Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko huono äiti jos vien 1v.:ni toiseksi yöksi mummilleen?

Vierailija
05.03.2011 |

Oon yh ja vapaa-aika on ollut todella vähissä, lapsen isä ei puutu millään lailla velvollisuuksiin. Rahaa ei ole palkata hoitajaa kotiin ja toisaalta haluaisin omaa aikaa ja olla rauhassa.

Mulla on nyt monesta syystä todella kireälle vedetty olo, ahdistaa, itkettää ja olo on kuin viulunkielellä. Eilen kaikki kärjistyi ja mun oli PAKKO viedä lapsi mummolaan, pelkäsin jo vähän itseäni. Sain purettua sitten illalla vähän tuntojani yhdelle ystävälle ja nyt sain kuulla, että tänään olisi mahdollisuus jatkaa. Tekisi kauheasti mieli jatkaa siitä mihin eilen jäätiin tai vaikka käydä uudestaan saunassa ihan omassa rauhassa!!

Tiedän, että ei tosiaankaan pitäisi tuntea huonoa omaatuntoa, hoidan muuten lapsen 24/7 yksin eikä lapsi ole edes päivähoidossa. Kai tämä on vaan tyhmän ylpeyttä. Mummikin sen niin mielellään ottaisi.

Takokaa mulle järkeä päähän, olen oikeasti ihan poikki!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mistä noita outoja vastauksia oikein tulee?

tämän sorttisiin aloituksiin. Toivon aina, että ne olisivat vain provoja, sillä minusta on kamala ajatus, että tällaisiakin äitejä löytyy. Eli äitejä, joiden mielestä huonon äiteyden merkki on se, että välillä lapsi on jossain muualla hoidossa. Nämä lauseet "itse olet lapsesi tehnyt, itse sen myös hoidat" jne ovat tämän palstan vakiokamaa, valitettavasti.

Ja ap:lle sanoisin että totta kai viet lapsen mummolle. Eihän tuossa ole mitään pahaa. Päinvastoin. Saat itse levätä ja ladata akkuja ja mummo ja lapsikin varmasti viihtyvät kaksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän