Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos näet naisella mustan silmän, niin ajatteletko heti kotiväkivaltaa

Vierailija
05.03.2011 |

Voiko musta silmä tulla mistään muusta kuin siitä, että lyödään?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kerran aivan järkyttävä musta silmä kun pesäpallo tuli todella kovaa silmääni. AUTS!

Vierailija
2/12 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikauttamassa silmäpussinsa ja niin olikin kun viimeksi näin mustasilmäisen tutun. Tosin molemmat silmät oli mustina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos on öykkärin tai amisteinin näkönen niin ajattelisin, että päissään ottanu matsia jossain baarin pihalla.

Vierailija
4/12 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eskarissa eräällä mammalla oli musta silmä ja näytti kyllä ihan siltä että siihen on nyrkki heilahtanut...sääliksi kävi.

Vierailija
5/12 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua yksi lapsistani löi kerran pienenä sellaisella onnettomalla leikki juomalasilla(muovisella) juuri silmän alapuolelle luuhun. Tuloksena oli AIVAN KAMALA mustasilmä. Seuraavana t. sitä seuraavana päivänä oli neuvola. Punasena sitten yritin selitellä heti alkuunsa mistä musta silmä oli kotoisin=)

Vierailija
6/12 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse todella tapaturma-altis ihminen ja onnistun telomaan itseäni vaikka kuinka kummallisilla tavoilla. Siksi pystyn keksimään näkemälleni mustalle silmälle monenlaisia selityksiä.

Vierailija
7/12 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammasleikkauksesta musta silmä.

Vierailija
8/12 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen perusteella vetäisin mahdolliset johtopäätökset.

Vierailija
9/12 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kerran löin itse silmäni kipeästi kaapinkulmana. Mustaksihan se tuli, ja heti oli paremmat tuttavat kyselemässä että löikö joku.

Vierailija
10/12 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en silti luule, että olis saanut turpaan. Eli siis tulee se asia mieleen, mutta ymmärrän mustan silmän voivan johtua monesta muustakin asiasta. Itse joskus törmäilin salibandya pelatessa, naama oli tosiaan kuin mukiloidulla jonkun aikaa.

Vierailija
11/12 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itselläni tuli kerran mahtava musta silmä, kun lasta nukutin, oli pimeää ja jostain kuulu yhtäkkiä ääni, jota noustiin yhtäaikaa yhdessä ihmettelemään. Ja lapsen kivikova pää kopsahti minun poskipäähän niin, että tähtiä näin. Sitten itki lapsi ja itkin minä. Minä siksi, kun kävi niin julmetun kipeää,lapsi siksi, kun säikähti.

No, ei siinä mitään. Iltaopiskelija olen, ja seuraavana iltana oli koulua. Pakko oli mennä, kun tahti oli niin kova, ja jälkeen olisin muutoin jäänyt. Mustaa silmää en viitsinyt kellekkään mitenkään selittää, koskapa itse en kyllä olisi kenenkään selittelyjä uskonut vastaavasssa tilanteessa. Ajattelin, että kysyköön, jos tahtovat, sittenpähän kerron ja uskoo ken tahtoo.

No, sattumoisin opettajani oli myös paikallislehden kolumnisti. Ja arvatkaapas, mistä aiheesta hän kolumninsa seuraavan kerran kirjoitti? No, mistäpäs muusta, kuin kotiväkivallasta ja mustelmiaan peittävistä naisista ja lapsista...

Vierailija
12/12 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä ei ole syynä ollut kotiväkivalta. Vai onko se sitä kun 1v iskee otsansa sun silmäkulmaan.

Nuorempana sain kerran mustan silmän rockkonsertissa kun kaveri iski kyynärpäällä otsaan ja se laskeutui yöllä silmään. Ja sitten kerran on tullut klassisesta kännissä kaatumisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan