Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätin kissaihmisen palkkaamatta

Vierailija
05.03.2011 |

Jännä tämä koira- / kissaihmiskeskustelu. Pakko myöntää, että kyllä se itseenikin vaikuttaa. Olen henkeen ja vereen koiraihminen, ja kahden tasavahvan työpaikan hakijan joukosta valitsin sen koiraihmisen.

Mielestäni se ei vaikuttanut, mutta rehellisyyden nimissä on sanottfava, että saattoi sillä olla merkitystä ihan tiedostamattani.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaa kissaihmisen tasavahvoista hakijoista. En ikinä kehtaisi kertoa tätä kenellekään.

-hrm

Vierailija
2/8 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tykkää molemmista tai on molempia? Tai jossei tykkää kummistakaan?

Mistä se edes tulee aina työhaastattelussa edes esille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työhaastattelussa esille? Ei ihme, että naiset ei etene pomoina jos palkkaavat henkilökuntaa sen mukaan, että joku tykkää kissoista. Mahtaa olla kiva kun on bimbopomo...

Vierailija
4/8 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen huomannut että työelämässä pärjää paremmin tyypilliset kovat koiraihmiset...Tiedän, ettei voi täysin yleistää, mutta kaikkein sairaimmat tyypit joihin olen työelämässä tutustunut, ovat olleet koiraihmisiä. Eräs oli alle 60v. nainen joka oli ihan täys kaheli yksityisyrittäjä.

Itse tykkään sekä kissoista että koirista, mutta kissat on ylitse muiden. Karsastan etenkin "tappajakoiran" omistajia, koiria en niinkään.

Vierailija
5/8 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko sanoa että jos joku palkkaa vain siksi että joku on tuollainen höppänä eläinhössö, niin ei taida olla kummoinen työkään kyseessä...

Vierailija
6/8 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tykkää molemmista tai on molempia? Tai jossei tykkää kummistakaan?

Mistä se edes tulee aina työhaastattelussa edes esille?

Multa on ainakin kyselty harrastuksista työhaastatteluissa ja silloin mainitsen koirani (lenkkeily)

Vierailija
7/8 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat aika usein narsisteja, turha alkaa sitten valittelemaan kun kaikki kusee ja joudut selvittelemaan niiden aiheuttamia sotkuja. Ja suomessahan on tunnetusti vaikeaa paasta eroon ei-toivotuista tyontekijoista.

Vierailija
8/8 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et rekrytoinut meille tai jos rekrytoit niin palautetta oletkin sitten saanut jo. Tiimiimme valittiin juuri tuollainen henkeen ja vereen koiraihminen ja nyt sitten työajallakin kuunnellaan vaan koirajuttuja. Ammatillisesti tällä ihmisellä ei ole vielä ollut mitään annettavaa, kunhan roikkuu mukana ja esittelee koiran ultrakuvia kesken palaverin, huoh :/ Muut yrittävät kääntää asian työjuttuihin ja viiden minuutin takia tulokas selittää taas koirastaan! Pohtii muun muassa saako palkallista vapaata pitää kauankin pentujen syntymää odotellessa ja sen jälkeen... Ei taida työt jatkua koeajan jälkeen ainakaan meidän tiimissä, ja tästä lähtien saadaankin valita työntekijät itse. Taitaa tulla rerytoijasta turha, ei ole tästä henkilöstöpuolen ihmisestä eka valitus mikä nyt tuli.