikseen vahtia että mitä siinä mainostetaan.
Vaan enpä kyllä säntää Lidliin ko. jugurtteja ostamaan, todellakaan.
jossa ne kauppiaat on naimisissa keskenään, ja kertovat miten toinen tulee todella aikaisin töihin, ja miten toinen on todella pitkään töissä. Kertovat että toinen vie lapset aamulla hoitoon, eli lapsia on. Sitten oikein ylpeästi nauravat että viettävät paljon enemmän aikaa kaupassaan kuin kotona. Todella ylpeitä vanhempia. Jotenkin vituttaa :D
K-kaupan joulumainos sai kylmät väreet kulkemaan. Kamala tekopirteä allötys!
saman hintaisia (jos ei kalliimpiakin) kuin S-ketjun normihintaiset tuotteet..
ja joo, ärsyttäviä mainoksia ovat!
Olen aivan varma että K-marketin mainoksen kaikkitietävä myyjä saa voimansa luciferilta =D