Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Meikkasitko synnärillä?

Vierailija
05.03.2011 |

Minä olen laittanut joka kerta ripsaria vähintään, valokynääkin, kun olen ollut synnärillä, tulee itsellekin parempi olo.

Ja kotoa en poistu kuin roskia viemään ja ihan lähikauppaan ilman meikkiä.

Neljän äiti

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut paljon muita vaihtoehtoja, kuin "jäädä sänkyyn haisemaan". Kiitos vain sinulle tuosta kauniista ilmaisusta. Ei siis tullut mieleenkään pyytää hoitajaa antamaan minulle meikkipussia vaan kaikki energia meni omaan toipumiseen ja vauvaan. Kaikilla se synnytys ei vaan suju helposti, mutta joidenkin tuntuu olevan vaikeaa ymmärtää sitä.

Ja kynsien hoitokamat. Mulla on paljon parempi fiilis kun olen laittanut itseni. Se kuuluu joka päiväiseen henk.koht. hygieniaani, suihku, sheivailut, hiukset, meikki ja kynnet. Miksi se olisi pätemistä? Sitä en ymmärrä. Toipuminenkin on nopeampaa kun ei jää sänkyyn haisemaan.

Vierailija
42/45 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluvat kyllä vain suihku ja juuri ja juuri sheivaus. Muut ovat kategoriassa turhamaisuus.

Ja kynsien hoitokamat. Mulla on paljon parempi fiilis kun olen laittanut itseni. Se kuuluu joka päiväiseen henk.koht. hygieniaani, suihku, sheivailut, hiukset, meikki ja kynnet. Miksi se olisi pätemistä? Sitä en ymmärrä. Toipuminenkin on nopeampaa kun ei jää sänkyyn haisemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En poistu koskaan kotoa ilman ripsiväriä.

Vierailija
44/45 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En poistu koskaan kotoa ilman ripsiväriä.

Vierailija
45/45 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin ruma, että pakko meikata, jos aikoo ihmisten ilmoille.

Kyllä ärsyttää aina jonnekin lähteminen, kun pitää kahdeksan lapsen lisäksi vielä huolehtia omasta pärstästänsä :-(

Viime synnytys(joka taas nopea) meikkasin autossa matkalla synnärille.Supisti koko 20min matkan 1-2min välein, mutta supistusten välillä ehdin aina sipaista vähän puuteria tai ripsaria ym. naamaan.Olen säälittävä,tiedän!